Met Udinese krijg ik na seizoen 1 een enorm veel verhuurde spelers terug variërend van talenten tot speler met hoog algemeen.
Wat is realistisch om met deze spelers te doen?
Denk dat Scuffer, Pezella en Perica zeker bruikbaar zijn. Ze kunnen je team zeker een kwaliteits impuls geven. Snap niet zo goed dat Pezella is verhuurd, brak goed door en vervolgens naar Parma gegaan. In Italie wordt sowieso veel geleend en uitgeleend. Jammer dat het in game een stuk lastiger is.
Pezella inderdaad verhuurd helemaal vergeten dan ga ik toch wel twijfelen over het aantrekken van Lukaku.
Ik zet altijd mijn selectie op papier, met een andere kleur vermeld ik de huurlingen/verhuurlingen. Overzichtelijk voor hoe de selectie eruit ziet en waar ik wil versterken. Hoe bevalt Zeegelaar? Vrij apart dat hij maar 72 pot heeft, na toch wel goede periodes in Portugal en Engeland.
Zeegelaar heeft een goede periode gekend toen Sema een plek op het middenveld had.
Nadat ik van formatie ben gewisseld en betrouwbare back up van Sema geweest.
Alleen soms wat slordig in de passing.
Zien jullie namen als Coutinho, Thiago, Milinkovic-Savic en Zaniolo bij AC Milan spelen in een nieuw project de club omhoog te brengen (mogelijk met Guardiola)?
@Begiristain, Milinkovic-Savic en Nicolo Zaniolo lijken me realistisch op het moment dat je structureel Champions League voetbal speelt en een serieuze titelkandidaat met AC Milan bent. Voordat je op dat niveau bent zou ik me eerder richten op spelers als Francesco Acerbi, Sandro Tonali en Andrea Belotti. Maar het interessante met AC Milan is natuurlijk dat je op een gegeven moment wel relatief grote transfers kan doen door de enorme historie van de club.
Dat was ook precies het plan! Italiaanse basis met Tonali en Belotti. Voor het begin zat ik te denken aan Coutinho en/of Thiago, gezien de geruchten op dit moment.
Moet wel kunnen, vind ik. Vooral Coutinho is sinds hij bij Liverpool vertrokken is toch een beetje aan het falen, dan kan zo’n overstap voor zowel club als speler ideaal zijn.
Bij een eventueel vertrek van De Paul bij Udinese Quintero van River Plate aantrekken.
We staan op het moment op een Europese plek.
Lijkt me een mooie transfer! Heeft het bij Porto niet waar kunnen maken en dan is Udinese een mooie herkansing in Europa.
In het aller begin van fifa20 ben ik begonnen met Manchester United, het raakte me op dat moment nog niet echt omdat ik met Ajax en Schalke was begonnen. Vandaag toch maar eens opgepakt. Bruno Fernandes speelt er nog niet en die heb ik dus alvast weten vast te leggen voor januari. Ik wil door schakelen, met Martial, Rashford, James en Greenwood heb ik eigenlijk maar vier aanvallers voor 3 posities. James speelt veel al vanaf links, Rashford op rechts en Martial als nummer 9. Greenwood valt voornamelijk in, in de gehele voorhoede. Chong, Pereira, Lingard zouden eventueel ook nog kunnen maar die acht ik verre van geschikt tot nog toe.
Mijn targets zijn Harry Kane en Jadon Sancho, niet allebei voorlopig. Manchester United heeft natuurlijk nog altijd een grote naam en daarom zou een toptransfer zeker kunnen. Harry Kane wil prijzen winnen en doet dit vooralsnog niet met de Spurs. United heeft ook al even geen zilverwaar meer gewonnen maar juist met hem moet die stap in de goede richting worden gezet. Haal ik de lange spits dan zal Martial naar de flank verhuizen. Ga ik voor Sancho, de revelatie van Dortmund dan kan ik Manchester City een hak zetten. Sancho zal op rechtsbuiten komen te spelen, Rashford verhuisd dan naar de linkerflank.
Waar zouden jullie voor gaan?
Kane lijkt me echt bij Spurs te willen blijven, maar als zij niet eens EL halen en jij wel CL vind ik het misschien wel kunnen. Verder zou ik je aanvalslinie anders instellen: Martial links, Rashford in de spits en James rechts.
Kijk voor in de spits ook eens naar Oshimen.
Je kan veel kanten op met de spitsen die er nu staan. Martial bevalt mij tot nu toe enorm. Sterk en snel en heeft er al wat in liggen. Kan zeker proberen om daarin te switchen. James is nog erg “fragiel” waardoor ik nog niet kan verwachten dat hij er alle duels zal staan.
Aansluitend bij jouw vraag … 
Mourinho verandert veel ^^
Nu nog kijken of ik dan Martial en Rashford op de flanken ga zetten. Tot aan januari ga ik met beide rouleren tussen spits en flank.
Ik speel ook met Man U en dacht aan hetzelfde.
Sancho rechtsbuiten en een topspits als Kane in de punt. Martial bevalt mij persoonlijk minder.
Ben ook toevallig bezig met Manchester United.
Martial is bij mij ook een twijfelgeval.
Daar ik in rl supporter ben van de spurs heb ik het wat moeilijk om Kane te halen,
.
Wat denken jullie van Griezmann,zou deze realistisch zijn?
Toch ook geen echte spits?