AC Milan, S1 wintertransfer
Ante Rebic wordt momenteel gehuurd van Frankfurt, ben behoorlijk te spreken over de Kroaat dus is het een optie om hem definitief binnen te halen. Op rechts heb ik Suso en Castillejo, vind beide Spanjaarde niet explosief genoeg voor op de flank. Beide hebben hele goede stats voor CAM maar daar heb ik Calhanoglu en Paqueta. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een flankspeler die op links en rechts kan, explosief is en een goal kan maken.
Mijn lijstje :
David Neres (Ajax), 22-81 Explosief, dribbelaar
Simone Verdi (Torino), 26-78 Traptechniek
Luis Diaz (Porto) 22-78 Snel, dribbelaar, beste afmaker van het rijtje
Cristian Pavon (LA Galaxy) 23-79 Snelste, Afstandschot, goede voorzet, duurste
Matias Vargas (Espanyol) 22-76 Snel, dribbelaar, finess schot
@Aron1997 Ik kan Maina aanbevelen, haalde hem als stand-in voor Raman op LM maar werd uiteindelijk eerste keus op rechts. Maehle als rb misschien een optie? Heb zelf Atal van Nice gehaald, ook een topper.
Kijk eens naar Zaracho, haalde hem vanmiddag bij mijn Sevilla carriere en wist direct in zijn eerste duel het net te vinden.
Federico Chiesa misschien?
Welke oud-speler van Lyon zien jullie ooit terugkeren?
Ga een carrière met hun beginnen en de ploeg rond Aouar helemaal Frans te maken met zo veel mogelijk jeugdspelers.
Na de geupdate transfers opnieuw begonnen met Leicester City. Nu Bergwijn naar Spurs is gegaan valt hij uiteraard af om de aanval te versterken.
Ik ben momenteel 10 wedstrijden onderweg en Maddison is de grote man van de ploeg met veel assists en ook regelmatig een goaltje. Vardy is nog niet helemaal los en staat net als Perez op 5 goals na 10 wedstrijden. Perez scoort dus wel, maar ik mis een beetje snelheid bij hem. Ik zou dus het liefst een buitenspeler met wat meer snelheid aan willen trekken die vooral de diepte zoekt, Barnes op links zakt wat meer uit naar het middenveld waardoor hij in balbezit een beetje naast Maddison komt te spelen.
Op dit moment sta ik 7e, vooral omdat ik te vaak gelijk speel. Het gat naar plek vier is nu 6 punten, plek vijf staan we echter maar 1 punt achter.
Opties:
Angel Correa: speelt wel veel bij Atletico maar is nooit echt een onomstreden basisspeler geworden daar.
Adama Traore: speelt IRL erg goed dit jaar en is fysiek natuurlijk erg indrukwekkend met zijn snelheid en kracht. Zou hem alleen willen halen indien ik CL haal.
Leon Bailey: schijnt goed bevriend te zijn met Ndidi (uit hun tijd bij Genk) en las laatst dat Ndidi hem aanbevolen had bij Rodgers.
Ik vind Bailey wel een heel mooie, eigenlijk. Bij Leverkusen is hij blijkbaar nogal wisselvallig, waarin hij geweldige matchen afwisselt met wedstrijden waarin hij onzichtbaar is. In Rogers’ systeem zou hij misschien wel beter renderen, omdat er dan meer ruimte ligt voor hem. Vooral de band met Ndidi maakt het helemaal af. Hij heeft ook de reputatie een beetje een moeilijke jongen te zijn en daardoor niet helemaal te slagen in Duitsland. Als er één trainer is die hem wel naar de top kan brengen, dan is het Rodgers wel.
Je hebt me zowaar zin gegeven in een carrière met Leicester!
Wolves zie ik Traoré niet makkelijk laten gaan, zeker niet naar een concurrent. Correa lijkt me niets voor Engeland.
Zien jullie Cavani naar Ac Milan vertrekken? Ben op zoek naar een nieuwe spits, aangezien Zlatan Ibrahimovic gaat stoppen op 38 jarige leeftijd. Piatek vind ik in bijna alles veel te matig, Leao is nog erg jong en rendeert juist beter wanneer hij vanaf de flank naar binnen kan trekken. Andre Silva is verhuurt maar qua stats oogt hij identiek aan Piatek.
Belotti is ook nog een optie. Even afwegen wT te doen. Cavani is al 32 maar dat past wel in de lijn die Milan al jaren hanteert. Steeds maar weer routiniers halen, korte termijn visie. Aan de andere kant moet je daar vanaf stappen als je echt een groei wilt maken.
Ik ben bijna in de winterstop van S1 aanbeland met Portsmouth.
Wij staan op dit moment op de 6e plek zes punten achter de koploper.
Nu heb ik een lijstje gemaakt met eventuele versterkingen welke van de volgende achten jullie realistische? En voor wie zouden jullie gaan.
@RVDH: Ik denk dat hij naar Real gaat. Waar zou je hem ook zetten bij Napoli? Ze hebben daar met Allan, Fabian en Zielinski al een heel sterke basis, en nu zijn daar Lobotka en Demme nog eens bijgekomen.
Zie ik niet gebeuren. De transferbedragen rond Van de Beek worden waarschijnlijk te hoog voor Napoli. Daarbij is het niet een enorme stap vooruit, staan nu zelfs achtste en dus geen CL. Verder worden de echte topclubs aan hem gelinkt, denkt dat hij daar op wacht!
Ik ben een carrière begonnen met Ac Milaan en nu is mij vraag heeft iemand voor mij een aantal tips voor realistische aankopen om de club weer op hun oude niveau te laten terug keren. Zelf zat ik te denken om Nathan Ake te halen om zo weer wat Nederlandse inbreng te hebben zoals vroeger met. Seedorf, Van Basten, Stam, Gullit
Ake is zeker een leuke naam. Hou er alleen rekening mee dat Romagnoli al een topper is op de lcv. Mocht je met drie achterin willen gaan spelen dan wordt het al wat makkelijker.
Jaa heb ook nog mijn twijfels om ac Milaan door te zetten, andere club waar ik aan zit te denken in Sevilla. Alleen ook voor daar zijn de realistische aankopen lastig in te schatten