Wie zien jullie de nieuwe coach van Arsenal worden? Ik dacht aan Patrick Vieira of Thierry Henry … 
Mikel Arteta wordt ook genoemd bij Arsenal
Mag pas weg als Guardiola z’n veto geeft, niet? 
Eens, desalniettemin vind ik hem een geschikte kandidaat.
Verklaar je nader?
Dus een carrière met Arsenal met Arteta als manager lijkt realistisch? 
Ja, zeker. Wordt nu veel genoemd bij Arsenal en Everton (beiden oud-ploegen van 'm). Denk dat hij de kans wel krijgt van Pep. Vieira zou kunnen op zich. Henry denk ik niet, die heeft net getekend in de MLS en tot nu ook nog niet echt bijzonder gepresteerd (had er wel hoge verwachtingen van).
Vieira is nu coach bij Nice. Allegri en Pochettino worden ook veelvuldig genoemd. Zouden die haalbaar zijn?
Allegri zie ik dan eerder gebeuren als Pochettino.
Maar beste keuze lijkt me Arteta inderdaad.
Stijl van Allegri en Arsenal matchen totaal niet, lijkt me sterk en zou een vreemde keuze zijn. Marcelino wordt nu ook genoemd trouwens. Gallardo zou ook een mooie optie zijn, maar kans is groot dat hij naar Barça trekt als Valverde weg zou gaan eind v/h seizoen.
Opzoek naar een nieuwe uitdaging…
Ik heb men oog laten vallen op volgende clubs…
- Schalke 04
- Everton
- Atalanta
Motiveer je feedback 
Alle drie leuke clubs om een carrière mee te doen, het is dan ook hele lastige keuze. Het zijn ook alle drie ploegen waar je een flinke uitdaging aan kan hebben. Persoonlijk zou ik voor Everton gaan. De Serie A heeft een beperkte licentie (is dat voor jou een probleem?). Everton probeert al jaren aansluiting te vinden bij de top-6, maar dat lukt maar niet. Dus is leuk om ervoor te zorgen dat ze dat nu wel gaan doen. Ik heb ook het idee dat je in de PL langer een carrière kan volhouden vanwege de vele concurrentie.
Op dit moment nadert mijn Aston Villa carrière het einde. Ik ben nu alvast opzoek naar een nieuwe uitdaging waar ik straks mee kan gaan beginnen. Nu zit ik erg te twijfelen in welke competitie ik dit zou doen. Ik ben een beetje klaar met de PL. De afgelopen FIFA’s zijn bijna al mijn carrières in die competitie geweest. En de uitdaging gaat soms al snel weg vanwege het enorme transferbudget. Nu zit ik er aan te denken om een carrière in Eredivisie te doen. Ik heb al jaren geen carrière meer in de Eredivisie te doen. Echter ben ik bang dat het al snel saai gaat worden, of er totaal geen uitdaging gaat zijn. Mocht ik met een club uit de Eredivisie gaan spelen, zal dit een clubs als RKC of Sparta zijn. Zodat ik mijn weg omhoog kan gaan bouwen.
Heeft er iemand ervaring met een carrière in de Eredivisie en wordt dit snel saai?
Laat het vooral weten als je andere leuke suggesties hebt voor competities! Ik ben vooral opzoek naar een echte uitdaging.
De beperkte licentie is geen probleem…
Ik wil vooral een team waar de eisen van het bestuur niet te hoog zijn…
Aan allen is er het nodige werk… hoe ik dit aanpak moet nog even bekeken worden ga ik voor eigen jeugd of voor talenten uit dit bepaalt land… met weinige budget is dit nog afwachten…
Het verhaal van atalanta in de Champions Leaque is wel knap mss kunnen we dit evenaren…
Schalke 04 is aan een sterk seizoen bezig…
En Everton is al enkele jaren de net niet ploeg maar beschikt wel over de beste ploeg van de 3 denk ik…
Everton heeft inderdaad wel het beste team. En daarnaast ook nog een budget van meer dan 50 miljoen geloof ik. Als je dat slim zou investeren ben je misschien al snel klaar.
Als de licentie geen probleem is zou ik voor Atalanta gaan. Voorin hebben zij veel kwaliteit, maar achterin heb je nog veel werk te doen. Zeker met een budget van maar 12 miljoen. Ze hebben ook een bepaalde manier van spelen, in een 3-5-2 formatie. Je zou die filosofie ook in stand kunnen houden.
Speel zelf met Schalke, redelijk degelijke selectie. Genoeg ruimte voor verbetering, geweldig mooi groot stadion waar ik vorig jaar zelf ben geweest. Zit inmiddels in Seizoen 2.
@Remsko Sparta lijkt mij wel leuk om te doen, veel jeugdspelers groter maken en dan doorverkopen. Spelen erg veel ex Spartanen in de eredivisie. Er gaat helaas niemand degraderen in de Eredivisie, ik start altijd met Ajax omdat dat mijn club is. Speel meestal drie seizoenen, maar dat heb ik eigenlijk wel met elke carriere, na die jaren ben ik er op uit gekeken.
Ik ben op zoek naar een club voor mijn nieuwe te starten carrière.
Het plan is om een echt project te gaan maken van deze carrière.
Wat zoek ik dan precies :
- Een club die in een van de grote competities speelt
- Een club waar ik aan kan gaan bouwen, dus stap voor stap de weg omhoog wil mee gaan maken.
- De club moet een subtopper/middenmoter zijn
- Een stadion en mooie shirts zijn mooi meegenomen uiteraard.
- Ik had zelf Wolverhampton Wanderers in gedachten, ook mede door de Portugese link. ( zaakwaarnemer Jorge Mendes )
De selectie bevat genoeg talent, de PL is prachtig natuurlijk en er zijn financiële mogelijkheden ( wellicht dat ik een financiële overname overweeg om mijn project kracht bij te zetten)
Ik wil daarentegen flink investeren in de jeugdafdeling, en ook ervoor zorgen dat er een flink aantal Britten in de selectie komen zodat het geen “vreemdelingenlegioen” wordt.
Ik hoor graag jullie input
Ik denk sowieso Leicester City dan,zeker als je ze dit jaar terug bezig ziet.Blijft een geweldige ploeg om volgen.
Klopt, maar ik vind Leicester net een stap te groot voor mijn project in dat geval.
Ik blijf het nog altijd een uitdaging vinden om van Newcastle United weer een topploeg te maken.
Idd Newcastle dan of toch eens iemand met Southampton?