@Joostvans, wist ik hoor dat het als grap bedoeld was. Na jouw Barcelona carrières wat te volgen weet ik dat het type adama daar nooit deel van zou kunnen uitmaken 
Dat kracht>techniek bedoelde ik zeker niet voor heel Barcelona, hoor. Meer dat als je al een technische back hebt, je zou kunnen opteren voor een iets meer fysiekere back.
@Begiristain, dus zou je het dan een vreemd idee vinden om zowel Emerson als Yan Couto naar de club te halen?
Ik zou ze alleen beide aantrekken als je met beide een plan hebt. Dus dan moet je inderdaad overwegen om Emerson ook centraal minuten te laten maken of Couto bijvoorbeeld als vleugelspeler laten wennen. Adama Traore kan je als grap als een optie zien, denk dat je hem oprecht kan overwegen als je meer power in je laatste linie wil.
Sluit ik me bij aan, anders krijg je wel erg veel spelers achterin. Adama daarentegen vind ik verdedigend niet goed genoeg om als rechtsback te laten spelen. Is in het verleden altijd een aanvaller geweest en ook recent tegen City, waarin hij beest was, was hij achterin niet altijd even goed. Door een domme fout kon Sterling in de laatste seconden nog een vrije trap op de lat schieten, vond ik een beetje tekenend. Als wingback zoals nu bij Wolves kan het op zich wel, maar denk niet dat je met Barça in zo’n systeem wilt spelen.
Bedankt voor de adviezen, @db1512 en @Begiristain. Dan zal ik dus moeten gaan kiezen tussen Emerson en Yan Couto, waarbij ik een voorkeur heb voor de laatstgenoemde. Mocht ik dan alsnog een gebrek aan ‘power’ op die positie nodig hebben, dan kan ik later alsnog besluiten om Yan Couto uit te lenen en Emerson naar de club te halen.
Adama Traoré zou inderdaad alleen in zo’n 3-4-3 systeem á la Wolverhampton als rechtervleugelverdediger spelen. Dat zou betekenen dat ik mijn systeem aan moet passen op zijn kwaliteiten en daarvoor brengt hij toch echt te weinig. Als ik een surplus aan snelheid op de flanken nodig heb, dan heb ik ook nog ene Ousmane Dembélé rondlopen waarvoor ik wel bereid ben om het spelsysteem binnen een wedstrijd enigszins om te gooien.
Ik heb met Hsv de beker gewonnen in seizoen 1 en ben via de play offs gepromoveerd.
Nu vroeg ik mij af is het dat realistisch om mijn selectie een kwaliteitsboost te geven met het gratis aantrekken van Gotze?
Ik vind persoonlijk van niet. Je bent dan pas net promovendus en HSV heeft al jaren een slecht beleid gehad. Daarbij is er ook financieel niet genoeg mogelijk om zo’n naam aan te trekken.
Götze zal eerder in de top/subtop actief blijven.
Ook niet als ik mij heb geplaatst voor Europees voetbal via de winst van de Beker?
Nah. Ik snap je beweegredenen wel, hoor. Maar het is wat te incidenteel om meteen zo’n naam binnen te halen.
Weet je misschien dan iemand anders die ik kan halen voor ca/cam positie die mijn team een kwaliteitsboost kan geven?
Mahlem, volgens mij speelt die nu voor Duisburg. Ik heb hem namelijk gehaald als stand-in voor Harit bij Schalke. Echt heerlijke dribbelaar.
Misschien Stindl, Malli of Didavi?
Bedoel je trouwens Mehlem van Darmstadt @Spoon0612?
Die bedoel ik inderdaad
Bedank mannen ga Melhem scouten.
Stuttgart kan niet meer promoveren dus Didavi is een goeie optie.
En aangezien Malli bij Wolfsburg op en zijspoor is geraakt volgens mij ook een mooie optie.
Ac Milan, ik zoek een linksbuiten. Minimaal 4* skillmoves en het liefst rechtsbenig maar mag ook 4* weak foot hebben. Budget : 40 miljoen
Scoutinglijst :
David Neres, Ajax
Federico Chiesa, Fiorentina
Luis Diaz, Porto
Ezequiel Barco, Atlanta
Richarlison, Everton
Diego Rossi, LA
De aankoop moet er meteen kunnen staan, andere suggestie ook welkom.
Mooie namen, Rossi en barco zijn qua niveau wel een niveautje lager als de rest, ook nog iets jonger natuurlijk.
Carrasco zou ook kunnen, die wilt al sinds afgelopen zomer absoluut weg uit China en er was interesse van AC Milan. 4*, 4* en rechtsbenig en kan ook meteen je niveau omhoog tillen.
Real face is ook nog wel een ding. Bij Ajax hebben Gravenberch en Ekkelenkamp dat wel maar Neres niet. Van deze lijst vallen er dan sowieso weer een paar weg. Zal ook eens naar Carassco kijken. Ben alleen benieuwd of het hem irl niet minder goed maakt. Zo’n stap naar een mindere comp. is niet echt goed voor ontwikkeling.
Is natuurlijk nog steeds maar 26, en de Belgische bondscoach blijft hem toch al die tijd oproepen en opstellen. Persoonlijk haalt hij wel mooie statistieken daar.
Ging ik ook net zeggen: van de Chinese competitie naar de Serie A is toch geen stapje minder …?