FIFA 19 Speler gezocht

Ik wil Milinko Savic halen als versterking voor het middenveld van PSG. Realistisch?

Persoonlijk vind ik het een versterking voor veel ploegen en denk dat hij niet zou misstaan bij psg, echt een goede/fijne speler.

Vind het huidige middenveld van PSG de slechtste linie van het elftal, denk dat ze zich daar het eerst willen versterken. Achter Rabiot en Verratti hebben ze eigenlijk alleen aanvallers die uit pure noodzaak maar op het middenveld spelen als Draxler en Di Maria, denk dat Milenkovic-Savic daardoor prima bij PSG past. PSG is ook nog eens een club die gemakkelijk zijn transfersom kan betalen, ik zeg doen!

Ik zit te denken om een carrière met Newcastle te beginnen. Lijkt mij gaaf om “The sleeping giants” wakker te maken en toch eindelijk aansluiting met de top laten vinden. Iemand suggesties voor aankopen? Talenten? Wel realistisch aub.

Ik zou vooral kijken naar talenten uit de Ligue 1 en uit het Championship. Ze hebben maar een matige selectie, zowat iedere positie is aan nieuw bloed toe om verder te komen. Veel werk, dat maakt het extra leuk om de uitdaging aan te gaan met The Magpies.

@LiverpoolRed ik zou vooral kijken of je een aantal van de minder grote talenten van de topclubs aan kan trekken met een huurdeal met optie tot koop. Jongens als Tuanzebe, Onomah, Harrison kan je na een jaar wel naar de club halen met optie tot koop, terwijl ook jongens als Abraham en Mount in elk geval op huurbasis wel realistisch zijn.

Ramsey van Arsenal naar Everton ziet iemand dat gebeuren? Speler is transfervrij na dit seizoen en speelt weinig.

Hmmm, Ik denk van wel. Everton wilt ook de aansluiting met de top 6 vinden. Ramsey speelt niet genoeg bij Arsenal, Naar een andere club uit de top 6 zie ik hem ook niet gaan. Beetje dezelfde stap als die Walcott gemaakt heeft.

Wel alleen als Gomes niet wordt overgenomen van Barca…

PSG: Na 10 dagen in het seizoen al een bod gekregen op Areola van AS Roma van 16,5M, ik wil de prijs wat omhoog krikken en hem voor ± 20M verkopen. Hij zou dan tot de winter blijven want ik speel zonder eerste transferperiode. Ik zou dan Trapp willen terughalen van zijn leenperiode bij Frankfurt voor een half seizoentje. En in de winter onderhandelen met David De Gea om gratis over te komen in S2. Dan kan De Gea in de Ligue 1 keepen, Buffon laat ik mits hij doorgaat nog in de CL en bekers keepen.
Oblak en Lafont zijn ook opties maar voor de 2 zal ik wel een som op tafel moeten leggen. Ook omdat ik mijn middenveld wil versterken voor S2.

Zijn deze 3 realistisch? Wie zouden jullie halen? Nog andere opties?

Waarom zou je Areola laten gaan? Is nog lang niet aan zien top en 20 miljoen is niet zo gek veel. Zeker als je het middenveld wilt versterken zou ik het geld besparen wat je anders kwijt bent op het salaris van De Gea. Acht de kans ook vrij klein dat hij Man u verlaat, laat staan voor PSG.

Daarom twijfelde ik, ook omdat ik de linksback wil versterken en er dus eigenlijk serieus wat geld moet aan de kant gehouden worden. Buffon & Areola gaan uitmaken wie eerste keeper gaat worden, niet gemakkelijk :slight_smile:

Voor linksback had ik 3 keuzes (in volgorde wie ik het liefst wil halen): L. Hernandez (Atletico), Alex Telles (Porto) en Alex Sandro (Juventus)
Voor CDM: Kanté (Chelsea), de Jong (Ajax), Ndombele (Lyon), Berge (Genk)

Zijn deze realistisch en wie zou jij halen?

Rabiot ga ik ook transfervrij laten vertrekken, zou IRL ook weg gaan. Zijn opvolger gaat Paul Pogba (Man Utd) of Sergej Milinkovic-Savic (Lazio) worden.

L.Hernandez en Ndombele vindt ik het meest realistisch. Op het middenveld zou ik voor Savic gaan.

1 like

Welke spelers met ‘real face’ achten jullie realistisch voor een carrière met Schalke 04 of Hertha BSC? Het maakt niet uit op welke positie en mijn trainer zal Phillip Cocu of Frank de Boer worden. Zelf dacht ik aan spelers als bijv. Pröpper.

Ik zie Hernandez La Liga nog niet verlaten, Telles lijkt me een betere keuze. Ndombele gaat ook niet zomaar bij Lyon mogen vertrekken richting de grote concurrent, ik zou er zelfs niet van schrikken moest er een clausule in zijn contract staan waardoor hij moeilijker binnen Frankrijk kan transfereren. SMS vind ik wel kunnen, maar als Mourinho bij Man U blijft kan Pogba ook.

1 like

PSG heeft de financien om spelers weg te plukkenelders, zeker bij concurrenten. Kijk eerder maar bij Mbappe. Ndombele zou precies hetzelfde kunnen zijn. Geldt hetzelfde voor Hernandez denk ik, al weet ik niet zeker of PSG wel zoveel hoger is dan Atleti.

1 like

@LaFlame buiten het feit dat ik Areola gewoon zou proberen te behouden zie ik De Gea niet zo snel naar PSG gaan. Hij lijkt te gaan verlengen bij United en ik zou dan ook eerder voor Lafont of Oblak gaan mocht je een nieuwe keeper aan willen trekken.
Als linksback kan je ook naar Filipe Luis kijken, was in de zomer al dichtbij een overstap naar Parijs. Lucas en Alex Sandro zie ik zo snel niet naar Parijs gaan, zitten beide goed bij hun club. Savic lijkt me wel een uitstekende aankoop overigens, voor CDM zou ik proberen Kanté te halen.

1 like

Heel erg bedankt voor jullie reacties.

Wou het liefst allemaal Fransen aantrekken.

  • Areola gaat blijven.
  • LB: Hernandez was mijn favoriet maar lijkt me ook moeilijk te halen bij Atletico en zeker na het WK. Filipe Luis is al redelijk oud dus ga liever voor een iets jongere linksback dus zal het Alex Telles worden.
  • CDM: wil ik absoluut Kanté halen.
  • CM: Pogba of SMS. Zeer moeilijk, als Man Utd CL haalt blijft Mourinho en haal ik Pogba, moesten ze in januari ergens in de middenmoot staan haal ik SMS.

Everton, seizoen 1.

Ik ben net begonnen aan een carrière met Everton en mijn eerste speler in Aaron Ramsey is binnen. Het enige waar mijn selectie nog een beetje aan schort is een spits. Cenk Tosun is in principe prima, maar blinkt in niks echt uit. Oumar Niasse vind ik persoonlijk echt niet goed en staat te koop. Hierachter is dus alleen nog Dominic Calvert-Lewin, maar mocht Tosun geblesserd raken wil ik niet alleen op hem vertrouwen.

Kortom, ik zoek dus nog een spits die de concurrentie met Tosun aan moet gaan. Graag een balvaste spits, zodat Bernard, Walcott, Sigurðsson en Richarlison (spelen niet allen tegelijk hoor), eroverheen kunnen komen. Een beetje zoals Tadic zich tegen Bayern in liet zakken. Hierdoor heb ik een kopsterke spits (Tosun), een terugvallende spits (aankoop) en een snelle spits (Calvert-Lewin) zodat ik kan aanpassen als het niet loopt. Graag een spits mét een real face en realistisch. Ik dacht zelf aan Arkadiusz Milik, maar ik geloof dat hij nu weer eerste spits is daar? Andere optie is misschien Callum Wilson (Bournemouth) alleen is dat niet het type spits waar ik naar op zoek ben…

Ik lees je stukje, omdat ik ook met Everton bezig ben. Wat vind je van de linksback positie? Digne is prima voor het aanvallende spel maar wordt verdedigend vaak in de lucht geklopt met tegendoelpunt als resultaat. Ramsey had ik ook op mijn lijstje maar ik denk dat ik hem laat varen aangezien Davies een groot talent is en die hij dan in de weg zal staan. Ik las verder en je begon over de spits zonder verder te lezen schoot Milik te binnen, even later lees ik dat jij hem op het oog had, grappig. Is zeker vaker eerste keus maar de Premier League is wel aantrekkelijker dan de Serie A. Ook al speelt hij veel en maakt hij de nodige doelpunten Everton kan zo maar een pak geld voor hem neerleggen. Wat vind je van Breel Embolo van Schalke, of Origi die toch een beetje een terugslag heeft gehad. Wilson vind ik echt een zeer goede speler irl maar blessure gevoelig. Zou een prima aanwinst zijn. Bertje Traore misschien terug naar Engeland halen. Misschien slaagt hij wel via een omweg, net als Lukaku. Plea van Gladbach, prima spits. Vond zijn overstap naar de Bundesliga minder logisch. Om toch in de trent van Milik te blijven schiet mij Schick van As Roma nog te binnen.