FIFA 19 Speler gezocht

Wie zien jullie naar Newcastle trekken? Mogen best ambitieuze namen zijn als je ‘t mij vraagt.

Ik denk dat de meeste spelers van rechterrijtje clubs in de Premier League wel haalbaar zijn (bijv. Cook en Fraser van Bournemouth, Tarkowski, Doucoure). Ook spelers die het bij de topclubs niet redden of op het tweede plan zijn geraakt (Sturridge, Zouma, Bailly, Smalling). Ook talentvolle jonge spelers als Mount, Abraham, Tuanzebe zouden (op huurbasis) wel haalbaar moeten zijn.
In andere competities kan je vaak ook wel redelijk wat spelers halen, behalve de echte toppers. Een overstap van subtop Duitsland, Spanje, Italie naar middenmoot Engeland is niet heel ongebruikelijk de laatste jaren.

Ben zelf met Newcastle begonnen en heb volgende namen gehaald: Alberto Moreno, Soucek, Rabiot, Rebic en Wesley.

Ondertussen zoek ik al versterking voor m’n Newcastle. Il speel 433 met Rebic en Almiron op de flanken. Ritchie is daar eerste invaller maar kan geen meerwaarde bieden. Ik zoek dus concurrentie voor m’n vleugelspelers. Liefst iemand met een goed schot en/of een goede dribbel.

Sisto van Celta zou een leuke optie kunnen zijn, is snel en heeft een goede dribbel, schot is niet onaardig. Lookman van Everton zou misschien ook een optie kunnen zijn, ik weet niet hoeveel kansen die jongen krijgt daar maar zou bij Newcastle een hele belangrijke speler kunnen worden.

1 like

Net tegen Everton gespeeld, Lookman stond in de basis. Ik zie net dat Sisto ook heel hard kan trappen. Dat in combinatie met 2x4*, zijn snelheid en een starhead maakt hem ideaal! Nu nog kijken of hij haalbaar is. Bedankt!

Alsof de duivel ermee speelt… Hoor zojuist dat Ron-Robert Zieler aankomend seizoen terugkeert bij Hannover 96. Ben benieuwd hoe dat uitpakt.

Had je dus al goed in de smiezen!

1 like

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar versterkingen voor Anderlecht. Kompany heb ik alvast via club transfers overgezet.

Nu wil ik op een paar spelers na de hele kern gaan vernieuwen en heb ik een mooi bod van 16 miljoen op Trebel geaccepteerd.

Ik zoek dus vooral een ambitieuze versterking op het middenveld. Een 6 of een 8.

Suggesties voor op andere posities zijn ook zeer welkom!

Ik had daar zelf Javi Garcia gehaald, omdat die nog heeft samengespeeld met Kompany en niet altijd een basisplek heeft bij Betis. Ik twijfelde echter zelf al aan het realisme. Hij werd ook redelijk snel uit de ploeg gespeeld door Kayembe.
Daarnaast haalde ik ook nog Glichy, die momenteel ergens bij een middenmotor uit Turkije speelt. Hij zou bij City een goede band gehad hebben met Kompany.

1 like

Bedankt! Als linksachter zet ik volop in op Elias Cobbaut. Hij is nog een oude schoolvriend van mij en kwam tot vorige zomer uit voor mijn favoriete club. Heb juist zijn versnelling wat aangepast en ga hem volop de kans geven.

Javi Garcia ga ik wel eens bekijken. Zelf had ik ook aan Fernando gedacht ook ex city en momenteel spelend bij Galatasaray.

Rechtsbuiten/midden gezocht voor West Ham S2, Yarmolenko is vertrokken en Nasri zijn contract heb ik niet verlengd.

Sarr (Stade Rennes) RM/LM
Ikone (Lille) RM/CAM
Zaracho (Racing Club) CAM/CM/RM

Bergwijn, Deulofeu, Verbic?

Leuke opties, zal ze morgen allemaal ff gaan nakijken, bedankt!

Ik zoek een realistische 2e keeper achter unnerstall bij mijn PSV carrière omdat zoet is vertrokken door afkoop in zijn contract en ik room heb laten gaan.

En een rechtsback achter dumfries die hem eventueel later kan gaan opvolgen.

Bedankt alvast!

Als RB dacht ik aan de Colombiaan Munoz (ivm Arias) of de Mexicaan Alvarez cvm, cv, ra.

Vorm van Spurs, kan eventueel zelfs concurreren met Unnerstall of de Ecuadoriaan Farinez.

Munoz mag niet weg van de club omdat ie te belangrijk is nog andere suggesties?

Alvarez had ik al als CV gekocht.

En ben voor de 21 jarige doelman gegaan omdat vorm stopt na dit seizoen.

Arsenal S1.

Ozil verkocht aan Bayern Munchen voor 60 miljoen. Nu speel ik vaak met Mkhitaryan op CAM en heb ik op rechts een nieuwe (vertel binnenkort in Realistisch carriere topic om wie het gaat).

Nu ben ik dus op zoek naar een talentvolle CAM.
Nadien Amiri 22, Hoffenheim
Marcel Sabitzer 24, Leipzig
James Maddison 22, Leicester
Grealish 23, A.Villa
Kai Havertz 19, Leverkusen (acht ik minst realistisch)
Lanzini 27, West Ham

Wie zou ik kiezen?

1 like

Ik zou voor Amiri of Maddison gaan.

Verder had ik nog aan Fransmannen, Fekir of Ikone van Lille gedacht.

1 like

Hallo allemaal

Ik zit al een tijdje op het forum te kijken en dacht bij mezelf ik wil toch ook eens een vraag gaan stellen

Ik wil graag gaan beginnen met bournemouth
Voor mij persoonlijk een van de mooiste clubs in engeland en het verhaal van de promotie’s achterelkaar spreekt mij erg aan

De vraag is welke spelers zien jullie naar bournemouth vertrekken.
Hoor graag wat jullie ervan denken