FIFA 19 Transfer Realisme Topic

Ik zou graag enkele spelers naar mijn City carrière halen, nu is het zo dat je bijna wel elke speler na City kan halen maar ik zoek eigenlijk meer spelers die relatief onbekend zijn op het grote toneel en die dan los komen bij City… Beetje zoals Jesus misschien? Zelf dacht ik aan bijvoorbeeld Melondo van Espanyol? Hebben jullie nog realistische opties? Elke positie mag genoemd worden, Danku

Dan denk ik dat je best jonge talentjes met een gigantische groeimarge kan halen, en die eventueel meteen weer uitlenen. Kijk eens naar namen als Boadu, Sofiane Diop, Gouiri, Gibbs-White, Cozza (staat als CV op FIFA, beter als linksback), Gumny, Kouamé, Joao Félix, Gedson Fernandes, …

Het centrum bij Chelsea achterin bestaat op dit moment uit David Luiz en Rudiger/Christensen. Luiz is al wat ouder en geen wereldtop meer, Rudiger vind ik persoonlijk maar middelmaat en Christensen vind ik een twijfelgeval. Ampadu ben ik veel aan het trainen en krijgt ook zeker zijn kansen maar ik wil er een topper bij halen achterin, wat vinden jullie van de volgende namen:

  • Alessio Romagnoli - AC Milan - 24 jaar
  • Milan Skriniar - Internazionale - 24 jaar
  • Kalidou Koulibaly - Napoli - 27 jaar
  • Eder Militao - FC Porto - 21 jaar
  • Daniele Rugani - Juventus - 24 jaar
  • Jose Maria Giménez - Atlético Madrid - 24 jaar

Koulibaly lijkt mij de meest logische naam omdat hij is doorgebroken onder Sarri bij Napoli. Ook heeft hij het het meest het profiel van een verdediger voor de PL: 1m87, 94 kracht en toch nog redelijk snel. Voetballend is hij niet de allerbeste, maar daar heb je Luiz/Christensen/Ampadu voor. Daar komt nog eens bij dat hij een scanned face heeft, toch altijd leuk. Hij gaat alleen erg veel kosten.

1 like

Koulibaly is inderdaad meteen de duurste optie. Persoonlijk vind ik Skriniar een beest. Kan ook nog redelijk passen. Verder is Romagnoli mij erg goed bevallen bij Milan. Eder is de aankomende man, Rugani is al wel vaker gelinkt, maar kon toen niet weg bij Juve. Gimenez zal ook lastig worden, daar Atletico sterk is.

Overigens, mocht je nog een middenvelder zoeken: Yannick Kessié is een enorme aanrader. Beetje trainen op snelheid en je hebt een compleet beest in huis.

1 like

Mocht je nog wat verdedigers hebben die vertrekken bij Chelsea raad ik je Mario Hermoso aan van Espanyol. Is 77/85 en 23 jaar maar vind hem echt beestig spelen. Is enorm snel voor een centrum verdediger. Is niet waanzinnig groot maar haalt toch 1 meter 82 en heeft 86 jumping.

1 like

Opzicht heb ik niet zoveel tegen op een iets kleinere centrum verdediger maar Ampadu is ook maar 182, twee jongens van die lengte vind ik voor de Premier League iets te veel van het goede en dan zet ik er toch liever een beest a la Koulibaly, Skriniar of Romagnoli naast.

@Begiristain Kessie is zeker een interessante optie al wil ik met het huidige talent wat er momenteel in Engeland rond loopt vooral voor Britse opties op het middenveld gaan. Wellicht als ik Kovacic niet van Real overneem aan het eind van het seizoen dat hij toch weer in beeld komt.

Goededag,

Ik ben net begonnen aan de voorbereiding van seizoen 3 met Paris Saint-Germain. Afgelopen seizoen was uitermate succesvol met een ontketende Mbappe die ons de CL heeft bezorgd!

Nu is Cavani flink aan het inleveren en heb ik een bod van Inter twv €65m ontvangen op Cavani. Ondanks zijn status binnen de club en Zijn sterke spel, denk ik dat dit het perfecte moment is om door te selecteren.

Nu heb ik een lijstje met (potentiële) vervangers:

  • Rashford; is in mijn carrière bij Bayer Leverkusen beland. Vind ik niet reeel en wil hem bij een absolute topclub zien, echter vind ik de PL realistischer dan PSG maar Leverkusen past ook niet…
  • Depay; de ster van Lyon en naar mijn idee toe aan de absolute top. Voorkeur qua systeem gaat uit naar Depay in een zwervende rol om Mbappe heen.
  • Icardi; absolute killer in de 16 en met de komst van Cavani naar Inter is zijn vervanger al binnen.
  • Belotti; te goed voor Torino en PSG lijkt mij een perfecte stap voor hem.
  • Lukaku; bankzitter bij Man Utd.

Ik loop vast, twijfel te erg tussen bovenstaande spelers aangezien zij mij allen reeel lijken in deze situatie. Wie heeft jouw voorkeur en waarom?

Ik vind Lukaku en Belotti de meest realistische opties. Lyon gaat Depay niet naar de rivaal vertrekken, Rashford in Frankrijk vind ik raar en Icardi vind ik niet zo geweldig, maar zou wel kunnen.

Belotti lijkt mij wel toe aan een beter elftal en dus een stap omhoog. Zelfde geldt voor Icardi, hij red Inter vaak. Is erg dodelijk en schiet alles op doel. Heeft een verleden bij Barca maar werd ook gelinkt aan Real Madrid. PSG heeft geld en geld is macht dus je kan veel spelers halen. Rashford en Depay zijn ook niet echt centrum spitsen voor een 433.

Voordeel van Icardi is dat je veel ruimte gaat krijgen voor Neymar en Mbappé. Hij is dan de dodelijke man in de zestien meter.

Welke transfers achten jullie realistisch voor Schalke 04

Adler
Korb
Schindler
Hector
Marco Farfan
Propper
Holtby
Hahn
Quanor
Poulsen
Salloi
Mor
Sabiri

En ik zou graag onderstaande spelers op termijn weer terug willen halen, welke is het meest realistisch?
Howedes
Goretzka
Draxler

Schindler is echt een aanrader en ook wel realistisch.
Hector heeft aangegeven bij Koln te blijven.
Verder denk ik dat eigenlijk alleen Howedes realistisch is.

Waarom zou je voor tweederangsspelers gaan? Iemand als Marco Farfan heeft in de Bundesliga toch niets te zoeken? Ook al de anderen die je opnoemt zijn geen versterkingen, in tegendeel. Enkel Goretzka en Draxler zijn verbeteringen tegenover wat Schalke nu heeft lopen, maar die vind ik onrealistisch.

Schalke staat nu misschien wel 15de, maar vorig jaar waren ze tweede en het blijft een van de grootste clubs van Duitsland. Iets meer ambitie mag wel.

Mor en Draxler vind ik wel wat voor de rest zou ik toch hoger mikken!

Oke thanks!

Zal dus op betere spelers moeten richten.
Voorkeur is spelers met realface en Duits, vandaar dat ik met dit lijstje kwam. Daarnaast met een aantal jonge talenten.

Overigens twijfel ik om met Schalke te starten.

Waarom twijfel je? Selectie met vol op mogelijkheden denk ik zo. Mooi stadion en prima tenue’s. De uitdaging is juist om een stabiele club te worden, aangezien Schalke niet echt kan aanhaken met de top. Steeds maar voor een of twee seizoenen.

Twijfel over de Duitse competitie. Ik neig meer naar de Engelse of Spaanse competitie. Ivm veel echte stadions en veel real faces.

Begrijpelijk. Het is een sterke competitie maar ik twijfel ook al edities lang welke Duitse club ik dan zou willen leiden.

Ik had gelijk wel sympathie voor Hamburg, vroeger: met Van Buyten & Mpenza als Belgen. Samen een koppel vormen met aanvaller Benjamin Lauth. Tevens een mooi stadion!