Luis Suárez had eerst een tegenvallend seizoen, waardoor ik had besloten om hem in de zomer daarna van de hand te doen. Maar toen ik hem eenmaal loopacties liet maken achter de defensie begon hij de doelpunten aaneen te rijgen. Dus je zou kunnen proberen om hem de instructies ‘get in behind’ mee te geven. Lautaro Martínez is een fysiek sterkere spits in mijn carrière (inmiddels alweer 93 strength), waardoor hij ook als aanspeelpunt kan fungeren.
Ik speel nu al met die instructie op Suarez, misschien moet ik wat anders met hem proberen. Als het niet gaat lopen is Lautaro een optie voor in de winter.
Niet te veel instructies mee geven. Ik merk dat als je er een of twee doet het beste werkt
Enzo Zidane wissel van Almeria herenigen met zijn broertje Luca bij Racing Santander?
Zou je perfect kunnen doen!
Naast mijn carrière met Schalke 04 heb ik ook een Rtg carrière met KFC Uerdingen. Seizoen 1 is inmiddels voorbij en ben kampioen gespeeld met 6 punten voorsprong op Viktoria Köln. Voor seizoen 2 zoek ik nog versterking en is mijn oog gevallen op Fredrik Ulvestad van Djurgardens uit de Zweedse competitie. Is 71 rated, ondertussen net 28 jaar en einde contract. Is het realistisch om hem van de subtop in Zweden naar de Duitse 2e klasse te halen? Bedoeling is om dit seizoen middenmoot te spelen om het jaar erop te promoveren. Ik zou hem een contract voor 4 jaar willen aanbieden met afkoopclausule.
Voor mijn carrière met Fulham heb ik enkele namen op het oog waarbij ik twijfel of ze geheel realistisch zouden zijn en graag jullie mening zou horen. Goed om te vertellen is dat we aankomend seizoen Premier League voetbal spelen en in de voorronde van de Europa League starten.
Hierbij de namen die ik op het oog heb:
Centrale verdedigers:
Jonny Evans: Is door de komst van Coates gedegradeerd tot derde optie bij Leicester en zou bij ons de leider van de defensie worden
Ben Davies: Speelt momenteel bij Preston en een overstap zou dus niet onrealistisch zijn. Zou als linkspoot de aanvulling moeten worden in het centrale duo
César Montes: Het zou een aparte keus zijn om voor de Mexicaan te gaan als we de Britse kern willen opkrikken, maar doordat het transfervrij zou kunnen wel een interessante optie.
Ben Godfrey: Staat er met Norwich slecht voor en zou via ons in de Premier League kunnen blijven. De vraag is echter of hij direct basisspeler zal zijn of hij eerst als stand-in moet gaan dienen.
Deal Fry: Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Godfrey.
Middenvelders:
Adam Lallana: Speelde nog geen seconde voor Liverpool dit seizoen, dus een vertrek bij de Champions League winnaar lijkt mij wel reëel. Zou een droomversterking zijn
Danny Drinkwater: Is een klasse minder dan Lallana, maar voldoet verder redelijk aan de eisen.
Callum McGregor: Zou de overstap van Celtic naar Fulham wel kunnen maken. Nadeel is dat hij linksbenig is en daar hebben we er al een aantal van.
Aanvallende middenvelders:
Ross Barkley: Krijgt geen speeltijd bij Chelsea en zou zijn carrière een nieuw leven in kunnen blazen. Vrees echter dat de stap terug vrij groot is en hij veel zal kosten
Eberechi Eze: Staat met QPR onderaan de Championship en heeft een verleden bij Fulham, waardoor een terugkeer mogelijk kansrijk is.
Rechtsbuiten:
Xherdan Shaqiri: Zelfde verhaal als bij Barkley. Krijgt geen speeltijd maar een grote stap terug en de kosten kunnen problemen opleveren.
Patrick Roberts: Zal na vele uitleenbeurten vanuit Manchester City de club definitief verlaten en hopelijk bij ons zijn belofte in gaan lossen. Zijn uithoudingsvermogen en salaris zijn wel minpunten.
Reiss Nelson: Een speler waar ik niet eens aan zou denken, mocht het niet zo zijn dat hij geen speeltijd heeft gehad bij Arsenal. Het zou hierbij wel gaan om een huurtransfer.
Andere spelers die ik op mijn lijst heb zijn: Oliver Giroud (is al eens getransfereerd binnen Londen en mocht hij daar willen blijven en willen spelen is Fulham ideaal), Ollie Watkins (kan alle posities voorin bekleden en daarom een mooie optie, mits Brentford niet promoveert.) en Ryan Kent (kan ook overal spelen). Giroud zou ik transfervrij aan kunnen trekken en aangezien Mitrovic bovenaan de topscorers lijst prijkt, zou ik hem gemakkelijk en goedkoop kunnen vervangen.
Overigens zag ik dat dit topic onder FIFA 19 valt, maar er wel veel over FIFA 20 is gesproken dus vandaar mijn post hier. Graag hoor ik hoe jullie over de genoemde namen denken!
Mocht je nog altijd voor deze keuzes staan zou ik kiezen voor Godfrey, Lallana, Eze en Shaqiri
Ben momenteel alleen nog op zoek naar een rechtsbuiten, waarbij Shaqiri nog steeds op de verlanglijst staat. Echter, ik heb deze FIFA al eens eerder met de Zwitser gespeeld en dat liep niet fantastisch waardoor ik nog steeds de nodige twijfels heb. Mocht je nog een andere suggestie hebben hoor ik het graag!
Ik vind Ikone van Lille wel een aanrader: snel, goede dribbel en nog behoorlijk wat visie ook. Gaat wel wat kosten.
Bedankt voor de tip! Lille heeft geen Champions League weten te halen dus dan vind ik de overstap wel redelijk realistisch, zeker als wij ook Europees gaan spelen
Is dit seizoen 2 of 3 al?
Het tweede seizoen. Heb in het eerste jaar de Carabao Cup weten te winnen waardoor wij via de kwalificatie rondes ons mochten proberen te plaatsten voor de Europa League. Zal proberen vanmiddag in het carrière topic even de huidige stand van zaken te plaatsen.
Sunderland
Seizoen 3
Ik zoek een ervaren verdediger en ben uit gekomen bij Chris Smalling. Na zijn verhuur aan Roma werd het geen definitieve overgang wegens gebrek aan financiële middelen bij de Italianen. Vorig seizoen speelde Smalling wel geteld een wedstrijd voor Man u. Hij zal de ervaren speler worden naar Oxford in het hart van de defensie.
Joe Hart is overigens mijn doelman
Moet kunnen. Is dan ook alweer 32, een betere club zal zich waarschijnlijk niet meer melden.
Renato Sanches in seizoen 2 naar Wolves halen realistisch?
Gaan net zoals zijn huidige club Lille de Europa League in. Ik kan hem een verbeterd contract aanbieden in een hoger aangeschreven competitie. Qua speeltijd gaat hij moeten concurreren met Mourinho indien die blijft. Ben niet weigerachtig om hem te laten gaan omdat hij al 34 wordt en toch redelijk wat heeft moeten inboeten op fysiek vlak.
Renato Sanches maakt deel uit van de stal van Jorge Mendes. Mendes heeft al 7 Portugezen bij Wolves rondlopen en dan lijkt het mij helemaal niet gek als ook Sanches daar heen gaat.
Eens. En denk dat Sanches ook wel naar een hoger podium wilt.
Heeft de Wolves een leuk team? Ik zie al jaren dat hun het goed doen in England.
Dag heren,
Na een tijdje niks meer gepost te hebben over mijn Fulham carrière ben ik inmiddels in S5 aanbeland, vorig jaar is de Europa League gewonnen & de FA CUP. Verder komen we dit seizoen uit in de Champions League. Mijn selectie ziet er als volgt uit:
Zoals jullie zien heb ik inmiddels een topselectie, aangevuld met topspelers uit de eigen jeugd: Jeugdspelers Evans (18) & Martin (20) hebben zelfs een vaste basisplek.
Ook Shackleton heeft zich in 5 jaar ontzettend verrassend ontwikkeld tot een heerlijke ‘6’ (84 rated op die positie) .
Wat mij betreft is deze selectie sterk genoeg om de strijd aan te gaan met de kampioens kandidaten.
Nu is het zo dat ik een bod heb binnen gekregen van €128.000.000 (!!) voor Vinagre , inmiddels een van de beste linksbacks ter wereld. Hij kan de stap maken naar Chelsea. Ik zou hem kunnen opvangen met een terugkeer van Sessegnon (82, hereniging met zijn broertje) of Zinchenko (86) , al zullen deze spelers beide minder zijn dan Vinagre.
Verder heeft Arsenal interesse in Barkley, die ik een stap wil gunnen voor €43.000.000. Uiteindelijk zou mijn budget met beide verkopen rond de €220.000.000 liggen.
Wat zouden jullie doen? Ik vind het op dit punt in mijn carrière ook erg lastig om het team ergens nog te versterken, al zouden aankopen op de SP/CVM positie niet mistaan (wel zonde voor ontwikkelingen Evans & Shackleton) . Maar misschien zorgen nieuwe spelers juist weer voor méér spelplezier.
Ben erg benieuwd naar jullie meningen, dit is namelijk een erg belangrijk kruispunt. Eventuele aankopen ben ik ook erg benieuwd naar!
@db1512 @Begiristain @Raindog @Spoon0612