Abe of jones voor de flanken
Heb zojuist S1 afgerond met Dortmund en vraag dus voor de transferperiode om wat hulp.
Misschien handig om erij te vermelden ik ben kampioen geworden + bekerwinst en halve finale CL.
Ik zoek voor de rechtsback positie een speler die er meteen kan staan dacht zelf aan Pavard omdat hij ook centraal kan/is.
Ook zoek ik een (verdedigende) middenvelded omdat de afkoopsom betaald is van Delaney.
Ten slot heb ik het liefst jonge spelers.
Alvast bedankt!
Kopsterke spits kan Veldwijk een leuke optie zijn. Is een vrije speler en enorm sterk in de lucht.
Als snelle vleugelspelers is Gerrit Holtmann een leuke optie.
Veldwijk zit niet meer in FIFA aangezien hij nu in de Keuken Kampioen Divisie bij Sparta speelt. Ik zat wel te denken aan Makienok van FC Utrecht, is ruim 2 meter lang en komt daar helemaal niet aan spelen toe
Veldwijk heb ik onlangs ook gehaald met Sunderland. Zit nog in FIFA vanwege zijn interlands voor Zuid-Afrika.
@Rivaldo ik zou proberen om Hakimi definitief over te nemen en hem uit te laten groeien tot de vaste rechtsback van Dortmund. Pavard gaat na de zomer naar Bayern en lijkt me dus niet realistisch om hem naar Dortmund te halen. Op het middenveld zou je naar Maier van Hertha kunnen kijken, Tielemans lijkt me ook nog wel een prima optie en misschien Donny van de Beek als je hem niet als pure verdedigende middenvelder wilt gebruiken.
Wat is een realistische transfer voor Borussia Dortmund?
- Ferland Mendy van Olympique Lyon
- Hakim Ziyech van Ajax
- Ismaila Sarr van Stade Rennes
- Sebastien Haller van Eintracht Frankfurt
- Wesley van Club Brugge
- Davie Selke van Hertha BSC
- Sandro Tonali van Brescia
- Arne Maier van Hertha BSC
- Alex Meret van Napoli
- Moussa Marega van Porto
Wat is in jullie ogen de meest realistische transfer, passend bij Borussia Dortmund?
Ik had het inderdaad gezien. Hij heeft alleen net voor een club in Australië getekend, waardoor ik door heb geschakeld naar Rhian Brewster voor 600k. (Geen kopsterke spits, naar tijdens mijn Liverpool carriere is hij heel goed bevallen)
Voor die vraag hebben we eigenlijk een ander topic, @ZigeZage. Om toch te antwoorden: de Italianen zie ik sowieso niet naar Duitsland gaan, de jongens van Hertha en Haller alleen als hun ploeg het slecht doet in de Bundesliga, Mendy zie ik naar een betere competitie trekken, Marega ook eerder naar Italië of Spanje (en is hij echt een aanwinst?). Ziyech, Sarr en Wesley kunnen wel, ik heb zelf ook Ziyech en Wesley naar Dortmund gehaald in mijn carrière van een paar maanden geleden. Heb je Sarr wel nodig? Anders moet je je opstelling eens posten (in het juiste topic), en kunnen we op basis daarvan wat advies geven.
Ik heb met RB Leipzig net het eerste seizoen afgerond (2de plaats, halve finale beker, winst in de EL) en ik ben op zoek naar versterkingen. De verwachting is dat er op verschillende van m’n beste spelers goede boden gaan binnenkomen, waarbij ik mezelf als regel heb gesteld dat ik er maximum twee (of misschien drie) effectief laat gaan, met uitzondering van Werner. Voor sommige spelers heb ik al basiswaardige vervangers op de bank, maar dan zoek ik een jong talent als nieuwe back up. Voor andere moet ik op zoek naar een basiswaardig alternatief omdat de huidige back-up nog niet goed genoeg is. Als laatste regel koop ik niemand die ouder is dan 23.
Op Sabitzer is al een bod binnengekomen, hij speelt bij mij op de linkerflank in een 4-4-2. Bruma zou in de basis komen, dus ik zoek dan een jong talent voor de linkerflank. Liefst rechtsvoetig met een goed schot.
Ook centraal achterin heb ik iemand nodig na het vertrek van Nukan. De nieuwe speler zou vierde keuze worden, na Upeamenco, Konaté en Orban.
Centraal op het middenveld heb ik nu vier basiswaardige spelers, maar een jong talentje extra kan nooit kwaad. Moet zowel kunnen verdedigen als aanvallen.
Als jullie daarnaast nog interessante spelers voor Leipzig kennen mogen jullie die altijd posten, vroeg of laat ga ik ze waarschijnlijk wel nodig hebben. Alvast bedankt!
Centraal midden Samassékou en Schlager en centraal vanachter Onguene of pongracic van Redbull Salzburg zouden opties kunnen zijn.
Op de flanken kan je gaan voor:
Ismaili Sarr van Rennes
Danjuma van Brugge
Dennis van Brugge
Thuram van Guingamp (zoon van)
Djenepo van standard
Maina van Hannover
Amuzu van Anderlecht (ziet er voor mij een heel interessant profiel uit)
Maresic, centrale verdediger van Sturm.
Had je Smith Rowe gehuurd van Arsenal in je eerste jaar? Misschien is dat een optie op LB. Aangezien wel meer talenten Engeland verlaten om elders een kans te krijgen.
Smith-Rowe was inderdaad gehuurd, maar deed het niet bijzonder goed. Voorlopig is Matias Vargas mijn topkandidaat, maar Danjuma blijft ook een optie. Thuram kan interessant zijn als Poulsen vertrekt, maar ik heb ook Meteta op het oog daarvoor.
Twijfel om naast mijn Leipzig carrière er ook eentje te starten met AS Roma.
Zou graag jullie mening horen over de selectie en suggesties voor in/uitgaande transfers.
Heb zelf al aardig wat spelers op het oog maar ben benieuwd naar jullie mening.
Zou dat niet kunnen gaan vervelen? Het is natuurlijk een andere competitie met andere tegenstanders maar de opdracht lijkt mij een beetje hetzelfde. Vooral focussen op die 2e plaats en het vuur aan de schenen leggen bij respectievelijk Juventus en Bayern. De selecties zijn ook ongeveer even goed.
Wel een totaal andere formatie natuurlijk…
Ja dat wel misschien moet ik de formatie wat meer gaan behouden ik speel mijn carrières tot nu toe altijd met mijn formatie en dat ben ik nu dus van plan anders te doen daarmee mijn bericht enkele dagen terug in club gezocht
Vind ze niet echt gelijkwaardig hoor om eerlijk te zijn.
Roma presteert dit seizoen ondermaats, ook is hun trainer uit de laan gestuurd en ook Ranieri lijkt geen potten te kunnen breken met de huidige selectie.
Ook een heel gedoe geweest om het beleid van Monchi en weet ik veel wat allemaal, met andere woorden een aardige puinhoop in Rome.
Lijkt me leuk om met Antonio Conte of misschien zelfs wel Maurizio Sarri aan de slag te gaan bij AS Roma.
Spelers als; Gianluca Mancini, Matteo Darmian, Armando Izzo, Alessio Cragno, Sandro Tonali, Stefano Sensi, Federico Chiesa, Domenico Berardi, Rodrigo De Paul, Duvan Zapata en Andrea Belotti lijken me goede versterkingen voor dit zwakke Roma atm.
Voor begin 2e seizoen met Hertha zoek ik :
- CDM, bij voorkeur linksbenig
- Spits: type snel en wendbaar (hoeft dus niet groot en sterk te zijn en te kunnen koppen)
Wie heeft er realistische opties?
Hoeveelste ben je geworden? Speel je Europees? Moeten ze jong zijn en nog kunnen groeien of niet?