FIFA 19 Speler gezocht

@Begiristain: Ik heb nergens last van…

Zag tussen de reacties op spelers dat er een bug was maar ik heb nooit ergens last van gehad.

Ik had dit eerst ook, nadat ik mn adblocker uit had gezet was het verholpen.

Ik ben een carrière bezig met Deportivo La Coruna en ik sta nu op een 7e plaats in december. Ik heb de beste aanval van de competitie, maar ook de slechtste verdediging. Tot nu toe heb ik nog maar 1 clean sheet… Ik ben dus op zoek naar haalbare en realistische talenten in de verdediging en in doel. Iemand ideetjes. Liefst zo jong mogelijk :slight_smile:

Vallejo van Real Madrid, eerst misschien huren daarna kopen. Jorge Saenz van Tenerife, lange verdediger. Wel wat in pot. gezakt de laatste edities.

In Uzoho heb je toch een prima doelman? Anders kun je kijken naar Rossi van Boca Juniors of Farinez van Bogota (heeft geweldige reflexen) wel meer een lijnkeeper.

1 like

ik ben mijn fifa 19 begonnen met crystal palace en ben opzoek naar 3 nieuwe spelers.
ik hou ervan om het realistisch te houden en ben opzoek naar de volgende posities:
-linksmidden
-cam
-rechtsmidden.
ze komen alle 3 niet gelijk in de basis dus jonge (16/24) talenten zijn wenselijk

Goede tip! Werkt inderdaad!

Bedankt! Uzoho is uitgeleend dus die kan ik eventueel wel terughalen.

Neem eens een kijkje bij Jack Grealish (Aston Villa), top talent maar wel een bad guy. Voornamelijk lm maar kan ook makkelijk achter de spits. Ruwe diamant.

Lm : Watkins van Brentford, Chapman (Boro)
Cam : Evangelista, oudste uit het rijtje. Kan er meteen staan waardoor je wel een boost krijgt aanvallend. Speelt bij Nantes.
Rm : Sterling (Coventry), Cash (Forrst)

Heb voornamelijk Britse spelers genomen uit lagere divisies. Denk dat je dan het realistisch blijft.

Ik zit in Februari 2019 met Manchester United. In de zomer wil ik 100% De Ligt aantrekken, hij zal het centrale duo met Bailly moeten vormen. Daarnaast ben ik opzoek naar een ‘Frenkie de Jong’ type. Iemand die balvast is, sierlijk en een spelverdeler. Omdat ik De Ligt al aantrek wil ik niet ook daarbij Frenkie erbij hebben.

Budget is geen probleem. Leeftijd is maar een getal, al is de max. leeftijd wel 28.

Zou Verratti wel eens bij Man U aan het werk willen zien. Lanzini van Man utd maar die is vooral CAM.

Thanks, maar ik ben meer opzoek naar een speler die nu nog achter Matic speelt. Dus liever een talentje of iemand die nog geen basisspeler kan zijn. Dat had ik nog niet echt goed aangegeven, excuus.

Ik ben beland in de zomerse transferperiode van mijn 2de seizoen met Valencia.
In de competitie ben ik 4de geworden, door een 3de plek te behalen in de CL groepsfase ben ik uiteindelijk 3de geworden in de Europa League.

Rodrigo die het 1e seizoen uitermate goed speelde zal hoogst waarschijnlijk vertrekken voor een grof bedrag, ook Batshuayi is terug gekeerd naar Chelsea.
Hiervoor zoek ik nog basiswaardige vervangers, ik speel in een 442 systeem.
Ook zou ik graag nog een rechtsback willen aantrekken die de concurrentie strijd met Piccini kan aangaan.

In FIFA 18 had ik ook een carriere met Valencia. Zelf had ik voor de spitspositie André Silva gehaald. Ook kan je nog kijken naar Gómez van Celta Vigo. Op rechtsback had ik Amian gehaald. Heeft een goede potential, en is al iets van 77/78 in je career dus kan hij makkelijk de strijd aan met Piccini. Daarnaast kost hij ook niet al te veel.

Leuke optie die Amian, zal hem gaan scouten bedankt.

Ik wil graag een carrière beginnen met Arsenal, maar er is een klein ding dat me tegenhoud! Mattéo Guendouzi blijkt een enorm groot talent, maar ze hebben zijn potentieel nog steeds niet een upgrade gegeven. Wat zouden jullie doen? gewoon starten, hem veel trainen en proberen over zijn potentieel van 79 te komen?

Ook vind ik dat dit Arsenal een paar aankopen nodig heeft!
LM/RM in winterstop al.
CM een concurrent voor Xhaka ook in winterstop.

En nog een vraag, zien jullie Ozil en Ramsey vertrekken bij Arsenal?

top! hier kan k wel wat mee dankjewel!

Ozil heeft verlengd en presteert de laatste tijd niet genoeg om een stap omhoog te maken, dus die blijft denk ik wel. Over Ramsey is nu een discussie. Hij heeft een kortlopend contract, maar krijgt naar verwachting een aanbieding die niet in de buurt komt van Ozil (terecht), echter is hij het daar zelf niet helemaal mee eens. Het is dus best mogelijk dat hij vertrekt, al acht ik de kans zelf wel klein.

Dat brengt me meteen op het punt ‘concurrent voor Xhaka’. Zoek je een CM of een CVM? Anders zou je best eens voor een goede CVM kunnen gaan en Ramsey erin zetten op de plek van Xhaka. Hij is aanvallend beter, maar verdedigend vrij waardeloos. Xhaka ben ik geen fan van en presteert niet goed.

Wat betreft Guendouzi: geen idee of hij een upgrade gaat krijgen, als hij dé reden is om te beginnen met Arsenal zou ik wachten.

LM/RM is zeker een aandachtspunt, omdat die er op dit moment niet zijn. Aan de andere kant zou ik mij heel erg focussen op het vastleggen van fatsoenlijke verdedigers, die zijn er nu namelijk niet.

1 like

Dat is inderdaad vervelend, Ook één van de redenen voor mij om pas na de winterupdate een serieuze career te beginnen.

Dan ga je nog maanden wachten, beetje zonde in mijn ogen. Kan je beter je ‘droom carrière’ uit stellen en tot die tijd zijn er nog genoeg andere leuke clubs lijkt me, toch? Daarnaast zullen er tussentijds ook de nodige updates komen.