Barcelona en Inter Milan vind ik wel clubs voor hem.
Red Bull Salzburg
RB Leipzig
Real Madrid
PSG
Wie van de 4 denken jullie,of ng andere suggesties welkom!
Ik zou Leipzig doen. Real en PSG zijn al topclubs en met Salzburg domineer je in S2 al de competitie.
Sluit mij aan bij @Imparator : Leipzig dus.
Het is ook puur wat je zoekt/wilt.
Maar met Leipzig heb je veel opties, genoeg uitdaging en de selectie is al zeer talentvol .
Toch is er iets die me op 1 of andere manier tegenhoudt om met de club te beginnen.
Echt geliefd is de club in Duitsland en daarbuiten niet,maar de filosofie achter de club is wel een uitdaging.
Ik zal er ng eens over moeten nadenken,
Klopt, maar als je er over nadenkt is het best krom.
Ze zijn niet geliefd omdat ze zogenaamd hun succes hebben gekocht. Natuurlijk is er flink geïnvesteerd, maar ze voeren wel uitstekend beleid waar veel clubs nog wat van kunnen leren.
Wat mij altijd tegenhoudt is de associatie met Red Bull. Vies drankje, vies merk. Maar hoe ze met al dat geld omgaan is dan weer wel goed, met een duidelijke visie, mooi voetbal en investeringen in jeugd.
Achja welke club koopt tegenwoordig niet hun succes… Alleen de manier hoe ze tot in 1e zijn geraakt is wat minder.
Ik wil sinds een hele lange tijd weer een carrière starten met een team die ik naar mijn hand kan zetten, zoals ik in vorige FIFA’s gedaan heb met Leeds, Deportivo etc. (misschien herinneren de mensen van het oude forum dit nog wel). Ik zou het liefst starten in Engeland, Duitsland of Spanje, met een team wat een bepaalde charme heeft. Ik zou dan veel met jeugd willen werken en een herkenbare speelstijl erin brengen.
Ik ben benieuwd naar jullie suggesties!
Ik ben vorige maand begonnen met Sunderland ,
In Duitsland zijn Union Berlin en St. Pauli teams met een uniek verhaal, daar valt zeker iets van te maken.
Engeland : Bournemouth (talent en typische Engelse verdedigers)
Duitsland : Hamburger SV (Nederlandse invloed)
Spanje : Valladolid (speeltje van Ronaldo)
Naar welke club in de premier league zien jullie Hein Van Hazebroek gaan?
Zou graag met hem daar een carriere starten.
Of een andere Belgische trainer in de premier league…
Zou er een club zijn in de Premier League zijn die hem op dit moment durft aan te stellen? Is geloof ik de laatste keren steeds ontslagen en om hem dan een kans te geven in de Premier League is misschien een te groot risico. Maar mogelijk dat er een laagvlieger is die het aandurft zoals een Southampton, Newcastle of Crystal Palace?
Zelf ben ik na een tijdje gestopt te zijn met carrière en FIFA opzoek naar een nieuwe uitdaging. Mijn voorkeur ligt hierbij in de Premier League, maar gezien de vele mogelijkheden twijfel ik wel nog over de meest geschikte club. Het liefst is het een club welke in het eerste seizoen nog geen Europees voetbal speelt.
Als er iemand is met leuke ervaringen die ze met een club hebben gehad of een echte aanrader heeft, hoor ik het graag.
Ik vermaak mij momenteel erg goed met Aston Villa, zeker een aanrader.
Hi Ryan, als ik jou was zou ik even wachten op de face scan update van aankomende week. Hierin zitten weer een boel nieuwe Premier League faces, waaronder bij Aston Villa, Norwich City en Sheffield United.
Deze drie clubs bieden tevens mooie uitdagingen en beschikken na de update over veel realistische face scans. Daarnaast heb je met Burnley ook een stabiele club waar je de stijgende lijn kan doortrekken.
Verder kan ik Fulham ten zeerste aanraden. Weliswaar niet direct in de PL terug te vinden, maar beschikt over een fantastisch stadion, leuke tenues en veel face scans.
Leicester lijkt mij een erg leuke club om mee te beginnen. Zijn momenteel de verrassing van de Premier League en spelen onder Rodgers gewoon heel erg leuk voetbal, wat ze ook nog eens aan resultaten weten te koppelen. Met Maddison en Tielemans twee middenvelders waarmij je goed voetbal kan spelen en natuurlijk Vardy in de spits. Zijn ook nog wel wat posities waarvoor je een versterking kan halen, zeker als je met het oog op realisme besluit om de toppers niet vast te houden als topclubs zich melden.
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal eens een paar oefenwedstrijden met de genoemde ploegen gaan spelen en kijken welke het best bevalt.
@UNIQ22 Bedankt voor de tip. Heb jij enig idee wanneer deze face scans worden toegevoegd? Ik geloof dat ik gister namelijk een update heb uitgevoerd, maar heb verder eigenlijk niet gekeken wat deze precies inhield.
Voor de PC zijn de face scans al toegevoegd. Bij de consoles tasten we voorlopig nog even in het duister over de release van de title update.
Mensen in de community verwachtten de scans al in de meest recente update maar EA laat het hierin afweten. Overigens zijn ze hierin ook afhankelijk van Sony (PS) en Microsoft (Xbox), want deze partijen moeten de content eerst goedkeuren voordat de update klaarstaat.
Kortom, ik hoop dat de update één dezer dagen beschikbaar zal zijn. Ik vermoed echter dat het pas in de loop van aankomende week zal zijn…
Al nieuws van een nieuwe update?