FIFA 19 Transfer Realisme Topic

Denk dat een aanval met Griezman, Martial en Rashford erg gevaarlijk kan zijn.
Veel beweging, positiewisselingenen en veel diepte.

Ik zoek voor mijn carrière met leicester een rechtsmidden/voor. Helaas is Leon bailey verkocht aan Bayern München en moet nu opzoek naar iemand anders. Iemand tips? Graag een realface en 2 benig!

Joshua Sims (Southampton)

Vertrokken naar RB Leipzig…
Net voor tello gekeken maar die is naar Internazionale.
Muniain eventueel een optie?

Neen,dat niet misschien systeem iets aanpassen door hem dan iets lager te zetten en de flanken wat hoger.
Ben nog maar 2 maandjes ver dus scouting nog volop aan de gang.
1 naam die eruit springt is Fabian Silva van FC Porto,is natuurlijk wel iemand voor in de toekomst maar dan zit ik ng met Greenwood ook,:thinking:

Januzaj terughalen naar Engeland?

Ryan Kent (Rangers)
Brahim (Real Madrid)
Diogo Jota (Wolves)
Ivan Perisic (Inter/Bayern)

Ik zie bovenstaand veel namen in combinatie met Manchester United. Denk dat namen die jullie noemen pas realistisch zijn als United eens stabiel de CL haalt.

Thnx ik denk dat ik voor Kent ga.
Kan hem alleen pas in het nieuwe seizoen halen

Realistisch of niet,het blijft wel Manchester United,blijft een grote naam in Europa.
Hebben in de laatste jaren ook heel wat grote namen gehaald,zolang ze geld hebben en dat hebben ze kunnen ze grote namen noemen.
Of ze idd ook willen komen,dat is een andere vraag.

Zou Griezmann sowieso niet nemen. Die rendeert pas als hij valse spits is met een target man erbij. Ben er voorlopig niet aan uit of het Kane of Sancho gaat worden.

Toney en Ibe naar Notingham Forest winterstop seizoen 1?

Er zijn veel spelers einde contract bij PSG na dit seizoen. Wie blijft en gaat volgens jullie?

• Cavani: heb hem in mijn carrière al verkocht in november voor 35 miljoen naar Juventus, hij vertrekt dus in januari

• Meunier: zou IRL naar Dortmund gaan (realistische vervanger Ricardo Pereira of Atal?)

• Thiago Silva: met hem in de verdeding hou ik meestal een clean sheet maar hij is al 35, zou sprake zijn dat zijn contract niet verlengd gaat worden, zijn vervanger zou Koulibaly worden.

• Kurzawa: speelt echt goed in mijn carrière dus ga zijn contract verlengen met een paar jaar.

• Aouchiche: ‘de nieuwe Zidane’, hem ga ik ook verlengen.

• Kouassi: sprake dat hij weg gaat (Leipzig, Barca), ik ga hem toch houden.

• Choupo-Moting: mag weg

• Icardi: na een trage start, scoort hij enorm veel doelpunten, na Mbappé de man met de meeste goals in mijn carrière.

• Rico: speelt enkel bekerwedstrijden, goede 2de keeper ma ga toch voor Lafont gaan denk ik.

Wat denken jullie? Wie gaat er bijkomen?

RB: Pereira of Atal
CB: Koulibaly
CM: Milinkovic- Savic
SP: Icardi definitief overnemen

Ik zou Silva laten gaan, Milan en Barca hengelen naar zijn diensten. Choupp Moting ook lijkt mij. Kurzawa en Icardi kun je zeker behouden net als de jonge talentjes. Zou eerder voor Atal gaan, echt een topper. Kan zeker nog een stap maken.

Zien jullie Balotelli nog eens bij Milan terecht komen? Lijkt me zo komisch om een aanvalsduo Balotelli - Ibrahimovic het veld in te sturen :rofl:

Ik denk dat hij niet in vriendschap is weggegaan bij Milan. En was Inter niet zijn grote liefde?

Hier is mijn voorlopig lijstje voor vervangers van Benzema:
Jonathan David
Victor Osimhen
Richarlison
Gabriel Jesus
Timo Werner
Moussa Dembélé
Joaquin Correa

Balotelli is juist Milan fan ipv Inter, als tiener net doorgebroken bij Inter heeft hij zich eens laten verleiden met een Milan shirt aan in een tv programma te gaan zitten.

@Raindog als City nog extra spitsen heeft gehaald lijkt Jesus een uitstekende keuze!

Dan heb ik me vergist en kan het natuurlijk wel, zeker nu Gattuso daar weg is.

Volgensmij heb ik in vorige fifa edities wel is geprobeerd Balotelli naar Milan te halen.
Maar als ik me niet vergis dan krijg je een melding dat hij niet goed met de fans ligt waardoor hij niet wilt tekenen. Zou goed kunnen dat dat niet meer zo is, zou je even moeten nakijken.

Zo’n melding heb ik überhaupt nog nooit gezien :open_mouth:

Heb wat zitten zoeken, merk niet echt berichten dat hij daar heel slecht lag. Is uiteindelijk zelfs nog eens verhuurd aan de club toen hij bij Liverpool onder contract stond. En, inderdaad, een Milan fan. Mogelijk wel een leuke optie, haha.