Bedankt voor jullie reacties @Aron1997 en @Spoon0612. De genoemde namen zijn aan de verlanglijst toegevoegd. Ik zal binnenkort een update plaatsen over hoe het ervoor staat.
Overigens speel ik niet met Ciciretti, ik neem aan dat hij voor de winterstop wel nog bij Parma speelde?
Jep, is in mijn carrière uitgeleend aan Ascoli geloof ik. Weet ook niet of hij een bepaalde speler was geworden in het elftal gezien mijn huidige opstelling zonder echte 10.
Ik kocht Vignali en huurde Pellegrini (rechts en linksback). Maggiore werd opgepikt uit de Serie B en ik haalde de Colombiaan Caicedo voor op de flank. Mauri nam ik over van Ac Milan. Cerci en Ranocchia legde ik transfervrij vast voor S2. Verder had ik nog twee talentvolle verdedigers uit de jeugdopleiding.
Gervinho is één van de sterspelers, ondanks dat zijn rendement soms ietwat tegenvalt. Zo had hij een periode waarin hij een aantal wedstrijden op rij niet wist te scoren, maar zijn dreiging en snelheid zijn geweldig. Daarnaast speel ik inderdaad met de punt naar achter. Voor het volgende seizoen overweeg ik echter om wel met de punt naar voren te gaan spelen aangezien de selectie er dan mogelijk meer op aansluit.
Gebruik jij in je career met Parma dezelfde tactieken als die fifa al standaard voor Parma heeft? Want ik heb nu ook een carrière met Parma en ik speel op hetzelfde niveau als altijd en het draait voor geen meter bij mij… We zijn nu in oktober en heb nog maar 2 keer kunnen scoren…
Ik speelde gewoon 433 met de punt naar achter. Instructies verander ik bijna altijd, ook de tactiek qua druk zetten, diepte van de verdediging en aantal spelers bij hoekschoppen etc.
Goed, ik had in het tweede seizoen meer moeite met scoren. Stond toen ook een heel ander elftal als in het eerste seizoen. Creeer je wel genoeg kansen? Misschien ligt het aan de effectiviteit.
Heb je al veel spelers laten gaan? Coleman en Kenny zijn toch prima backs, en naast Schneiderlin zou ik altijd Gueye, Gomes of Davies zetten. Meer zelfs; ik zou zonder Schneiderlin en met Gueye en Gomes spelen.
Zo heb ik het opgelost. Met Gueye heb je een bal af pakker. Daarnaast gebruik je dan Gomes of Davies. Ik zou later ook Dowell de kans geven als cam. Echt een toptalent samen met Davies. Verder speelde ik met Bernard op cam. Veel meer diepgang dan Sigurdsson.
Achterin is Kenny een aardige back. Holgate is erg sterk en zeer goed als verdediging
Ben op zoek naar een nieuwe rechtsback voor Borussia Dortmund. Piszczek is al op leeftijd en Hakimi is gehuurd, Toljan en Passlack zijn wel terug van hun uitleenbeurt maar die zijn niet goed genoeg. Een optie is Hakimi proberen over te nemen maar ik ben benieuwd of jullie nog realistische opties hebben.