FIFA 20 Club gezocht

Beckham, Scholes, Ferdinand, Stam? :grin:

1 like

Ik zou Giggs het nu wel een keer willen zien doen. Misschien samen met een ervaren trainer ernaast.

1 like

Ik ben een carrière gestart met Feyenoord na de update zoals ik vanaf het begin af aan van plan was.
Echter irriteer ik mij aan de stadions waar ik in speel Heerenveen in een stadion waar 40,000 man in kunnen etc.
Nu zat ik zelf aan aston villa te denken misschien hebben jullie nog leuke opties?
Het liefst een team dat normaal gesproken in het rechterrijtje eindigt.
En ik zou graag Sinisterra op termijn willen kopen.

Aston Villa lijkt mij een prima keuze. Een club met veel historie (hebben zelfs de CL nog gewonnen in de Kuip), mooi stadion en ook dit jaar geweldige tenues. Eigenlijk heb je meer dan genoeg keus.

- Manchester United: De weg terug omhoog inslaan en het Engelse voetbal weer domineren onder leiding van Ryan Giggs. Een beleid creëren dat veel wordt opgevangen met eigen jeugd. Ook zal het meerendeel van de selectie bestaan uit jongen uit de VK. Denk als aankopen aan: Ward-Prowse, Rice etc. Ook de spelers verkopen waar altijd veel om te doen is en zo rust creëren binnen de club (de Gea, Pogba).

Hoe achten jullie de kans dat dit realistisch is en/of Een carrière met zo’n grote club leuk is?

Dat is leuk en realistisch alleen is een Ward prowse wel verwijderd van de kwaliteit dat je moet nastreven vind ik.

@Aron1997
Dat ben ik wel met je eens, maar ik denk dat Manchester zijn hoogtijd dagen heeft beleefd met ‘normale’ spelers. Denk aan: Scholes, Giggs, Keane etc. Daarom denk ik dat Ward Prowse een topper kan worden, ook omdat hij niet de aandacht zoekt zoals een pogba.

Uitstekende passer wel nu ik zijn stats zie!

Dag jongens. Ik wil in Spanje aan de slag, maar twijfel tussen Betis, Espanyol, Real Sociedad en Celta de Vigo.

Alle vier leuke ploegen, even kijken wie de mooiste tenues heeft, stadion en leuke talentjes. Bij Betis zit misschien de meeste potentie in om echt te groeien, aangezien de andere drie altijd hun betere spelers weer zal moeten afstaan.

Ben nu met Celta bezig en daar is echt veel mogelijk. Mooie tenues en met Mina en Aspas een héérlijk spitsenduo

Ben wel benieuwd naar hoe je het achter die twee spitsen neerzet. Ik zie het niet.

Ben voor Betis gegaan.

Betis is ook zeker een mooie club, vond de tenues alleen niet geweldig.

Dat is natuurlijk smaak maar ik vind zowel het groene als het zwarte uitshirt machtig mooi. Rose wat minder maar breekt wel lekker.

Twijfel heel hard tussen Leicester City en PSG.

Leicester City: spelen echt heel mooi voetbal dit seizoen. Ik zou enkel met hun willen beginnen als het realistisch is om spelers als Maddison, Tielemans, Chilwell zoals een Vardy en Schmeichel bij Leicester kunnen blijven, dat we kunnen doorgroeien naar een Europese topclub.

PSG: hebben volgens mij met Keylor Navas en Mauro Icardi de ontbrekende stukken voor de CL te winnen binnengehaald. Op het middenveld hebben ze met Ander Herrera en Pablo Sarabia bakken ervaring op Europees vlak binnengehaald. Met Abdou Diallo en Idrissa Gueye hebben ze op defensief vlak ook meer kwailiteit ingebracht. Als je dan al Mbappé, Neymar, Di Maria, Cavani, Verratti, Marquinhos en Thiago Silva in je ploeg hebt zal er enorm gepuzzeld moeten worden om iedereen tevreden te houden.

Ik zou voor Leicester gaan. De uitdaging is groter. Met PSG kan je kampioen spelen door een b-ploeg op te stellen terwijl je met Leicester concurrentie genoeg hebt voor de Europese plaatsen.

En schmeichel en vardy houden zou echt geen probleem moeten zijn. Beide heren zijn al over de 30. De andere 3 is iets anders maar uiteindelijk als ze slim zijn gaan ze enkel weg als ze naar een grotere club kunnen en daar ook basis zouden staan. Ik denk als je Champions League haalt met Leicester dat je eigenlijk iedereen kan houden in principe.

1 like

Ik twijfel heel erg tussen Sheffield United en Cardiff city. Ik wil van deze carrière één van meerdere jaren en meerdere clubben maken dus zal niet langer dan 4 seizoenen bij deze club blijven.

Cardiff speelt Championship, dan moet je dus 42 competitie duels spelen voordat je uberhaupt Premier League speelt. Sheffield Utd is wel een sensatie dit seizoen, erg leuk om hun opvatting door te zetten in het spel.

Mocht je nog altijd twijfelen: https://sporza.be/nl/2019/10/29/vergelijking-leicester-city-kampioenenjaar-versus-nu/ :smiley:

Ik vind de Championship op zich best wel leuk. Ik twijfelde eerst heel erg of het überhaupt mogelijk is om met Sheffield United in de Premier League te blijven, maar ik denk dat de degradatie angst het alleen maar leuker maakt.