FIFA 19 Transfer Realisme Topic

Henrichs is rechtsachter dus komt perfect uit.

1 like

Moet eerlijk zeggen dat Barreca en Henrichs als back-up zullen gaan functioneren achter Sidibé en Alex Telles, dus zij zullen op een gegeven moment wel gaan klagen over hun speelminuten. Waarschijnlijk zal de multifunctionele Henrichs de concurrentiestrijd dan overleven en Barreca terugkeren naar Italië. Maar goed, wil me voornamelijk gaan richten op jongere talenten die hopelijk dit soort breedteaankopen uit het elftal kunnen spelen.

Carrière bij Wolves, wil voor een plekje gaan in de Europa league volgend jaar. Leuk budget van 60miljoen. Dacht zelf aan spelers als : Aaron Martin, Mangala, Sisto en Batshuayi. Welke zijn realistisch? Welke zijn te halen in S1? Uitgeleende spelers uiteraard in S2 pas halen… Graag jullie mening! Bedankt, andere suggesties uiteraard ook altijd welkom!

Denk dat deze namen wel kunnen, zeker omdat je verhuurde spelers pas in S2 kan halen. Als je S1 goed presteert, zijn die ook realistisch.

Waar zien jullie Zaha van Crystal palace heen gaan?

Werd al eens gelinkt aan Spurs en Chelsea, met name die laatste.

Bij mijn Ajax carrière zal ik Dolberg hoogstwaarschijnlijk niet kunnen houden in de transferperiode richting seizoen 2 dus ik wil een vervanger voor hem halen. Ik zat zelf te denken aan Enes Ünal van Villareal. Is in 2017 voor 20 miljoen euro overgekomen van Manchester City, maar wist daar maar 5 keer te scoren in 30 wedstrijden waardoor hij afgelopen seizoen verhuurd werd aan Levante en dit seizoen aan Valladolid verhuurd is. Kwam in het seizoen 2016/2017 voor Twente uit en wist toen 18 keer te scoren in 32 wedstrijden, in de Eredivisie kan hij het dus wel plus hij kent de competitie. Rating van 78 ALG met een 84 POT dus hij kan er ook meteen staan en beloofd een grote te worden. Vinden jullie dit realistisch? Villareal zal natuurlijk wel een zak duiten terug willen zien gezien ze 20 miljoen voor hem betaald hebben, maar het geld is er zeker gezien De Ligt, De Jong, Dolberg, Neres en Ziyech me hoogstwaarschijnlijk gaan verlaten komende zomer.

Enerzijds staat Ajax er natuurlijk om bekend om jonge talenten uit de eigen jeugd een kans te geven of bij andere clubs jonge spelers te halen en die te laten groeien, maar anderzijds hebben ze wel net Tadic gehaald. Eigenlijk vind ik het wel een goed idee om Unal te halen, met dat soort aankopen zet je toch een stap naar Europese subtop.

Heb in fifa 18 bij mijn Ajax carriere ook Unal gehaald als vervanger van Dolberg. Fijne aankoop, zeker voor in de Eredivisie! Garantie op doelpunten

Ik heb ook flink in de jeugd geïnvesteerd, het is ook de bedoeling om van daar veel talent door te laten schuiven, maar lijkt me ook gaaf om de weg die Overmars ingeslagen is met de aankopen van Tadic en Tagliafico door te zetten!

1 like

@tomcleanmountain Unal lijkt mij wel een goede optie! Als hij twee seizoenen voor je heeft gespeeld kan hij een mooie som opleveren en hopelijk heb je dan een jeugdspeler klaar staan die zijn plek over kan nemen.

Voor mijn United carrière zit ik een beetje met een (tweede) keepersprobleem. De Gea is natuurlijk de absolute nummer 1 maar daarachter willen Romero en Joel Pereira vertrekken. Ik houd dan Lee Grant (36 jaar/72 algemeen) en Dean Henderson (22 jaar/73 algemeen) over. Grant was afgelopen jaar derde keeper en Henderson was verhuurd. Is het realistisch om een nieuwe 2e doelman aan te trekken of zal ik in de beker Henderson de kans geven?
Opties voor keepers die ik heb:
Tom Heaton - 33 jaar - 79 algemeen (heeft in de jeugd van United gespeeld)
Nick Pope - 27 jaar - 81 algemeen
Fraser Forster - 31 jaar - 77 algemeen

Ik denk dat je dan het beste een redelijk goede doelman kan nemen als 2e keus want als De Gea geblesseerd raakt heb je gelijk een veel zwakkere keeper.
Als je voor Pope gaat zou ik eerst kijken hoe je hem het best tevreden kunt houden omdat hij wel zijn minuten zou willen maken.
Ik denk als je voor de overige 2 gaat dat je het best kunt kiezen voor Heaton gezien zijn verleden.

Bij mijn carriere met Chelsea heb ik de eerste zomerse transferperiode uitgezet.
En in de winterstop Icardi & Bale gekocht. Vinden jullie dit realistisch of niet?

Daarnaast ben ik nog opzoek naar een middenvelder die Kovacic kan vervangen in S2

@Nielsfifa Icardi vind ik wel realistisch, Morata weet niet helemaal zijn stempel te drukken en Giroud is prima als plan B maar als eerste spits vind ik hem voor een topclub te kort komen. Bale twijfel ik een beetje over, denk dat ze in elk geval niet samen tegelijk komen en dan heeft een spits wel de prioriteit vind ik.

Zou voor Heaton gaan. Ex United speler en al op leeftijd, dan kun je prima in een reserve rol fungeren. Is nu derde doelman achter Hart en Pope en zou dus in de pikorde stijgen. Tevens kun je hem minuten gunnen tijdens Fa en League cup duels. Henderson nog niet goed genoeg om een paar duels per jaar te keepen? Aangezien doelmannen (De Gea) doorgaans nooit lang geblesseerd zijn.

Kalinic van Atlético Madrid valt na een goede vijf maanden aanwezig te zijn, goed tegen. De spits heeft 15 wedstrijden achter zijn naam staan: hij scoorde welgeteld éénmaal en leverde twee assists af. Veel te weinig voor een aanvaller, vandaar dat ik zocht naar een nieuwe (scorende) spits en uiteraard ook de realiteit wat in de gaten hou betreffende het transfernieuws.

Dus heb ik al gepolst naar de diensten van Edinson Cavani … Hij is niet 100% tevreden in Parijs en weet nog altijd het doel staan … Wat denken jullie, Beneluxers?

Hij wordt momenteel in verband gebracht met Napoli, aangezien die hem graag terug willen. Ik denk dat Cavani ook oren naar een terug keer heeft. Tevens zou hij onbetwiste nummer 1 spits moeten zijn. Maar ik acht de kans nihil dat hij naar Atletico zou gaan.

Als Cavani bij jou eerste spits zou worden zou het wel kunnnen, maar ik neem aan dat je Griezmann ook nog hebt… Daarnaast is Costa er natuurlijk ook nog… Denk dat hij dan, zoals Spoon0612 aangeeft, echt alleen wil vertrekken om bij een andere club onbetwist basisspeler te worden. Kijk anders eens naar Aboubakar van Porto… Atlético heeft er een handje van om daar spitsen weg te halen :wink:

Je kunt ook kijken naar Willian José (Sociedad), ze hebben destijds Griezmann daar ook weg geplukt.

@Spoon0612, een terugkeer naar z’n vorige club zou inderdaad mooi zijn. Ik las de laatste weken dat Atleti de situatie rond Cavani (onvrede ten opzichte van/met Neymar) nauwlettend in de gaten houdt. Ik zal eens zoeken over een (eventuele) terugkeer naar Napoli. :blush:

@Jesse, als je Cavani haalt wordt ie sowieso basisspeler. Costa is ook wat minder aan het scoren en mist soms wel ‘ns een reuzekans. Wat Aboubakar betreft, hij werd inderdaad al eens in verband gebracht met Atleti. Falcao was een voltreffer, Jackson Martinez daarentegen … :roll_eyes:

@DavinEland, Willian José is een optie die ik eens dichterbij zal moeten bekijken. Bedankt voor de tip! :smiley:

Ik dacht ook aan Maxi Gómez van Celta … En Atletilegende Fernando Torres terughalen is absoluut not done, zeker? :joy:

In mijn carrière met Deportivo la Caruna ben ik op zoek naar een nieuwe CVM omdat de transferclausule van Mosquera is geactiveerd. Wat vinden jullie van Oriol Romeu van Southampton als vervanger. Speelt niet meer bij Southampton.

Naast een CVM zoek ik nog een talentvolle CV. Ik dacht zelf aan Wöber. Speelt niet bij Ajax maar wordt toch beschouwd als een aardig talent in Oostenrijk dus moet aan zijn minuten gaan komen.

Als laatste heb ik nog een nieuwe buitenspelen nodig. Na enig scoutingswerk dacht ik aan Cecilio Domínguez RM 75 van Club America.

Geef gerust je mening en nieuwe suggesties zijn ook welkom, thanks