FIFA 19 Speler gezocht

Aangezien Tierney in de zomer al een transfer heeft gemaakt naar de Bundesliga, heb ik moeten overschakelen. Ik heb nu een bod neer gelegd bij Olympique Lyonnais voor F. Mendy, een in mijn ogen zeer groot talent die veel kan gaan rouleren met Robertson.
Ik ving eerst bot bij een bod van 17 miljoen, maar heb hem nu voor 18,4 miljoen toch kunnen aantrekken.

Ook heb ik Jadon Sancho van BVB voor 7,8 miljoen aangetrokken als back-up van Sadio Mané.

Ook denk ik er over na om Rabiot in de winter transfervrij over te nemen van PSG. (Is dit realistisch)

Kijk eens naar Brereton, geweldig snelle speler. Misschien meer een spits maar vooral multifuntioneel op de rechterflank vanwege zijn snelheid en doelgerichtheid. Hudson-odoi van Chelsea of Davies van Toronto zijn een alternatief.

Field van West brom kan je centrale middenvelder worden of Cash van Forest.

Met Jack Grealish heb je al ee topper in huis voor achter de spits eventueel. Als backup zou ik proberen een speler zelf op te leiden, of je moet flink cashen voor Grealish. Eze van QPR of Maurice van Lorient.

Kelly van Bristol City als la. of Taylor van Kilmarnock

Tuanzebe hoe bevalt die, eventueel kun je hem over nemen van Man utd. Is multifunctioneel.

Ik zit aan het begin van mijn tweede seizoen met Deportivo La Coruna. Ik ben gepromoveerd naar eerste klasse. Ik speel 4-4-2 en ben nu op zoek naar een bij voorkeur jonge spits met potentieel. Ik zoek iemand die wat kan zwerven in de spits en snelle voetjes. Eigenlijk een beetje een type Griezmann bij Atletico. Kennen jullie iemand die hieraan voldoet?

@El-Loco lastige vraag, welke teams zijn gedegradeerd? Wellicht dat je daar zou kunnen kijken of er wat tussen loopt, anders kom je voor talentvolle spitsjes toch al gauw uit bij het huren van talentjes van topclubs.

Zelf ben ik alvast aan het kijken naar spelers die Nemanja Matic op termijn kunnen vervangen als verdedigende middenvelder in een driemansmiddenveld met de punt naar achteren. Vind dit zelf een lastige positie doordat de meeste goede CVM’s vooral geschikt zijn in een systeem met 2 verdedigende middenvelders door hun aanvallende workrates en ik juist een middenvelder wil die wel goed kan voetballen maar niet de drang heeft om naar voren te gaan.

1 like

Wat denk je van William Carvalho?

Ikzelf ben met Werder Bremen gestart, en ik zoek voor begin S2 een concurrent/vervanger voor de ouder wordende Moisander. Belangrijk hierbij is dat de nieuwe aanwinst net als Moisander voetballend héél sterk is. Daarnaast ben ik ook nog op zoek naar een verdedigende middenvelder met een goed schot, mag zowel een ervaren kracht als een jong talentje zijn.

Heb je met Veljkovic geen goede vervanger voor Moisander of speel je niet met Werder?

Ik speel met Werder, zoals ik al aangaf, en doe dat met twee centrale verdedigers. De twee op de bank halen niet het niveau om in de basis terecht te komen.

Hallo, ik heb een vraag over het inschatten van spelers hun toekomst. Deze vraag gaat voornamelijk over spelers die bij topclubs spelen, en hier weinig aan de bak komen.

De volgende namen zou ik graag een inschatting van willen:
Munir El Haddadi (23 jaar, FC Barcelona)
Sergi Samper (23 jaar, FC Barcelona)
Markovic (24 jaar, Liverpool)
Jesé (25 jaar, PSG)

Ik hoor graag wat jullie mening is en/of er meerdere spelers in dit rijtje passen waar de toekomst alle kanten uit kan gaan.

@DavinEland wat is je vraag precies? Of de spelers die je noemt bij hun club uit gaan groeien tot basiskracht? Dat denk ik niet dus met een spaanse subtopper zou je hen wel kunnen halen.

@db1512 bedankt voor je reactie! Ik ben een carrière met Espanyol begonnen en vraag me af of het mogelijk is om spelers van grote clubs aan te trekken. Mijn vraag was hoe evt. de toekomst van de spelers zou lopen. Of ze doorgroeien bij der eigen club of een transfer maken en waarheen.

Misschien dat je kunt proberen de spelers van grote clubs eerst te huren en daarna eventueel te kopen als je ze in eerste instantie niet kunt betalen qua transfergeld etc.

Markovic kan je gerust kopen. Die is niet eens opgenomen in de officiële selectie van Liverpool dit jaar. Afgelopen zomer kon hij definitief naar Anderlecht. Maar hij heeft dat aanbod afgewezen. Bij Liverpool zijn ze daar zo boos om dat hij is teruggezet bij de o23. En dat gaat niet veranderen denk ik.

Bij de andere spelers zou ik het niet zo snel weten.

@DavinEland ik zie al die spelers niet doorbreken bij hun club en denk dat ze wel bij een club als Espanyol aan de slag zouden kunnen gaan als ze voor speeltijd kiezen. Hun salaris zal waarschijnlijk wel erg hoog zijn bij hun huidige clubs, wat het weer lastiger maakt. Ik ben overigens niet heel erg bekend met de rivaliteit tussen Espanyol en FC Barcelona maar heb gevonden dat sinds de eeuwwisseling alleen Jonathan Soriano de rechtstreekse overstap heeft gemaakt tussen beide clubs. Hierdoor is het denk ik niet heel realistisch om zowel Samper als Munir te halen en zou ik een keuze tussen die twee maken, ik zou die keuze vooral maken op basis van waar jij denkt versterking nodig te hebben.

@db1512 @Remsko ik denk dat markovic wel haalbaar is voor elke club die of bovenin neerdraait in elke ‘mindere’ competitie of elke ploeg van de grotere competitie en/of 2e league bovenin. Wat betreft mijn espanyol carrière dat ik ga voor Sergi Samper die vaak geblesseerd is en de kans op een toekomst bij een grote club het kleinst zie.

Is het misschien leuk en aantrekkelijk om voor de toekomst van spelers een topic te openen?

Ik zou het wel leuk vinden. Ik weet alleen niet of er wel echt vraag naar is. Daarnaast vraag ik me af of het niet gewoon valt onder dit topic.

Wat bedoel je precies met je laatste vraag?

@Begiristain dat mensen spelers in dat topic kunnen zetten en vragen of het realistisch is om naar die club te gaan, maar ook vragen wat de toekomst zou kunnen zijn bij de club waar hij speelt.

Daar is dit topic toch voor

@Spoon0612 ik dacht dat dit meer een vraag was wie op de positie en mijn vraag is deze speler realistisch op deze positie om van deze club naar die club te gaan.

Denk dat je dan het transfer realisme topic kan gebruiken, verder zou ik wel proberen je vragen wat duidelijker te formuleren. Het is me niet altijd duidelijk wat je bedoeld.