FIFA 20 Club gezocht

Beide leuke teams maar ik ben eerder naar een team op zoek die in de eerste klasse speelt.
Toch bedankt voor de suggesties!

Werder Bremen wellicht? Heeft jaren terug ook glorietijden gehad?

1 like

Olympique Marseille
Manchester United

1 like

Net de squadupdate gedaan en geen Lodi & Saponjic te zien … :confused:

Die komen toch pas in de volgende update? Als ik ‘t goed heb.

Ah? :face_with_raised_eyebrow: En wanneer zou die update komen? Ik dacht dat ik nu de laatste twee squadupdates in één heb gedownload …

Als het beide updates in 1 is dan heb ik echt geen flauw idee, kijk even bij Aston Villa of Lainsbury een face heeft dan weetje of het 2 updates in 1 is.

Yip, Lansbury heeft een real face (en een mooie haarsnit :joy:) Dus het is 2 in 1 …

Hahaha ja lachen he, dan heb ik echt geen flauw idee man sorry.

Van waar komt dat gerucht over Lodi en Saponjic? Ik heb daar nergens iets over bevestigd gezien. Het zou me sterk verbazen als we nu nog meer faces zouden krijgen, volgens mij is dit alles voor FIFA20.

@UNIQ22 had een aantal dagen geleden dit te melden. :slightly_smiling_face: Ik had dus stiekem gehoopt dat ze in de meest recente update inbegrepen waren …

Maar ze zijn wel gescand geweest afgelopen zomer, net zoals de spelers van PSG, waar heel spelers naar vragen op verschillende fora? Kan toch niet zomaar gedaan zijn?

Een FIFA-speler kan het geduld niet blijven opbrengen, dus zou ik graag komende week eindelijk een carrière willen starten: ik twijfel tussen onderstaande clubs. Vandaar heb ik (volgens mijn mening) even de pro’s & contra’s op een rijtje gezet:

Atlético Madrid :red_circle::white_circle:

Competitie: LaLiga
UEFA-ranking: 4
Algemeen team: 83
Transferbudget: 69 miljoen €
Trainer: Diego Simeone

:white_check_mark: favoriet team
:white_check_mark: zalige shirts (thuis - uit - 3de kit)
:white_check_mark: voetbaltempel Wanda Metropolitano
:white_check_mark: uitdaging nieuw team smeden
:white_check_mark: João Félix
:white_check_mark: typische speelstijl
:white_check_mark: 20/33 real faces
:white_check_mark: LaLiga-lay out
:white_check_mark: Champions League

:x: Lodi & Saponjic real faces ontbreken
:x: weinig onvoorspelbare competitie

Arsenal FC :red_circle::white_circle:

Competitie: Premier League
UEFA-ranking: 9
Algemeen team: 81
Transferbudget: 74 miljoen €
Trainer: Fredrik Ljungberg (ad-interim)

:white_check_mark: prachtige shirts dit seizoen
:white_check_mark: Emirates
:white_check_mark: uitdaging top ambiëren
:white_check_mark: 19/33 real faces
:white_check_mark: Premier League-lay out
:white_check_mark: Meest complete competitie

:x: Spelerskern matig
:x: Europa League
:x: Competitie eentonig

Inter Milan :black_circle::large_blue_circle:

Competitie: Serie A
UEFA-ranking: 54
Algemeen team: 81
Transferbudget: 53 miljoen €
Trainer: Antonio Conte

:white_check_mark: altijd zwak voor gehad
:white_check_mark: origineel thuisshirt
:white_check_mark: mythische San Siro
:white_check_mark: nieuwe start onder Conte
:white_check_mark: Lukaku
:white_check_mark: uitdaging titelconcurrent worden
:white_check_mark: Europees opnieuw een rol spelen
:white_check_mark: 13/26 real faces
:white_check_mark: Champions League

:x: Piemonte Calcio
:x: Geen Serie A-lay out
:x: minder aantrekkelijke competitie

Laat gerust jullie mening horen of vul nog pro’s en/of contra’s aan! :smiley:

Arsenal lijkt mij de meeste uitdaging in te zitten. Serie A is niet geweldig door Juve en geen lay out maar wel genoeg leuke wedstrijden, Atleti geldt een beetje hetzelfde denk dat je zo al je doelen hebt bereikte.

Bij Arsenal is genoeg werk te verrichten, matige selectie waardoor je goed kunt renoveren. Europa League lijkt mij juist leuk omdat je later alleen nog in de CL speelt. Je kan de prijs maar op je CV hebben staan. Begrijp je eigenlijk niet zo goed dat je de comp. eentonig noemt. Het gaat daar de laatste twee jaar tussen City en Liverpool, daarvoor Chelsea, Leicester en City.

Eentonig omdat het idd de laatste jaren slechts tussen twee teams ging om de titel. Wetende dat je toch wel vroeger meerdere kanshebbers had. Denk maar eens wat het zou geven als alle topteams Liverpool, Arsenal, Chelsea, Spurs én beide Manchesters om de titel zouden strijden …!? :star_struck:

En dan vergeet ik revelatie Leicester nog! :smile:

Maar dit kan toch in je carrière wel het geval wezen.
Denk ook dat Arsenal de mooiste klus is.
Zet er een nieuwe trainer voor met een goede visie.
Maak een grondige schoonmaakbeurt in je selectie en je hebt een leuke uitdaging staan!

1 like

Zelf twijfel ik ook tussen enkele Engels ploegen zoals City, Arsenal, Chelsea en West Ham.

Ben een fan van Guardiola en natuurijk KDB. Uitdaging lijkt hier iets minder groot natuurlijk, als is da CL winnen een must.

Arsenal is natuurlijk een duidelijk verhaal, El spelen maakt me niet uit. Hier zou ik terug enkele topaankopen willen doen. Vooral vanachter dan.

Chelsea, speelt met een jeugdig team met toch in mijn ogen enkele toppers ook zoals Kante en Jorginho…

West Ham is de grootste uitdaging, helaas geen Europees, mooie club, mooi stadion, lijkt een grote uitdaging om eens een prijs te pakken en Europees voetbal te behalen.

West ham en de overige drie zijn nog al een verschil. Met City en Chelsea moet je mee doen om de titel, bij Chelsea is het erg leuk om verder te borduren met jeugdspelers uit Engeland. Arsenal heeft het meeste werk zoals ik eerder al aanhaalde. Hun terug naar de top brengen met bv. P.Vieira is ook erg leuk. Tevens is het ook nog een klus om Lacazette en Aubameyang samen te laten renderen. Het middenveld maar zeker ook de defensie vragen om versterking

Waarom vindt iedereen dat stadium van West Ham zo geweldig? Da’s nu net het enige dat me er van weerhoudt met the hammers te starten. Ik vind het een PL-stadium onwaardig, met die overblijfselen van een piste er rond. In Engeland horen supporters bijna op het veld te zitten.

1 like

Denk dat Arsenal wel een geschikte optie. Zit nu zelf in S3 en wat je merkt is dat de topteams die een te matige selectie hebben al gauw de buidel trekken voor nieuwe spelers. Zo trekken United, Spurs en Chelsea al gauw richting het niveau van City/Liverpool. Met een beetje geluk is het nog grotendeels ‘realistisch’ ook.

Wat betreft het team kan je gedeeltelijk door selecteren, denk aan Xhaka, Mustafi, etc. Het leuke is dat je vrij veel jong talent in je team hebt zitten, zoals Nelson en Saka. Ik had zelf al gauw de buidel getrokken voor twee fatsoenlijke centrale verdedigers, dat is namelijk zo zwak dat het niet leuk is om daar mee te wachten. In RL gaat het lastig voor ze worden, dus heb dat ietsjes losgelaten qua realisme. Op den duur zal er naast de breedte (wat er nu niet is), ook in de diepte gekocht moeten worden. Denk aan een vervanger voor Ozil (Ceballos misschien over kopen) en dus de verdediging.