Hertha (prachtig stadion) of Köln vind ik ook een goede
Wolverhampton staat ook op mijn lijstje dit jaar. Al zou ik die financiële overname laten. Je kan dan echt direct te veel. Ze hebben al een enorm budget, aan het begin van een carrière kan je ook al kiezen om 30 of 60% extra transfer budget te krijgen en je hebt nog het pre-season toernooi waar je met een ploeg als Wolverhampton toch ook weer een 8-10miljoen mee kan bijverdienen.
Het gaat toch Wolverhampton Wanderes worden!
Bedankt voor jullie reacties, en ik houd jullie op de hoogte!
Voor de komende vakantie ben ik op zoek naar een team in Spanje die aan volgende eisen voldoen:
- subtopper/ middenmotor
- mooie tenues, mooi stadion
- team met toch wel een paar talenten
Wie kan mij helpen?
Betis is echt een aanrader. Op Barça en de twee Madrid’s na hebben ze het grootste stadion van het land. De truitjes in wit-groen vind ik persoonlijk erg tof, en als het tweede tenue niet naar je smaak is is er nog steeds het derde.
Qua talentjes heb je Emerson en Lainez, voor de rest zijn het vooral toppers afgewisseld met middelmatige spelers.
Sluit mij bij @Raindog aan. Betis heb ik zelf een zwak voor net als Valencia, prachtig derde tenue dit jaar. Zwart met een oranje band boven op. Leuke talenten met Diakhaby, Ferran, Soler, Max Lopez en good old Parejo. Ander leuk feitje is dat ze bijna altijd 442 spelen, best leuke uitdaging.
@Rune Ik vind atletic Bilbao een aanrader. Prachtig stadion. Goede talenten zoals unai simon, yeray, Williams en cordoba. Leuke uitdaging met Bilbao is dat er wat oudere spelers bijzitten die op den duur vervangen moeten worden. En wat er misschien wel lastiger aan is is dat ze een bepaald beleid hebben met louter basken maar dat maakt het persoonlikk wel leuk
Ik zoek een club voor carrieremodus met de volgende vereisten:
Moet een echt stadion hebben
Moet in de hoogste divisie van Dui/Eng/Spa zijn
Moet een warme uitstraling hebben
Europees voetbal zou mooi meegenomen zijn maar is niet noodzakelijk
In Engeland heeft iedereen een eigen stadion. Het leuke daar is misschien een kleine club zoals Bournemouth, Norwich of Sheffield United groot te maken. Is dus zonder Europees voetbal. In Duitsland heb ik zelf veel plezier met Schalke momenteel, ook zij hebben geen Europees in het eerste seizoen. Verder lijkt Leverkusen mij wel leuk. In Spanje, Valencia of Betis
Ga het binnenkort met Bournemouth proberen
RCD Espanyol kan ik je dan aanraden. Presteren in het echt ver onder zijn kunnen terwijl ze echt wel wat talent hebben met goede potentie zoals Pedrosa, Melendo en Roca.
Je kan er evt net als in het echt EL mee gaan spelen.
Ben benieuwd wie je kiest!
Ik zal Espanyol ook zeker overwegen
Zoek een leuk team uit de Spaanse/Duitse competitie, nog geen enkele carriere gespeeld in die competities deze editie van fifa.
Ben benieuwd welke teams jullie me aanraden. Getafe lijkt me persoonlijk wel erg leuk.
Sociedad, Levante - Spanje
Frankfurt, Hertha - Duitsland
Getafe is een counter ploeg momenteel
Lijkt me wel een tof team om mee te beginnen. Ook omdat ze Europa league spelen, jammer dat ze alleen amper face scans hebben.
Ik ga zeker even alle teams bekijken die je hebt opgenoemd, dankje!
Betis, Valencia, Celta, Espanyol, Sevilla … 

Zit met mijn Arsenal-carrière inmiddels in S4 of S5 volgens mij en ben daarom op zoek naar een nieuwe club. Ik zoek een club in Duitsland, Engeland en Italië (elk land eentje). Hebben jullie aanraders/suggesties?
Duitsland:
-
Hertha BSC: jaren geleden al een S8/S9 carrière mee gehad als een soort opbouw van degradatiekandidaat naar een topclub. Enorm veel jeugd en opkomende talenten (Firmino, Can, etc.) voor gebruikt. Op dit moment krijgt de club een financiële injectie, waardoor zij deze zomer al Lukebakio voor 20mio hebben gekocht en nu worden gelinkt aan Draxler en Götze. Denk dat ik misschien één á twee spelers van dat kaliber zou willen en verder weer voornamelijk voor de wat minder gebruikelijke goede spelers ga, omdat ik de pure opbouw een tijd geleden al eens heb gedaan. Fantastisch stadion, laatst nog geweest, prima shirtjes en best al een leuke selectie.
-
VFB Stuttgart. Spreekt me niet super tot de verbeelding, maar: spelen in de 2. Bundesliga, er staat een degelijk team en het stadion ziet er verrassend goed uit op FIFA. Dit zou dan echt een langzame opbouw worden.
Italië:
-
AC Milan: tijdje terug wat verhalen gelezen over een terugkeer van Guardiola in Italië, omdat hij dat heeft aangegeven ooit eens te willen doen. Milan lijkt daarvoor een goede kans. Je hebt er wat mogelijkheden om geld te besteden, maar ook weer niet teveel zoals hij nu bij City wel kan doen. Zou dan het hele team op een Guardiola wijze overnemen en langzaam een nieuwe topploeg bouwen (misschien met Coutinho/Thiago Alcantara).
-
Paar overige opties:
Napoli compleet ombouwen. Kunnen niet super spenderen en vindt het ook niet een heel leuk team, dat zou echt een volledige ombouw worden (onder een andere eigenaar dan de huidige).
Torino: niet echt een mooi stadion, wel best een leuk team. Zou een wat meer korte termijn carrière zijn, met wat originele aankopen.
Parma: het verhaal, het verleden en het shirt spreken me aan. Zou er dan een soort stabiele subtopper van willen maken met Italiaanse jeugd.
Engeland:
Heb al een carrière met Arsenal en zou daarom puur voor een jeugd/opbouw-carrière gaan:
- Leeds United: vette shirts, prima team, groter stadion.
- Fulham: beetje een zwak voor de ploeg. Matig beleid, maar een nieuw jeugdbeleid in dat oude stadion zou wel tof zijn.
- Portsmouth: schitterend stadion in FIFA, mooie geschiedenis, zeer passend voor jeugdcarrière.
De laatste dagen worden er best veel spelers met Hertha in verband gebracht waarvan ik het in eerste instantie niet zou verwachten. Xhaka, Strootman, Draxler en Tousart heb ik voorbij zien komen en daarvan zou ik denken dat ze wel een treedje hoger dan Hertha kunnen mikken. Van een grote geldschieter die zijn entree heeft gemaakt is mij niks bekend, zou er wat spelen in Berlijn? Met Klinsmann aan het roer wel een erg leuk project, Götze ook al in verband gebracht met ze voor een transfervrije overstap na dit seizoen. Dan heb je wel echt een topspeler erbij. Staat ook al wel een redelijke basis met een aantal toptalenten als Dilrosun en Maier, denk dat Hertha wel een van de leukste clubs in Duitsland is als je niet direct een club wil die voor de CL mee moet doen (vind Bayer Leverkusen namelijk zelf wel een leuke club om mee te beginnen maar die kan je wat minder goed naar je hand zetten).
Het Guardiola avontuur bij Milan zou ik ook heel vet vinden, al is het nadeel van de Serie A dat er amper stadions en faces in het spel zitten en dat je grootste uitdager Piemonte Calcio heet. Kan je daar doorheen kijken dan zou je wel wat moois neer kunnen zetten in Milaan met Guardiola aan het roer, een Coutinho of Thiago aantrekken als sleutelspeler lijkt mij dan zeker een optie.
@db1512 https://www.vi.nl/nieuws/hertha-bsc-wil-met-gigantische-investering-bundesliga-bestormen. Speelt sinds vorige zomer. Ik zou me dan echt puur focussen op één a twee gerichte versterkingen van een wat hoger niveau, verder gewoon talenten en de wat minder bekende goede spelers.
Je punt over de Serie A is wel een goede, denk dat ik me dan voornamelijk moet focussen op m’n eigen team. De concurrentie tussen Juventus, Inter en de grote subtop is wel mooi daarentegen.
Ik wilde aan t begin van deze FIFA ook met Hertha spelen, maar het stadion valt me erg tegen. Stuttgart is een mooie club, maar wel op de langere termijn. Italië houdt me tegen door Piemonte Calcio. In Engeland zit het altijd wel goed. Als je op de lange termijn wil bouwen zou ik voor Portsmouth gaan en anders voor Fulham. Heb persoonlijk ook een zwak voor Fulham. Mooie klassieke club met een prachtig stadion.