FIFA 19 Speler gezocht

Champions League met Napoli of geen Europees voetbal met Everton? Napoli speelt ook mee voor de titel, dus ik denk dat Milik’s keuze snel gemaakt zal zijn. Persoonlijk zou ik Tosun en Calvert-Lewin eerst voldoende kansen geven en eventueel in S2 pas een nieuwe spits halen. Richardlysson kan er ook nog uit de voeten.
Als je een sterke en voetballende aanvaller wilt lijkt Embolo me een goede keuze, hij speelde in de jeugd als 10.

Raindog, dat was ook inderdaad de reden dat ik hem niet gekocht heb. Ik zal eens kijken naar Embolo, bedankt.

Spoon0612, Ik heb pas een wedstrijd gespeeld nu. 4-3 gewonnen in de voorbereidingswedstrijd tegen AC Milan. Kan er dus niet echt over oordelen. Ik heb Ramsey gehaald voor in de basis naast Gueye. Schneiderlin en Davies als back-ups en McCarthy laat ik gaan.

Wat doe je dan met André Gomes?

vraag ik mezelf ook af. Vind het een erge nuttige speler. Heerlijk aan de bal, technisch en een prima pass. Zelf zet ik wel vol in op Calvert Lewin. Tosun is een prima back up.

Ja inderdaad, die was ik voor het gemak even vergeten. Laat hem ook inderdaad banken maar ik pas mijn middenveld vaak aan aan de tegenstander. Dat, en met het oog op eventueel blessures en het drukke Engelse schema vind ik 5 spelers voor 2 posities gewoon prima eigenlijk.

Heeft iemand een jonge rechtsback in z’n hoofd die bij Inter back-up voor Vrsjalko kan zijn?

Bustos, Independiente 77-83

Dat is inderdaad een aanrader, dacht aan dezelfde.

Ik ben een carrière begonnen met Liverpool. Nu wil ik graag advies van jullie wat betreft transfers. Wie zouden jullie erbij zien komen? Basisspelers? Of talenten? Ik dacht misschien aan Rabiot, Koulibaly, Forsberg, Grealish, Barella of Insigne. Ik wil sowieso een paar Engelse talentjes binnehalen.

Ik begin wrs ook met Liverpool.

Zelf had ik Chillwel op het lijstje als 2e linksachter, Tyler Adams vond ik interessant als CVM, 72/84 19y en een real face. Is voor minder dan 5mil op te halen wegens een aflopend contract.
Pulisic had ik in gedachte om te laten invallen voor Mané en Salah.

Ik heb toch besloten om m’n eerste keus te volgen, Newcastle United. Ik wil de potentie van deze club uit laten komen, heb een flink aantal spelers op de verlanglijst gezet, ik wil sowieso een nieuwe linksback, keeper voor de toekomst, een nieuwe winger en een nieuwe spits. Ben van plan om zoveel mogelijk Engels talent aan te schaffen. Mijn huidige doel is om binnen 2 seizoen in de Europa league mee te doen. En vanuit daar door te stromen in de Champions League.

Als Keeper lijkt me Butland wel goed aangezien hij nu met stoke gezakt is.

Steffen van Columbus Crew is ook een leuke jonge keeper.

Als linksachter kan je kijken naar Chillwell van Leicester. Heeft bij Newcastle meer speelgelegenheid dan bij een Manchester of Liverpool.

Als spits zou ik kijken naar Origi. Goede spits voor Newcastle, kan uitgroeien tot een erg fijne spits en heeft nog maar een jaar contract.

Elis van houston Dynamo is een pijlsnelle doelgerichte flank waarvan het contract in 2018 nog zou vervallen. Misschien ook een leuke optie. Evenals Rossi van Los Angeles FC.

Wat vind je verder van Welbeck ook zijn contract vervalt en kan zowel op de flank als in de spits.

Newcastle heeft zoveel potentie maar de eigenaar verknalt het helemaal. De selectie is lang niet PL waardig. Wellicht kun je ook wat Spaanse talenten halen ivm Benitez.

Butland, Origi en Welbeck stonden inderdaad al op mijn shortlist. Butland ga ik denk ik sowieso halen. Engelse keeper mer goeie potentie. Chilwell acht ik niet realistisch, aangezien hij net z’n contract heeft verlengd bij Leicester city.

@Spoon0612 Inderdaad! Zo’n ongelooflijk grote club met mega veel fans niet alleen in England maar over de hele wereld! Het bestuur ziet dit blijkbaar niet en maakt er maar een potje van. Ik ga het roer helemaal omgooien, binnen nu en 4 jaar speelt Newcastle steevast om de Champions League plekken. Er zal wel bijna een geheel nieuwe selectie moeten te komen staan, alleen Shelvey, Ayoze en Lascelles samen met Dubravka acht ik Premier League waardig.

Zijn Lejeune en Yedlin en Schär mits wat training niet premier league waardig?

Lijken me prima spelers om nog even mee door te gaan zeker het niveau van de europa league moeten deze spelers zeker nog aankunnen.

Kan iemand een paar opties geven voor mijn Arsenal carrière voor de winter van seizoen 1? Ik ben opzoek naar een basiswaardige centrale verdediger en naar een centrale middenvelder die de strijd met Xhaka aan kan gaan.

Ik heb de 1e transferperiode uitgezet om goed de sterktes en zwaktes van mijn selectie te ontdekken.

Ja die kunnen er nog wel mee door inderdaad, maar naar verloop van tijd moeten hun zeker vervangen worden. Met de weg die wij in willen slaan. Champions league waardige selectie.

In mijn carrière met Ajax zit ik nu in de wintertransferperiode. Ik wil niet te veel uitgeven en de selectie zoveel mogelijk intact houden. Zelf vind ik mijn selectie momenteel wel goed en breed genoeg, behalve op de linksbackpositie. Momenteel heb ik Frank Fabra op mijn lijstje staan, maar ik ben benieuwd of jullie nog andere (realistische) namen weten. En vinden jullie dat Ajax zich ook op andere posities kan versterken, en zo ja welke?

Misschien kan je Marvin Zeegelaar terughalen. Zit de laatste tijd niet eens bij de selectie van Watford en is natuurlijk geen onbekende in Amsterdam.

Vorige FIFA keek ik voor Newcastle naar spelers als: Sturridge, Mangala, Hart, Denayer, Drinkwater, Pasalic, Abraham, Loftus, Sissoko, Welbeck, Perez, Campbell, Ings, Mooy, Evans, Krychowiak, Chalobah, Imbula, Aanholt, Fer.
Beetje jongens die niet goed genoeg voor de top zijn of misschien een leuke stap kunnen zetten. Voor een aantal zijn de clubs nu anders, maar ter inspiratie…