Thx voor de tip… net even beide clubs bekeken en de eisen bij leeds zijn om onmiddellijk te promoveren… terwijl huddersfield een plaats in de middenmoot een haalbare kaart lijkt…
Maar naar potentieel heeft leeds wel een betere selectie… wel met heel wat gehuurde spelers…
Nottingham is een mooie club met een prachtige historie. Na het zien van deze reportage ben ik stiekem ook wel een beetje fan van Forest. https://www.youtube.com/watch?v=DhJtTjzNdbo
Prachtige reportage inderdaad had al zin om een carrière met Nottingham te starten maar nu al helemaal.
Hoe zou ik deze carrière realistisch/leuk kunnen houden?
Wat is realistisch als je sommige transfers op FIFA ziet stel ik me soms wel eens vragen…
Ik denk dat het vooral bouwen is aan een ploeg waarmee je op termijn hoge ogen kan gooien… hoe mooi zou dat niet zijn om met leeds in de top 5 van de premier Leaque te kunnen spelen… met welke spelers dit ook is… jonge getalenteerde spelers halen is zeker een doelstelling… zodat ze tijd krijgen om te groeien en op de bank blijven zitten bij hun topclub
Goedemiddag ,
Naast mijn Sunderland Carrière zoek ik nog een carrière ernaast met een club in 1 van de volgende landen :
-Engeland
-Spanje
-Nederland
-Duitsland
Het niveau maakt niet uit maar de club moet aan de volgende eisen voldoen :
Minimaal 1 speler met Nederlandse komaf of met een verleden in de Nederlandse Competitie.
Club moet uiteindelijk meegaan doen bovenin de desbetreffende competitie of in ieder geval voor Europese plekken gaan.
-begin doelstelling moet niet te hoog zijn dus niet gelijk Kampioen worden.
Een club die niet zo vaak wordt gekozen lijkt mij leuk !
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen !
Voor de afwisseling zoek ik nog een club waar ik gewoon heel veel plezier kan beleven. Het liefst wel een club uit Duitsland/Engeland/Spanje en in de hoogste divisie.
Ik ben eigenlijk op zoek naar leuke clubs met een historie en waar de nodige potentie in zit. Competitie of continent maakt niet uit. Ik hecht ook altijd veel waarde aan de trainer, omdat dit voor mij een carrière realistischer maakt. Kom maar door met suggesties…
Ben zelf ook opzoek naar een club in de Spaanse 1e klasse waarbij ik zuid Amerikaanse talenten kan halen en die mits een aantal gerichte aankopen mee kunnen doen voor een plaats in de euro League. Mag dus momenteel nog een middenmoter zijn.
Vanaf vandaag ben ik een aantal dagen vrij en zou graag weer eens een mooie carrière uit de grond stampen!
Mijn Sunderland carrière is helaas niet geworden waar ik op hoopte…
Nu ben ik op zoek naar een club die ik kan gaan opbouwen en waar ik het hopelijk lang mee volhoud.
Ik zit te twijfelen uit de volgende landen :
Engeland
Duitsland
Spanje
Italië
Ik ben begonnen met Erzgebirge Aue. Kleine club die nog nooit in de Bundesliga heeft gespeeld. Molton Road lijkt daarnaast sprekend op het Erzgebirgsstadion. Selectie is matig maar daar ligt dan ook de uitdaging
Tip voor de mensen die een club zoeken: probeer enigszins een aantal criteria te vragen. Vaak betreft de enige eis ‘een club uit Engeland, Spanje, Duitsland of Italië’ of ‘een club die Europees voetbal speelt’. Dan noem je de vier grootste competities ter wereld en twee toernooien waarin totaal al tachtig teams meespelen in enkel het hoofdtoernooi, laatst staan voorronden.
Persoonlijk denk ik dat je dan niet heel veel (goede) response gaat krijgen, aangezien je zo’n beetje elke club wel kan noemen en alles ook zijn voor en nadelen heeft. Probeer daarom enkele overige criteria, die je ongetwijfeld zal hebben, te noemen. Dit zorgt hoogstwaarschijnlijk voor een stuk betere antwoorden! Succes!
Ik heb een probleem(pje) met het maken van een carriere. Ik wil eigenlijk (wat helemaal niet kan en ik ben mij daar bewust van) in Engeland, Duitsland en Spanje tegelijk een team spelen. Engeland omdat daar zover ik weet (bijna) alle licenties aanwezig zijn. Duitsland omdat het om de hoek ligt en daardoor ik er meer binding mee heb. En Spanje heeft wat extras door het commentaar van Sierd en Jeroen. Nu vraag ik jullie om een beetje hulp. Welk team heeft kenmerken van alle drie de competiies. Ik heb wel als voorwaarde dat de club een echt stadion moet hebben.
Schalke is dan misschien wel een aanrader. Raul heeft er gespeeld, Spaans. Nu huren ze Miranda en speelt Mascarell er. Ze hebben een immens groot stadion wat iets Amerikaans heeft vanwege het scorebord dat boven het veld hangt. Waarschijnlijk dicht bij je woon plaats, ze hebben een leuke selectie met ruimte voor verbetering. Zit zelf in S3 met ze, maar heb ook een carriere met Milan, Man Utd en Valladolid.