FIFA 19 Speler gezocht

Ja maar dat maakt mij niks uit, ik speel toch alleen maar FUT tot aan de winterupdate.

Ik ga een carrière beginnen bij Valencia! Wil terug de strijd aangaan met de top van Spanje. Manager zal zijn Laurent Blanc. Nu zoek ik nog enkele versterkingen? Een rechtsback en jonge keeper? Zelf dacht ik aan Pereira van Man U als keeper, rechtsback Mallo? Maar hoop hier nog wat betere suggesties te vinden! Leeftijd maakt niet uit

Het is geen rechtback of keeper, maar ik zie in Kurzawa (PSG) en Martinez (Atlanta) 2 mooie versterkingen voor je team. Verder kun je kijken naar;
RB:
Meunier (PSG)
Danilo (Man. City)
Cedric (S’hampton)

DM:
Ruben Blanco (Celta)
Steffen (Columbus)

Ik ben mijn eerste carrière begonnen met Liverpool. Ik heb bewust in de eerste transferperiode maar 1 aankoop gedaan (Kimpembe, CV van PSG, voor €40 miljoen). Nu wil ik mij alvast focussen op de volgende transferperiode en ben ik op zoek naar aankopen voor de breedte van de selectie. Welke aankopen vinden jullie nuttig en als het kan realistisch voor Liverpool.
Mijn team bestaat nu uit: Alisson - T. Alexander-Arnold, van Dijk, Kimpembe, Robertson - Fabinho, Wijnaldum, Keita - Salah, Firmino, Mané.
De bank bestaat uit: Mignolet - Gomez - Clyne - Henderson - Lallana - Sturridge - Shaqiri.

Hier zou ik graag wat extra krachten voor in de toekomst willen aankopen.

Denk dat je best hoog kan inzetten met Valencia op spelers.

GK:
Pau Lopez, Onana, Rulli.

RB:
Maffeo. Zit pas net bij Stuttgart, misschien jaar later halen.

Koke heeft volgend seizoen een aflopend contract bij Atletico en werd enkele jaren terug al eens gelinkt aan Liverpool. Kan zowel links, centraal als rechts op het middenveld uit de voeten en is in mijn ogen wel een klasse beter nog dan Wijnaldum, lijkt me een leuke speler om bij je selectie te hebben.
Wat ben je van plan met Salah? Wil je hem continu in je selectie houden of bij een megabod laten vertrekken? Als je hem laat vertrekken is Bernardo Silva van Manchester City denk ik wel een hele goede vervanger. Vorig seizoen veel wedstrijden gespeeld maar dit seizoen pas 1x in actie gekomen bij City, en zij beschikken natuurlijk ook nog over Sterling op de rechtsbuiten positie. Andere spelers die wel leuk zijn als je Salah eruit zou doen zijn Ousmane Dembele van Barça en Iñaki Williams van Athletic Bilbao.

Weet niet wat je bron is, maar Bernardo Silva heeft in 6 vd 7 Premier League wedstrijden meegespeeld en zit al op zo’n 550 minuten in alleen de competitie al. Bovendien heel behoorlijk gespeeld, erg sterk aan het jaar begonnen :stuck_out_tongue:

@robin-vg de selectie van Liverpool heeft in mijn ogen alleen aankopen nodig indien er jongens vertrekken, zeker nu je met Kimpempe een goede verdediger voor naast Van Dijk hebt gekocht. Echt heel veel oude spelers hebben ze niet dus je selectie kan nog wel even vooruit denk ik, ik zou daarom vooral investeren in (Britse) talenten zoals Sessegnon of Tierney, je hebt ook Woodburn en Brewster nog voor de toekomst.

Oh wtf :joy: Ik volg City zelf niet, maar wist dat ze over zowel Sterling als Bernardo Silva beschikten die op RW goed kunnen spelen, had het effe opgezocht en de eerste site die ik tegen kwam aangeklikt.

Alberto Moreno maakt geen tot weinig speelminuten en vertrekt in januari naar Crystal Palace. Tierney is een groot (Brits) talent, dus dat is ook priority #1. Verder is er in mijn ogen ook niet veel verandering nodig. Wel zoek ik nog naar een 2e realistische linksbuiten, aangezien ik daar alleen Mané voor die positie heb…:grinning:

Ik zou in het eerste seizoen Shaqiri op beide flanken speeltijd geven en dan Woodburn vanaf seizoen 2 als hij terug komt van zijn verhuur minuten laten maken.

Jadon Sancho terughalen naar Engeland? Al denk ik niet dat hij genoegen neemt met een plaats op de bank als tweede keus na Mané terwijl hij bij Dortmund gewoon minuten kan maken.

Tierney is inderdaad een goede optie. Voor de linksbuiten zou je kunnen proberen Sessegnon te halen, Alleen ik denk ook niet dat hij tevreden gaat zijn met een plek op de bank. Misschien een iets oudere linksbuiten kopen en gewoon tijdens de onderhandelingen de rol voor het 2e team aanbieden? Pulisic? Word al een hele tijd in verband met Liverpool gebracht. Je hebt trouwens ook Origi nog neem ik aan? Die kan ook op de linksbuiten spelen.

Met WHU zoek ik een vervanger voor 2e doelman Adrian omdat hij aangegeven heeft te willen vertrekken.
Leeftijd het liefst een jonge speler maar maakt niet veel uit.

Zack Steffen is een Amerikaans toptalent die op één of twee seizoenen Fabianski uit de basis kan spelen. Als je niet te veel geld wilt uitgeven kan je gaan shoppen bij Southampton, daar hebben ze met McCarthy en Foster twee zeer degelijke back-up keepers en met Gunn een talentje dat iets meer tijd gaat nodig hebben dan Steffen om in de basis te geraken.

Als je naar de selectie van Barcelona kijkt zijn de posities die versterkt moeten worden eigenlijk meteen duidelijk: een rechtsbenige centrale verdediger en een linksback die op termijn Gerard Piqué en Jordi Alba kunnen vervangen. Centraal achterin heeft de club geen getalenteerde jeugdspeler in de selectie, dus de komst van Matthijs de Ligt (Ajax) was eigenlijk een no-brainer. De linksbackpositie is lastiger aangezien Juan Miranda een zeer getalenteerde linksback is, maar met zijn 66 ALG eigenlijk nog zeker twee seizoenen niet klaar is voor het grote werk. Zit er dus aan te denken om ex-La Masía linksback Alejandro Grimaldo (SL Benfica) aan te trekken en Juan Miranda de tijd te geven om zich te ontwikkelen tot volwaardig lid van de eerste selectie. Tegen die tijd heeft Jordi Alba zijn beste tijd gehad, kan Grimaldo doorschuiven naar de basiself en kunnen Jordi Alba en Juan Miranda de speelminuten daarachter delen. Juan Miranda kan overigens ook centraal achterin uit de voeten, dus hij kan ook de speelminuten die niet voor Samuel Umtiti of Clément Lenglet zijn overnemen. Verstandig plan?

Denk dat dit wel de meest voor de hand liggende optie is, zowel De Ligt als Grimaldo zou niet misstaan bij Barca. Denk dat het voor Miranda wel beter is als je hem verhuurt, denk dat er niet heel veel speeltijd voor hem in zit als derde linksback of derde linker centrale verdediger.

Daar sluit ik me bij aan. Sowieso altijd een goed plan om Spanjaarden (en Catalanen) naar Barca te halen.

Wat moet j met drie linksbacks. Ik zou Grimaldo alleen halen als Alba echt daadwerkelijk stopt. Hij 8a nooit geblesseerd, amper geschorst en speelt vrijwel alles. Hij kan nog een aantal seizoenen vooruit waardoor je Miranda alle tijd gunt om te groeien. Tijdens Copa duels of tijdens duels tegen de clubs die onderin bungelen kun je hem dan al voor de leeuwen gooien.

Als je Grimaldo wel haalt is het misschien beter om Miranda elders te laten rijpen doormiddel van een verhuur.

Zojuist mijn eerste carrière gestart met Aston Villa, de club die ik weer terug wil brengen naar de Premier League onder leiding van Frank de Boer. Ik heb de selectie bekeken en ben van mening dat 4-3-3 met de punt naar voren een logische opstelling lijkt en ook aansluit op de ideeën van de Boer. Wel heb ik verschillende grootverdieners op de transferlijst gezet en wil ik een frisse wind laten waaien met veel eigen jeugd en Engels/buitenlands talent. Op de volgende posities wil ik mij versterken:

  • rechtsbuiten : El Ghazi (gedebuteerd destijds onder F. de Boer) is mijn vaste rechtsbuiten, achter hem wil ik een talent halen die genoegen neemt met minder speeltijd.

  • Controlerende middenvelder : een iets wat verdedigende ingestelde middenvelder, die in het positiespel ook meekan en voetballend iets toe kan voegen. Zal een basisplek krijgen en naast Jedinek komen te spelen als blok op het middenveld.

  • Aanvallend ingestelde middenvelder : een creatieve middenvelder, liefst een talentje.

  • Multi-functionele speler : speler die zowel aanvallend als op het middenveld kan spelen en echt als 12de man kan fungeren.

  • Linksback : een linksback voor de toekomst, waar ik heel wat jaren mee vooruit kan.

Ben erg benieuwd naar jullie opties, graag wel realistisch!
Budget zal ongeveer rond de 18 miljoen liggen.