FIFA 20 Club gezocht

Ik speel op PC, ik kan eender welke face dat in FIFA zit bij eender welke club gebruiken. Er zijn zelfs nog een paar faces in het spel die niet meer gebruikt worden of bij Icons horen, ook daar kijk ik naar als ik naar een nieuwe manager op zoek ben.

Ik ben op die manier met Kompany begonnen is echt geweldig om hem op persconferenties, transfers te zien regelen en langs de lijn te zien staan in zijn hemdje haha!

Waarschijnlijk een domme vraag hoor :relaxed: , maar ik lees dat jullie bekende namen als managers gebruiken. Maken jullie die dan zelf na? Of kan je wat uploaden oid?

Als je op PC speelt kan je de gamefaces die ergens in het spel zitten (spelers, icons, trainers) gebruiken (@Raindog kan je hier vast bij helpen). Als je op XBOX of PS4 speelt zijn de opties wat minder, het enige wat je dan kan doen is met een nog actieve speler een spelerscarrière starten en direct met pensioen gaan. Je bent dan wel afhankelijk van de clubs waarvan je aanbiedingen krijgt, zelf heb ik gemerkt dat als je bijvoorbeeld met Rooney begint en stopt je alleen in de MLS aanbiedingen krijgt, ik zou hem dan eerst handmatig weer bij Manchester United zetten. Toen ik dat gedaan had kreeg ik wel aanbiedingen van PL teams en Championship teams.

2 likes

Mijn volgende coach wordt akinfenwa, ben benieuwd hoe die eruit ziet in kostuum :smiley:

Ik heel het seizoen gesimuleerd om Zlatan met pensioen te laten gaan kon ik kiezen uit drie clubs uit Denemarken haha, het kan dus ook veel makkelijker.

Direct je pensioen geven gaat toch sneller en makkelijker?

Ik ben met Kompany begonnen en kon dan kiezen tussen Waasland Beveren en Barnsley. Ben dan uiteindelijk voor Waasland Beveren gegaan om dan in oktober te tekenen bij Anderlecht. Ze staan 10e dus de uitdaging is er, met Beveren stond ik 6e.

Dat wordt een tanktop, denk ik.

2 likes

Haha, ga het toch proberen er een rtg carrière mee te doen. Moet wel een speciale trainer zijn denk ik. Zijn ploeg krijgt dan 5x per week fitness en maar 2 veld trainingen en met minder dan 80 kracht kom je er niet in :smiley:

Welk stadion achtten jullie het meest geschikt om met Barça een carriere te doen?

El Libertador zou ik gebruiken

Ik was van plan van vlan het Benito Villamarín van Real Betis te gebruiken, Een prachtig groot stadion in de stijl van Cam Nou.

Maar het is blijkbaar niet mogelijk deze te gebruiken voor Barça.

Of is er toch een achterpoortje waar het toch mee lukt dit stadion te gebruiken voor Carrière met Barça?

Ik heb 2 carrière in mijn hoofd, maar nu is de vraag welke carrière spreekt jullie het meeste aan?

(1) Wolverhampton: Zoals ik vorig jaar heb gedaan een nieuwe trainer (Leonardo Jardim) aantrekken omdat de huidige trainer (Nuno) aangetrokken is door de Portugese voetbalbond.

(2) Bouremouth: Het beleid in stand houden en talenten/spelers uit de UK aantrekken zoals: Bowen (Hull), Armstrong (Blackburn) etc. Ook zal er een nieuwe trainer worden gekozen dit zal ook weer na aanleiding van een vertrek van de huidige coach Eddie Howe.

Beide heel leuke projecten.

Ik zou voor Bournemouth gaan. De uitdaging is groter. En het is fijn om met voornamelijk spelers te spelen uit de UK. Ze hebben ook een leuk gezellig stadion met maar 12000 zitjes.

Wolverhampton heeft al meer kwaliteit en meer mogelijkheden om te groeien en zal je wrs voornamelijk Portugezen aankopen.

@Aron1997
Dat lijkt me wel het leukst om Bouremouth met het kleine stadion naar de top 6 te loodsen. Ook is het leuk om Wolverhampton richting de top 4 krijgen met bijv. Gabriel (Benfica) of Corona (FC Porto).

Ja is beide leuk, met Bournemouth 6e eindigen zou nog een groter succes zijn dan met Wolverhampton 4e vind ik.

Bowen is een aanrader trouwens en einde contract :wink:

Leverkusen: eindelijk de mooie BayArena in het spel, Havertz proberen te behouden door het Bayern moeilijk te maken. Investeren in Haland en een goeie CV.

Dortmund: Sancho, Havertz en Haland proberen in 1 ploeg te krijgen.

Leipzig: beginnen met Salzburg en zo de stap maken naar Leipzig en spelers meenemen.

Nu de nieuwe update er is, kan ik eindelijk aan een serieuze carrière gaan beginnen. De club weet ik wel al, dit wordt Manchester United.

Dit was eigenlijk al vanaf het begin mijn absolute favoriet om een carrière mee te starten. Vanwege de tegenvallende prestaties en de middelmatige selectie moet er veel gebeuren om weer het grote United te worden. Enige nadeel hierbij is dat ik geen trainer weet om mee te starten, Solskjaer wordt het sowieso niet.

De namen die ik verder lees die genoemd worden: Allegri, Ten Hag, Rodgers, Blanc vind ik allen niet erg realistisch of hebben niet de visie waarmee ik United op korte termijn beter zie presteren.

Vandaar ook dat ik mij afvraag wie jullie als trainee van Manchester United zouden zien? De enige die ik mij echt kan bedenken is Pochettino, maar ben benieuwd of jullie nog namen hebben!

Ps: ik weet dat het topic hier misschien niet voor bedoeld is, maar leek mij wel het meest geschikte topic.

Ryan Giggs of Gary Neville mss?

1 like

Pochettino kan wel. Anders misschien Howe, Southgate?

1 like