FIFA 20 Club gezocht

Met Hertha kun je denk ik alle kanten op nu met Klinsmann en de investeerders. Stuttgart heeft prima materiaal maar na hun kampioenschap is het bergafwaarts gegaan.

In Italie heb ik vorige editie veel plezier aan Parma beleefd al trekt Torino mij ook enorm. Milan zou ook zeker de aandacht kunnen gebruiken en oude tijden herleven. Italie trekt mij altijd enorm door de grote clubs die er zijn.

Engeland lijkt het mij leuk om met Leeds of Blackburn terug te keren op het hoogste niveau

Voor Spanje kun je misschien nog denken aan Deportivo la Coruna.

1 like

Ik amuseer me enorm met Torino, en ze hebben daar verbazingwekkend veel real faces, met Belotti, Zaza, Rincon, Nkoulou, Aina, Sirigu en Falque.

Twijfel in Duitsland tussen HSV of VFB Stuttgart.
Wat zouden jullie doen?

Die Rothosen, HSV. Van Drongelen en Letschert spelen er. Hebben een paar leuke talenten en horen gewoon in de Bundesliga.

Heb zelf een carrière met Hsv en bevalt enorm!

Zojuist carrière met HSV begonnen.
Welk seizoen zit je en welke aankopen heb je zoal gedaan?

Ik heb net het voorseizoen voor seizoen 2 afgerond en ben bijna klaar voor de supercup tegen Bayern.
Ik heb de volgende spelers aangekocht.

Seizoen 1(winter)
Riedewald (Crystal Palace)
Wolf (Leipzig) huur
El Bouchatoui (Feyenoord)
Hernandez (Malaga)

Seizoen 2
Wolf (Leipzig)
Fein (Bayern) huur
Mali (Wolfsburg)

In seizoen 1 ben ik 3e geworden en ben ik via de na competitie gepromoveerd.
Tevens wist ik verassend de DFB Pokal te winnen.

Ik zoek zelf alleen nog een rechtsbenige cv heb jij misschien suggesties?

@mart442 , plaats het even in het juiste topic. Helpen we je daar verder !

Ik zit te overwegen om een carrière te gaan starten met Olympique Marseille.

Hiervoor zoek ik nog een leuke/originele manager ( zou ook mooi meegenomen zijn als de manager nog redelijk te creëren is ).

Mijn eigen suggesties:
Laurent Blanc, William Gallas, Marcel Desailly, Fabien Barthez, Gabriel Heinze.

Later zal er meer volgen, wat betreft de aankomende carrière!

Kijk is even op dit YouTube account, misschien vind je daar een leuke trainer om na te maken.
André Villas-Boas bijvoorbeeld of Marcelo Gallardo. Vind persoonlijk Rafa Benitez ook erg mooi nagemaakt.

1 like

Carrière bij HSV valt tegen.
Ik zit daarom te denken om weer carrière in Engeland te beginnen, twijfel tussen Chelsea & Tottenham.
Wat zouden jullie adviseren?

Beide leuke projecten, Chelsea met jeugdspelers en de transferban aan ‘t begin. Tottenham onder Mourinho, Eriksen naar Inter en Steven Bergwijn aangetrokken.
Zou zelf persoonlijk voor Tottenham kiezen.

Ik zou dan weer voor Chelsea kiezen en er eindelijk eens een Engels-achtig team van te maken. Die kansen liggen er nu met de huidige jeugdige spelers en de interesse in Sancho en Chillwell.

Ik zit weer eens te twijfelen tussen veel clubs. Ik zoek een team waarmee ik meerdere seizoenen aan een team kan bouwen. Voorwaarden zijn dat ze een eigen stadion moeten hebben en in Duitsland/Frankrijk/Spanje/Engeland spelen.

Als je er lang aan wilt bouwen dan zijn clubs op lagere niveau misschien wel wat voor je?

Denk aan Sunderland/portsmouth (3e niveau) of de andere vele clubs met stadion in the championship.(2e niveau)

In Spanje heb ik vorige fifa veel plezier gehad met las palmas op het 2e niveau en begin deze fifa met Hanover 96 in Duitsland.

Een club van onder opbouwen vind ik namelijk 1 van de leukste dingen

1 like

Ik raad Hertha BSC aan! Sowieso veel mogelijkheden om uit te kiezen, maar ze hebben nu bijvoorbeeld ook Piatek, Tousart en Ascasibar gehaald in deze winterperiode.

Het lijkt me leuk om een keer een team echt van onder op op te bouwen met een eigen visie.
Het liefst een team met echt heel weinig geld merk namelijk met Hsv al dat ik te snel teveel geld heb.
Kon als promovendus bijna 50miljoen investeren.
Dus kortom ik zoek een team met echt weinig budget in een lagere klasse 1 een van topcompetities.

Dat is best een lastige. In de meeste topcompetities krijg je na 1 à 2 seizoenen al een flink budget. Het Championshiop en PL zou ik sowieso vermijden. De promovendi in de PL hebben al snel een budget van 25 miljoen.

Mijn ervaring is dat je in Spanje het minst snel een hoog budget krijgt. Je zou naar clubs in de Segunda Division kunnen kijken. Zelf doe ik momenteel een RTG career mode met Macclesfield town (Football league 2). Dat is een echte uitdaging, zeker financieel. Maar dat is wel een soort carrière die erg lang duurt.

Zelf vind ik de Pl altijd snel vervelen weet niet hoe dat komt al blijft Portsmouth altijd een optie.
Zal zelf aan Pisa en Livorno te denken Nog geen carrière in Italië gedaan deze Fifa.
Zit er in Spanje een leuk team tussen?

Pisa en Livorno zijn ook hele leuke opties idd! Ik heb in een voorgaande fifa een carrière gehad met Rayo Vallecano. Ik heb daar toen wel veel plezier mee gehad. Ook heb je nog Deportivo La Coruña. Zij hebben nog niet zo heel lang geleden de La Liga gewonnen. Malaga is ook nog wel een team met een leuke historie, maar hebben een veel hoger budget dan de rest in de competitie. Verder heb ik eigenlijk niet zoveel verstand van de Segunda Division.