FIFA 19 Speler gezocht

Voor je Leipzig carrière trouwens, leipzig is momenteel geïnteresseerd in Dodi Lukebakio. Kan wat zijn voor jou voor op de flank of in de spits!

Nee ik speel geen Europees voetbal, ben 10e geworden. Kalou speelt nu nog op de betreffende plek maar die wordt oud. Ik wil de nieuwe speler zeker al behoorlijk wat speeltijd geven, maar hij mag zeker nog wat groeien.

De CDM moet er meteen staan want Grujic gaat terug naar Liverpool.

Is Grujic overnemen geen optie? Bij jou speelt hij alles, bij Liverpool is de concurrentie vrij groot. Riedewald van Crystal Palace

Als spits kan je eventueel naar Ghoddos kijken of Niang van Torino. Lukebakio is een RM in FIFA maar zou je ook perfect als 2e spits kunnen gebruiken

1 like

Grujic heeft het aardig gedaan maar ook niet meer dan dat, vandaar dat ik een andere speler zoek. Ik zal Riedewald eens gaan scouten en andere opties zijn welkom.

Ook bedankt voor de spits-aanbevelingen, ik ga ermee aan de slag!

Is Bazoer ook niet weer terug bij Wolfsburg? Lijkt me ook een leuke optie.

Inderdaad, dat is een leuke optie. Ik ga hem eens bekijken!

Weet niet of het een optie voor jou kan zijn, maar ik vind in mijn fiorentina carriere Bryan Dabo echt enorm goed. 74 rated, en is verdedigend heel sterk maar komt aanvallend ook nog (bij mij) tot 5 goals per seizoen. Fysiek enorm goede speler.

Soucek van Slavia praag lijkt me ook goede aankoop voor op de CVM vind ik

Zoek voor AS Roma een basiswaardige spits die kan concurreren met Schick, een rechtsbuiten i.p.v. Ünder die hoogstwaarschijnlijk gaat vertrekken.

Een talentvolle rechtsback ivm vertrek Karsdorp.

Een basiswaardige middenvelder i.p.v. N’Zonzi. Cristante en Pellegrini vallen op dit moment ook nog aardig door de mand.

Een keeper van een hoger niveau dan Olsen en Mirante.

En last but not least, een talentvolle/basiswaardige centrale verdediger.

Heb zelf al aardig wat namen bij elkaar gesprokkeld maar ben ook erg benieuwd naar jullie visie.

1 like

Ik vind het altijd leuk om in mijn carrières landgenoten aan te trekken. Vandaar de volgende vraag: Welke Belg of Nederlander vinden jullie realistisch om met Valencia aan te trekken. Speel momenteel met een 4-2-2-2.

Casteels, Dendoncker, Trossard??

Rechtsback voor Schalke?

Ik zie in deze namen wel wat voor schalke:
Mbabu - Young Boys
Maele - KRC Genk
Bustos - Independiente
Dalot van Man utd evt huren als dat kan?

Iemand transfersuggesties voor as Roma career mode?

Welke posities? Als basisspeler of als reserve? En zijn er al spelers vertrokken of niet? In het begin van het seizoen of al verder in je carrière?

In het begin van de career.
Ik ben op zoek naar een spits ipv dzeko.
Naar een centrale verdediger
Een nieuwe doelman
Talent volle middenvelders
Misschien ook een nieuwe winger

• Belotti als spits kan ik erg aanraden.
  • Bailly als centrale verdediger
  • Ruben Blanco als doelman?

Talentvolle middenvelders:
Lobotka
Marcos Llorente
Gabriel van Benfica
Bardhi
Renato Sanches
Andreas Pereira

1 like

Aan het einde van het 2e seizoen met Hertha zoek ik een vervanger voor Lazaro. Hij doet het niet slecht maar door zijn beperkte stamina moet ik hem iedere wedstrijd wisselen omdat hij de hele rechterflank bestrijkt. Ik zoek daarom een snelle dribbelaar die het wel een hele wedstrijd vol kan houden op de rechterflank. Hij zal daarom echt wel rond de 80 stamina moeten zitten lijkt me. Bij voorkeur 4 (of 5) star skills

Da Costa van Eintracht Frankfurt
Lainer van RB Salzburg
Schöpf van Schalke
Mbabu van Young boys
Maehle van Genk
Hateboer van Atalanta
Foket van Stade Reims
Castagne van Atalanta
Aguilar van Montpellier (4*)

Op de laatste na hebben ze wel allemaal 3* skill moves. Wel hebben ze allen boven de 80 uithoudingsvermogen. Voor velen zal ook afhangen bij welke club ze nu spelen en hoe deze clubs hebben gepresteerd ten opzichte van jou club. Hoeveelste ben je dit seizoen geworden?

Dankjewel! Het seizoen is bijna klaar, ik zal vermoedelijk 5e worden