FIFA 20 Club gezocht

Bedankt @Aron1997 @Matthi9s ! Ik had dit al gelezen en ben direct begonnen met Leicester City :smiley:

1 like

Naar welke clubs zien jullie de volgende spelers gaan:

  • Thiago Alcantara
  • Paulo Dybala
  • Jadon Sancho
  • Marco Asensio
  • Nicolo Zaniolo
  • Lucas Paqueta
  • Kai Havertz
  • Philippe Coutinho (als Barça en Bayern niks wordt)

Ik wil proberen een aantal namen te combineren bij een nieuwe club.

Manchester City kan je de meeste wel binnenhalen.

opzoek naar een Engelse (Sub) topper…

Ik dacht aan een Leiceister City of eventueel Everton…

Beide hebben een aangenaam team waar er werk aan is…

Ik denk dat je dan aan de allergrootste en rijkste clubs van Europa moet denken. Real Madrid heeft toch wel een beetje een probleem met het ouder wordende middenveld, Thiago en Havertz zouden daar prima op het middenveld kunnen ballen. Mocht Bale (eindelijk) vertrekken zou Dybala of Sancho best kunnen komen en Asensio heb je natuurlijk al in je ploeg dan. Manchester United zie ik ook nog wel voor een aantal van je namen gaan en dan met name Sancho, Havertz, Dybala en Asensio.

Zelf hoop ik dat mocht Guardiola besluiten om City te verlaten hij naar Milan gaat. Vind het ook wel een club die bij Guardiola kan passen, al moet het roer dan flink om. Met Guardiola zou een Thiago best naar Milan kunnen gaan denk ik en qua transfers in Italië kan natuurlijk alles. Ik denk dat het zeker niet uit te sluiten valt dat zowel Dybala, Zaniolo en Paqueta nog voor een andere topclub in Italië gaan spelen. Ook hierdoor zou een Coutinho, mocht hij nu ook in München mislukken, best eens bij AC Milan op kunnen duiken denk ik. Om deze redenen zou Juventus ook kunnen als club, maar gok dat een carrière met Piemonte Calcio je niet heel erg trekt.

1 like

West Ham? Vooral achterin werk aan de winkel

Aan Leicester is wel niet zo heel veel werk. Daar kun je met wat kleine aanpassingen en enkele toekomst gerichte aankopen voor Vardy en schmeichel echt doorgroeien tot topclub.

Wolverhampton zou trouwens ook nog een optie kunnen zijn.

Everton en Leicester hebben op papier hele goede selecties, irl komt het er bij Everton echter niet uit en bij Leicester momenteel wel. Ik zou eerder gaan voor Bournemouth, Southampton, West Ham United. Daar valt meer te vernieuwen, versterken om uit eindelijk een top 8 ploeg te worden.

Beide teams hebben inderdaad een leuk team…

En juist dat het bij Everton niet lukt lijkt het me wel een extra motivatie om het te doen slagen… op enkele posities kunnen ze wel nog wat versterking gebruiken vind ik…

Zoals de RA : vervanging voor coleman
En in de spits word het moeilijk kiezen tussen kean of calvert-lewin

Je kan ook met twee spitsen gaan spelen en dan voeg je Richarlison aan het duo Kean, C-Lewin. Genoeg mogelijkheden iig, heb ze in fifa19 bespeeld voor vier seizoenen

Ik zou een Road to glory willen doen met een club uit de championship en twijfel hiervoor tussen Fulham, West Bromwich en Stoke City.

Leeds lijkt me ook wel een leuke uitdaging…

Klopt maar de reden ik die er niet bij zet is omdat ik graag een echt stadion had en toch wel wat real faces. De keuze lijkt te vallen op Fulham.

Ik ga aan mijn eerste fifa 20 carrière beginnen. Twijfel tussen volgende ploegen:

WEST HAM : laten uitgroeien tot een stevige (sub) topper, een gooi doen naar de EL beker. Transfertargets (Mazraoui, Bakayoko, Belotti, Butland, Zaha) zijn deze realistisch?

CHELSEA: onder Lampard Chelsea terug brengen naar de Engelse top. Transfertargets (Zaha, Belotti, V. D Beek) zijn deze realistisch?

Dortmund: dit jaar Bayern van de troon stoten en heb nog geen competitie in Duitsland gehad… Transfertargets kan ik niet direct zeggen

Ik ben op dit moment met West Ham bezig. Mooie club met een prachtig stadion waar best wat uitdaging in zit. Vind de selectie eigenlijk voornamelijk totaal uit balans, de selectie totaal niet breed is en op Rice na heb je nauwelijks talent in je selectie. Voor je transfertargets, deze zijn denk ik vooral realistisch als je Europees haalt.

Diop niet vergeten he :wink:

True, helemaal vergeten. Heerlijke verdediger is dat. Maar dan houdt het ook wel een beetje op. Hooguit Diangana nog.

Als jullie zouden moeten kiezen tussen Chelsea en Manchester United, wie zou ‘t dan worden?

Denk dat Chelsea het nu weer redelijk voor elkaar heeft, al heeft de aanwezigheid van Lampard daar zeker invloed op!
Geeft veel jeugd de kans, het voetbal is bij vlagen leuk om te zien.
Na de transferban kunnen ze natuurlijk weer investeren en dus stappen verder maken.

Dus mocht je echt uitdaging tussen beide clubs zoeken , zou ik voor Manchester United gaan.
Geld is er genoeg, aan jou de taak om keuzes te maken bij het verkopen en aankopen. En er een nieuw topteam van te maken!

Naar welke club zien jullie Gabriel Jesus nog verkassen?