Een flankspeler gezocht die kopbal sterk is links of rechts maakt niet uit.
2de seizoen Arsenal.
dankje
Een flankspeler gezocht die kopbal sterk is links of rechts maakt niet uit.
2de seizoen Arsenal.
dankje
Aubameyang kan het al. Richarlison van Everton is er ook perfect voor gemaakt. Je kan dan met beide rouleren op links en rechts. Thauvin van Marseille is ook een goede optie
Goedemorgen! Ik ga een carrière starten met mijn geliefde Hannover 96. Ik zal aanvangen in seizoen 19/20 in de 2. Bundesliga. Helaas is 96 een noodlijdende club dat na de degradatie het gros van de huidige selectie ziet vertrekken. Budget voor nieuwe spelers is er nauwelijks. Dat de fans overhoop liggen met het bestuur maakt de situatie niet gemakkelijker.
Ik ben op zoek naar realistische versterkingen in alle linies. Voor zowel de basis als de reservebank. Graag hoor ik of jullie passende namen hebben en/of spelers waar jullie goede ervaringen mee hebben.
Alvast bedankt!
Na een uitstekend eerst seizoen te hebben gedraaid met Portsmouth, waarin net geen kampioen zijn geworden. Maar waar het er tot de laatste speeldag heeft in gezeten. En het bereiken van de halve finale van de Caraboa Cup (tot de halve finale, waarin Everton een paar maatjes te groot was, een hele gelukkig loting). Zijn we gepromoveerd naar de Championship.
In dat eerste seizoen was de focus volledig op de jeugdopleiding gericht en zijn er al een aantal jongens doorgebroken. Echter lopen er nu ook een aantal huurcontracten af en wil ik mij voor het eerst gaan richten tot de transfermarkt.
De doelstelling voor het volgende seizoen word minimaal een stabiel middenmoter te worden. Daarvoor zoek ik een spits en een centrale verdediger die daar mee moeten gaan helpen.
Als Verdediger wil ik Tom Beugelsdijk halen. Een verdediger die de bikkelharde competitie wel aankan en de nodige ervaring met zich mee brengt. Echter voor de spits positie zoek ik nog iemand maar weet niet zo goed wie. Mijn team bestaat nu grotendeels uit Engelse en Schotse spelers. Een buitenlandse mag, maar is zeker geen pré. Wel moet het een jongen zijn die over voldoende snelheid beschikt en in een countersysteem kan spelen.
Graag hoor ik van jullie een aantal mooie en realistische suggesties.
Denk dat Weah van Psg Nmecha van City of Brewster van Liverpool wel degelijke opties kunnen zijn. Zowel lenen als kopen acht ik mogelijk.
Zieler terug halen als doelman is misschien wel een hele mooie zet. Verwacht alleen niet dat hij in de 2.Bundesliga zal keepen, maar wie weet aangezien zijn verleden bij Hannover. Je budget zal wel vrij laag zijn, wellicht spelers huren?
Denk dat je vooral moet kijken in Polen, Nederland, Belgie, Zwitserland en Oostenrijk.
RB : Gummy - Lech Poznan
CV : Maresic - Sturm
CM/CDM : Bajrami - Grasshoppers
CAM/CM : Evander - FC Midtjylland
CAM/LM : Szimanski - Legia Warschau
LM/RM : Okafor - Basel
RM/LM : Vargas - Luzern
LM/RM : Kozwiak - Lech Poznan
SP : Quinones - Tigers
Bedankt voor je suggesties!
Goede spelers die wellicht interessant zijn voor 96! Ik ga ze op mijn verlanglijst zetten en scouten. De enige die niet (meer) realistisch is in dit rijtje is Szymanski, omdat hij naar Dinamo Moskou gaat deze zomer. Zegt ook voldoende over zijn kwaliteiten uiteraard.
Wat betreft Zieler: Heeft natuurlijk een ruim verleden bij 96, maar hoeft niet te rekenen op een terugkeer. Is een beetje verbannen omdat hij afgelopen zomer voor VFB Stuttgart koos i.p.v. Hannover. Ik zat zelf in het stadion in de thuiswedstrijd tegen Stuttgart en Zieler werd goed uitgefloten, haha. Typische ‘persona non grata’ bij de ultras.
Haha begrijpelijk. Wist ik niet. Leuk weetje
Na een paar oefenmatchen heb ik besloten om met Newcastle aan de slag te gaan, en daar met het geld van de nieuwe investeerder proberen uit te groeien tot een nieuwe Engelse topclub. Ik wil dit gaan doen in een 4-3-3 (of eventueel een 4-2-3-1), en van één aankoop ben ik al zeker: Wesley van Club Brugge. Rond die sterke targetman die echter ook technisch onderlegd is en zelfs wat als valse 9 kan spelen wil ik het team bouwen. Ik zoek dus concreet:
Liefst haal ik zoveel mogelijk Britse spelers, maar dat wordt sowieso moeilijk. Spanjaarden en Fransen zijn goede alternatieven.
Linksback: Robinson (Wigan), Aaron Martin (Mainz), Rodriguez (Milan)
CVM: Dier (Tottenham), Danilo (Porto), Soucek (Praag), Barrios (Free), Bakayoko (Milan, loan)
CM: Sanson (Marseille), Zakaria (BMG)
CAM: Bardhi (Levante), Maddison (Leicester)
Aanvallers: Nelson (Arsenal, Rebic (Frankfurt), Trossard (Genk), Dani Olmo (Zagreb), Bamba (Lille), Traoré (Lyon), Sarr (Rennes), Terrier (Lyon), Danjuma (Brugge), Claude-Maurica (Lorient)
Er zitten wat (te) ambitieuze namen bij, maar ik denk dat je best out of the box mag denken met een slapende reus als Newcastle. Een speler als Maddison zie ik momenteel niet naar de top 5 vertrekken en zou als leider van het project kunnen fungeren. Het grote geld en de wens om in de Premier League te spelen kan voor rare transfers zorgen. Kijk maar naar een Seri die van Nice naar Fulham ging.
Almiron achter Wesley als ‘10’?
LB : Raad ik toch Tierney aan. In mindere maten J.Lewis (Norwich)
CVM : Ndombele, is nu echt wel haalbaar. Wellicht Thomas Partey, moet veelal genoegen nemen met invalbeurten bij Atletico is 25 en zal vast wel eens wat anders willen. S.Berge van Brugge
RM/LM : O.Watkins (Brentford), I.Sarr (Rennais), Vargas (Sarsfield) deze drie kunnen direct in de basis maar zijn tevens ook nog jong. Wil je toch een jong talent voor het tweede plan ; Middleton (Rangers)
Ik denk dat je veel kanten uit kunt gaan nu er een overname is geweest. Hoeveel transfergeld heb je extra gekregen? Het is jammer dat ik al even met Arsenal ben gestart, heb wel een zwak voor Newcastle.
Flankspeler voor de basis: Ryan Fraser. Als jong talent eventueel Tahith Chong die is echt heel goedkoop weg te halen.
Middenveld: Lewis cook, Thomas Partey, Doucoure, Sanson, Bentaleb.
Linksachter: Kurzawa, Masuaku, Charlie Taylor Alberto Moreno, Targett, Antonee Robinson
Bedankt jongens! Voorlopig neig ik naar Soucek, Sanson, Moreno en Fraser, Trossard of Rebic.
@Spoon0612: Nee, Almiron wil ik op de flank zetten, wegens zijn enorme snelheid.
Graag gedaan. En Ayoze Perez op de 10 dan? Ik denk dat je met Wesley een goede keus maakt in de spits!
Perez vliegt naar de bank en kan op verschillende plekken invallen. Rare stats, vind ik. Niet echt groot, niet echt sterk, niet echt snel, geen goed schot, geen goede pas, … Ik vind het moeilijk om zijn beste positie te bepalen.
Edit: wat denken jullie eventueel van Rabiot in plaats van Sanson? Hij heeft zich onmogelijk gemaakt bij PSG om een transfer te forceren, maar voorlopig lijkt geen enkele topclub hem te willen.
Even de stats nagekeken en je hebt gelijk. Wel een luxe aanvaller voor op de bank.
Doen zou ik zeggen , dacht ook aan hem maar had hem er niet bijgezet omdat ik niet dacht dat het realistisch zou zijn. Nu we zijn bijna half juni en hij heeft nog steeds geen nieuwe club.
Ja, hij wil al bijna een jaar weg bij PSG, als ik me niet vergis.
Even niet gerelateerd aan het topic maar wel aan Rabiot… Zou Chelsea met een transferban wel vrije spelers mogen contracteren?
Lijkt mij niet toch? Alhoewel, denk dat het wel mag, maar dat de speler dan niet speelgerechtigd is.
Voor mijn carrière met Parma ben ik nog naar twee versterkingen op zoek. Om de selectie compleet te maken wil ik een talentvolle vleugelspeler en middenvelder aan de selectie toevoegen. (directe transfer of lenen maakt niet zoveel uit.)
Voor de vleugelpositie had ik Orsolini van Juventus in gedachten. Hij is goed genoeg om Gervinho en Biabiany het lastig te maken en zou dus direct van meerwaarde zijn. Echter, hij is enkel op huurbasis haalbaar en kwam afgelopen seizoen uit voor rivaal Bologna dus weet niet in hoeverre die een issue is.
Mocht iemand leuke opties hebben, hoor ik het graag!
Kijk eens naar Vargas en Zaracho. Beide Argentijnen, eerst genoemde is een vleugelspeler en Zaracho kan beide.