FIFA 19 Speler gezocht

Keepers voor As Roma cm?

Audero - Sampdoria
Rossi - Boca Juniors
Scuffet - Udinese
Lafont - Fiorentina

1 like

In mijn Atletico Madrid carrière ben ik van plan om Griezmann te laten gaan, nadat hij in RL via de officiële kanalen heeft aangekondigd de club te verlaten.

Stel dat ik ervoor kies om zijn transferbedrag te spenderen aan een nieuwe sterspeler, aan wie denken jullie dan?

• In het geval dat ik kies voor een sterspeler op het middenveld of aanval, hoeft niet soortgelijk te zijn
  • In het geval dat ik kies voor een sterspeler op Griezmann zijn plek centraal of op de vleugel?

@Begiristain, ik heb er ook al aangedacht: we zullen wss ‘n mooi bedrag kunnen krijgen voor onze Fransman.

De namen die in RL worden vernoemd

• Icardi, zou bij mijn carrière al moeilijk worden: Real heeft hem al gecontracteerd, komt in januari over.
  • Dybala, de meeste interessante: jong, polyvalent & niet zo tevreden over z’n speeltijd bij Juve
  • Cavani, ook al ‘n jaartje ouder en niet de goodkoopste …

Ik dacht meteen aan deze aanvallers:

• Agüero, terugbrengen naar het oude nest. Zijn leeftijd is mss een minpunt, maar blijft een garantie op doelpunten.

• Dembélé, jonge Franse aanvaller van Lyon. Beloftevol en heeft ‘n prima seizoen achter de rug.

• Maxi Gomez, onder Simeone kan hij nog wel groeien, heeft alvast het potentieel.

• Lacazette, de vriend van Griezmann. Stond eerder al in de belangstelling van Atleti, toen hij nog in Lyon speelde.

Simeone junior? Denk dat Simeone zijn zoon wel naar Atletico zou willen halen. Suso zou ook nog een optie kunnen zijn.

Diego heeft al vaak aangegeven dat hij zijn zoon nooit gaat trainen, kwestie van hem geen voorkeursbehandeling te kunnen geven.

Goede opties. Simeone maakt op zich niet uit, heb niet voor z’n vader maar voor Villas-Boas als manager gekozen. Icardi heb ik al eens mee gespeeld en Cavani heb ik al eens gehad bij Atletico, dat beviel toen niet echt. Wat vinden jullie van Joao Felix, Gabriel Jesus en Jovic?

Zeker interessante namen. Ik wilde zelf ook Simeone aandragen, puur omdat ik het een hele fijne aanvaller vond in fifa17 bij Fiorentina. Past zeker wel bij Atletico. Jesus is een mooie optie, krijgt echt te weinig speeltijd bij Manchester City. Guardiola lijkt voorlopig ook voor Aguero te blijven kiezen. Felix en Jovic hebben net hun eerste doorbraak gekend en ik ben benieuwd of het beide blijvertjes zijn, denk van wel. Verder kan ik Santi Mina nog aanbevelen van Valencia. Speelde in het eerste seizoen in een 4-4-2 systeem met hem en seizoen 2 4-2-3-1 waarin hij na zijn blessure echt helemaal los kwam. Soms hanteerde ik weer 4-4-2 en dan speelde hij als valse spits, ook daar zeker te spreken over. Wellicht een afweeg punt voor bij Atletico.

Ik lees dat Griezmann nu ook genoemd word bij City. Gisteren las ik dan weer dat Sane zou mogen beschikken bij Manchester city. Misschien dat hij in de andere richting kan gaan?

Serieus? Sané zou mogen beschikken? :face_with_hand_over_mouth: Waarom dan wel, ‘t is nu niet dat ie zo slecht is of moet hij dan ruimte maken voor Griezmann? :flushed:

Als de Atleti-fans het voor het zeggen zouden hebben, kiezen ze Dybala als vervanger voor Griezmann. De Spaanse krant AS nam een enquete af en de Argentijn was hun favoriet, ver voor de namen Lacazette, Cavani & Icardi …

Zou dybala zelf wel naar Atletico willen? Zie hem dan eerder naar de premier league gaan, niet?

Wie denken jullie dat Atletico Madrid zal kopen om Godin te vervangen?

Zullen ze het niet doen met Savic en Gimenez? Ben zelf vooral fan van Gimenez. Weet niet hoe goed Savic nou is. Ben zelf ook wel benieuwd of ze eventueel een vervanger halen.

1 like

Kan er iemand ex-ploeggenoten van Kompany bedenken die hem zouden kunnen volgen naar Anderlecht?

Het is geen ex ploegmaat want hij kwam naar Anderlecht het moment Kompany vertrok maar je zou Lucas Biglia voor op het middenveld kunnen halen.

Heb totaal geen verstand van het Belgische voetbal, maar misschien Defour?

Normaal gezien als hij nu terugkeert is het naar KV Mechelen. Het is alleen nog afwachten in welke competitie ze komend seizoen zullen aantreden.

Bony is na dit seizoen transfervrij op te pikken bij Swansea

Defour gaat inderdaad terug naar KV als hij ooit naar België terugkomt, van Biglia ben ik nooit fan geweest en Bony zit niet meer in FIFA. Voorlopig heb ik enkel Clichy kunnen bedenken. Van Medipol uit Turkije naar Anderlecht kan zelfs nog als een stap vooruit gezien worden.