FIFA 19 Speler gezocht

Begin januari S1 met RB Leipzig en Monaco legt de transferclausule van Gulacsi op tafel. Als ik een goede vervanger vind laat ik hem gaan, anders probeer ik z’n loon te verhogen. Het probleem is dat ik een regel heb waar ik me aan wil houden: geen spelers boven de 23 jaar aankopen. Ik zoek dus een doelman die niet veel slechter is dan 82 en/of die minstens 83/84 kan worden. Een jong talent dat beter wordt dan 84/85 is ook een optie, maar Mvogo heeft in de bekermatchen niet veel laten zien en zou dan toch een seizoen of twee eerste keeper worden, en dat lijkt me niet ideaal. Zijn potentie is ook maar 81.

Strakosha van Lazio! 23jaar 82/87 en een aflopend contract dus kan je zelfs gratis binnenhalen aangezien je in januari zit voor volgend seizoen. Dan moet je wel een half uur met Mvogo doorkomen.

• Maignan van Lille ook 23jaar 78/86.
  • Muller van Mainz (Duitser) 71/84 maar 20jaar
  • Svilar van Benfica (Belg) 68/84 18jaar

Denk dat vooral strakosha wel een buitenkansje voor je is!

Ik weet niet goed waarom, maar ik vind Strakosha niet zo realistisch. De andere opties vind ik momenteel te zwak, ik denk dat ik Gulácsi probeer te behouden.

@Raindog ik vind Strakosha niet eens zo’n hele rare naam voor Leipzig. Andere naam waar ik aan dacht is Dragowski.

Doel je dan op wat oude bekenden die niet veel meer gebruikt worden? Dan denk ik wat richting Remy, Benzia, Flamini, Clichy, Sagna, Rami en Debuchy denk ik. Voor speeltijd bij Rennes zijn deze spelers best te porren.

Ja zulk soort namen bedoel ik ja, had er zelf al een aantal van je lijstje gescout. Bedankt voor je reactie!

Ik zou kijken in de Franse 2e klasse naar Talent. Veel franse of afrikaanse spelers dat daar zitten met potentie van 80 of meer! Heb wel enkele spelers al gevonden voor je mocht op enkele posities nog iemand zoeken laat maar weten!

Zoek sowieso een extra middenvelder, een back-up spits, linksback en een linksbuiten :grimacing:.

Middenvelders: CM Angban 21j van Metz 71/80, CVM Fuchs 69/80
Spits: Niane 19j 69/82
Linksbuiten: Yoane Wissa 21j 69/81
Linksback: Gnaka van Eupen 19j 67/78
Boscagli van Nice 20j 71/80

Nu zie ik net wel dat Rennes een 19 jarige back Maouassa heeft uitgeleend met 72alg en 80 potentie. Misschien kan je hem terughalen? Is een Fransman en kan eigenlijk de hele linkerflank voor zich nemen als je naar zijn stats kijkt

Klopt helemaal sorry, het was me heel even ontgaan dat ik die linksback al terug had gehaald.
Voor de rest zie ik wel een aantal leuke namen die ik zeker ga scouten, bedankt!

Graag gedaan! Eventueel heb ik hier nog 3 jonge doelmannen uit de Franse 2e klasse die je kunnen interesseren.

• Larsonneur 70/81 21j
  • Prevot 68/80 21j
  • Meslier 65/81 18j

Sarr is verkast voor maar liefst 72 miljoen naar Tottenham (speel zelf met Stade Rennais)
Ben in mijn eerste seizoen knap 5de geworden misschien handig om er bij te vermelden.
Wie zien jullie als de ideale opvolger voor deze topscoorder?

Ik wil morgen een nieuwe carrière starten met Tottenham. De selectie is redelijk compleet al wil ik toch het eerste seizoen dus in de zomer of ik de winter een 5 tal spelers halen. Ik zoek het volgende:

Een 2e keeper die op termijn Lloris moet opvolgen. Zou de nieuwe keeper graag de FA Cup en de Championship League laten spelen. Vorm en Gazzaniga zijn niet van het gewenste niveau.

Een 2e spits. Zelfde verhaal met de keepers een beetje. Harry Kane is de absolute nummer 1 en zal dit ook blijven zolang er geen bod komt van 200miljoen. Wel heb ik nood aan een 2e spits omdat ook Janssen en Llorente niet van het gewenste niveau zijn. Een spits die het dus ziet zitten om 2e viool te spelen of een jongere spits die nog enkele jaren kan wachten met 1e spits te worden zou hier ideaal voor zijn.

Verder zoek ik nog een middenvelder van wereld niveau of die dit kan worden. Wanyama en Dier hebben gaan nooit het niveau halen dat een Eriksen, en Alli hebben of kunnen halen. Hier dacht ik zelf aan Rice.

Hebben jullie opties voor deze 3 posities? Een voorwaarde is wel dat ze een real face hebben. Als ze dit niet hebben begint het mij snel te vervelen helaas.

Voor het middenveld wordt Andre Gomez genoemd, voorin lijken Calumn Wilson, Troy Deeney en Andre Gray goede opties. In doel zijn er niet zo heel veel goede opties. Op korte termijn is er Butland, vooral als Stoke niet promoveert. Andere interessante namen zijn Gunn en Pope. Pau Lopez zou ook nog kunnen, die heeft al eens een jaartje bij Spurs gezeten.

Met de keepers kan ik zeker verder. Wilson is ook een goede! Gray vind ik niet van het gewenste niveau en Deeney is te traag. Had als 2e spits iemand in gedachte die toch net wat beweeglijker is als Kane. Als middenvelder had ik zelf ook aan Ndidi gedacht. Is Rabiot realistisch? Is einde contract.

Ndidi moet kunnen, en Rabiot in principe ook. Maar ik denk dat Tottenham wil vermijden om moeilijke jongens als Rabiot binnen te halen. Wat dacht je van Tielemans voor die positie?

Tielemans zou ik heel graag halen idd, moet dan wel een seizoentje wachten!

Vergeet ook niet in eigen jeugd te investeren; bij Tottenham lopen wel wat spelers uit de eigen academie rond: Rose, Kane, Winks, Carter-Vickers, Oakley-Boothe, … Bentaleb van Schalke komt trouwens ook uit de jeugd van Spurs, kan ook een optie zijn voor je middenveld.

Klopt dat zijn spelers die ik gewoon hou behalve dan dat Oakley Boothe wordt uitgeleend. En ja bentaleb zal ik ook eens scouten, was paar fifas geleden inderdaad nog een groot talent bij de Spurs!

Zojuist een CM begonnen met Sunderland. Toch wel een mooie club om terug naar de Premier League te brengen, na 2 degradaties op rij. Alleen heb ik maar €4 mln te besteden en ben ik op zoek naar een aantal snelle vleugelaanvallers en een lange kopsterke spits. Ze hoeven niet zozeer in de basis te spelen.

Heb al 1 speler aangetrokken; Nikolay Mihajlov (DM, ex-FC Twente in gloriejaren)