Clichy is wel al bijna 34. Koop je ze meteen in seizoen 1? Want als je hem in seizoen 2 koopt is de kans groot dat het geen versterking meer is denk ik dan. En als je hoort hoeveel spelers er weg moeten spreken ze echt van 10-15 spelers. Hoe ga je dit doen? Ga je met een financiële overname werken of niet?
In hoeverre zou een Benteke het zien zitten (als hij al haalbaar is natuurlijk. Wel nog maar 1jaar contract) om naar Anderlecht te gaan met het verleden bij Standard en Genk?
Die vind ik toch niet goed genoeg om een directe versterking te zijn.
@Aron1997: meteen in S1, ja. Heb geen tijd en geen zin om een seizoen te simuleren. Aan Benteke heb ik ook gedacht, maar hij heeft niets met Anderlecht en past niet in de filosofie die ik voor ogen heb. Ondertussen heb ik Vlap al gehaald voor in de spits.
Vind Vlap in de spits ook wel een merkwaardige keuze, speelde afgelopen seizoen juist erg goed vanaf tien of de linkerflank waarbij hij met Lammers een voetballende spits bij zich had om te combineren.
Ben ik met je eens. Aan de andere kant staat hij vaak wel zo diep, dat hij de balans op het middenveld verstoort doordat de tegenstander teveel ruimte krijgt. De optie om hem hangend te laten spelen, zorgt dan wel weer voor balans en ruimte bij de CV’s. Hij zal dan inderdaad wel combinatiespelers naast hem moeten hebben.
Ik ben inmiddels in het derde seizoen beland met mijn FC Barcelona carrière en zoek naar een wat oudere lange targetman die af en toe van de bank kan komen om in de laatste minuten een goal te maken. Ik heb al 4 spelers (Messi/Mbappé/Griezmann/Dembélé) die om 3 posities zullen vechten. De speler die ik ga halen moet dus niet op veel speelminuten wachten. Ik dacht zelf aan Edin Dzeko of Bas Dost, maar misschien hebben jullie een beter idee?
Met welke update speel je? Luuk de jong heeft wel het profiel dat je zoekt vind ik. Met 86 kracht 93 koppen, 82 afmaken en 85 positiespel is dat wel niet mis.
Wat denk je van Michael Gregoritsch? Is in principe een CAM, maar is 1m93 met 80 afstandsschoten en 79 kracht, en ook goede stats voor passing én 4*skills.
Dzyuba is misschien ook een optie, 1m96 en 93 kracht, voetballend wel iets minder. Of Poulsen van RB Leipzig? 1m93 en naast sterk ook redelijk snel, én heeft een real face.
@Rivaldo ik zou het zelf heel mooi vinden als Milan Belotti weet los te weken bij Torino. Met Piatek, Cutrone en Belotti zou je drie prima spitsen hebben die met elkaar de strijd aan kunnen gaan.
Sluit mij erbij aan dat Belotti een geweldige optie zou zijn. Zelf speel ik met Parma en bevalt Inglese heel erg goed, weet echter niet in hoeverre hij los te weken zal zijn bij Napoli. Anders zou hij in mijn ogen een prima back-up zijn.
Voor mijzelf ben ik op zoek naar versterkingen voor Parma (WS1). De hoogste nood ligt centraal achterin. Hier heb ik namelijk alleen Bastoni (geleend van Inter) en Bruno Alves (stopt na het seizoen). De komende twee transferperiodes wil ik dus zeker drie centrale verdedigers vastleggen en er mogelijk ééntje lenen.
Daarnaast zouden een talentvolle rechtsback en opvolgers van Inglese (spits) en Sepe (doelman) ,die beide zijn geleend ook welkome versterkingen zijn, helemaal als ik ze nu al vast kan leggen voor volgend seizoen.
Iemand ideeën voor de posities die ik genoemd heb of andere buitenkansjes voor Parma?
Bedankt voor de reacties @db1512@Ryanajax@Aron1997, ik ga kijken of ik Belotti voor een redelijke prijs kan losweken lijkt mij zelf ook een goede spits.
Over Silva zal ik waarschijnlijk aan het einde van het seizoen oordelen wat ik met hem ga doen, mocht er iets geks gebeuren dan kan ik natuurlijk altijd nog kijken wat met hem te doen etc.
Sepe en Inglese zijn beide wel definitief haalbaar. Ranocchia is transfervrij over te nemen. Verder kan ik je Vicari van SPAL aanbevelen, misschien kun je Varnier huren.
Op rechtsback ging ik zelf voor Vignali maar later kocht ik Zappacosta. Darmian is ook nog transfervrij. Die kan zowel links als rechts achter. Speel je ook met Ciciretti?