FIFA 20 Club gezocht

Helaas… Las in de community dat er voor de PC alweer een nieuwe update klaar staat, maar dat er vanuit EA volledige radiostilte is over de consoles.

Overigens zouden deze faces nog toegevoegd worden, evenals Tyrone Mings (vernieuwd), Ezri Konsa, Callum Robinson (vernieuwd) en Dean Henderson (vernieuwd).

image

Nu lees ik dat de update morgenochtend om 10:00 uur online is voor PC. Natuurlijk zijn twee weken geleden al faces toegevoegd van Sheffield United, Aston Villa en Norwich City maar nu is onderstaande lijst ook vernieuwd:

Aston Villa: (5 + 2 Updates)

1. Ezri Konsa
  2. Jed Steer
  3. Henri Lansbury
  4. Jonathan Kodjia
  5. Marvelous Nakamba
  6. Tyrone Mings (Updated)
  7. Neil Taylor (Updated)

Norwich City: (5)

1. Ibrahima Amadou
  2. Mario Vrancic
  3. Grant Hanley
  4. Onel Hernandez
  5. Christoph Zimmermann

Catholic University Sports Club (6)

1. Matias Dituro
  2. Luciano Aued
  3. David Henriquez
  4. Cesar Fuentes
  5. Stefano Magnasco
  6. Juan Cornejo

U.N.A.M (7)

1. Martin Barragan
  2. Nicolas Freire
  3. Carlos Gonzalez
  4. Pablo Barrera
  5. Jose Alberto Castillo
  6. Diego Rosales
  7. Brian Figueroa

Overige (5):
Callum Robinson, Dean Henderson and Lys Mousset from Sheffield United
Renan Lodi and Ivan Saponjic from Atletico Madrid

Voor een compleet overzicht adviseer ik eind deze week even op Sofifa te kijken welke spelers een face hebben in het spel.

Hopelijk pakt EA door en komen alle faces ook in één update voor de consoles…

1 like

Hoe kom je aan Frenkie, Arthur en Bruno Fernandes? Daar vind ik zelf geen bevestiging van.

Weet iemand hoe je dat eeuwige passen in deze fifa verminderd door mindere tegenstanders lijkt me niet echt realistisch

Je kan doormiddel van sliders wat tweaken. Even op google zoeken, er zijn genoeg forums (Engelse) die dus hier veel mee spelen. Ik vind echter dat ze vanaf de flank maar nauwelijks een voorzet geven, vaak trekken ze terug en spelen ze de bal breed of terug.

Lodi & Saponjic?! :face_with_raised_eyebrow: Hell yeah, als dat zou kunnen waar zijn! :star_struck::star_struck::star_struck:

@UNIQ22: wat betreft de faces van Frenkie etc; Helaas zijn dit mods en geen echte faces die console gebruikers kunnen downloaden. Dus dit feest gaat niet door tenzij je FIFA op de pc speelt en weet hoe je mods als deze kan installeren.

Deze kwam ik tegen op de fora van Reddit en Sofifa, maar blijken helaas goede mods te zijn en geen officiële face scans.

@Levi je hebt volledig gelijk. Ik liet mijn enthousiasme even de overhand nemen in de hoop dat het echt zou gebeuren. Helaas dus niet het geval…

Ze zijn in principe bekend gemaakt door EA, dus ze komen eraan!

Zou je daar een linkje van willen doorsturen? Ik speel op PC :).

@Raindog

https://www.mediafire.com/file/28hw1ijnteiz77m/FCB17_Facepack_%234.zip/file

Heb zelf geen PC dus heb me niet verdiept in hoe je ze moet implementeren.
Echter zou ik het wel aanbevelen want er zijn echt super gave mods voor PC waaronder ook bijvoorbeeld het normale Juventus team in game ipv Piemonte Calcio😑

2 likes

Mensen hier ervaring met Portsmouth of een andere League one club? Neig er zeer naar om met Portsmouth te beginnen.
Zijn die 46 wedstrijden moeilijk vol te houden en waar halen jullie je aankopen vandaan? Ik dacht zelf uit de League two, Ierse competitie en talenten van grote clubs zoals Gilmour van Chelsea.

Hoor het graag :slight_smile:

Ik heb een carrière met Sunderland en hen inderdaad bij concurrenten , league two en talenten uit championship en premier league gaan lenen. Of spelers die bij hun club in de championship niet aan spelen toekomen. Ik heb veel plezier aan Cissé van Fulham bijvoorbeeld die ook nog eens goedkoop is door zijn aflopend contract.

Yipla, lang moeten er op wachten, maar in feite dan klaar om een deftige carrière te beginnen! Dank je voor je reactie, @UNIQ22!

1 like

Je kan er voor kiesen om regelmatig een duel te simuleren. Dan zijn het dus geen 46 duels die je zelf moet spelen

Ik ben buiten mijn Barca career mode op zoek naar een club in een leuke, uitdagende competitie om helemaal op 0 te beginnen en mijn eigen traject in te gaan, ook zou het tof zijn om dat in een competitie te doen waar Europees voetbal ook mogelijk moet zijn.

Voorwaarde:

• niet meer dan 40 competitiewedstrijden.
  • minimaal 3 á 4 miljoen budget beschikbaar
  • Mag Eredivisie zijn, graag dan onderbouwing waarom het zo’n mooie klus is.

Mocht dat niet lukken zoek ik anders een leuke ploeg in de PL of Bundesliga waar veel uitdaging in zit.

Ik ben benieuwd of er iets leuks uit komt

Ik zie dat @Levi je al heeft voorzien van de mod.

Het was ook een stukje voorbarig enthousiasme vanuit mijn kant. Ik zag de faces van Arthur, De Jong, Fernandes en Greenwood en dacht direct dat ze echt waren. Tot ik de update list onder ogen kreeg.

1 like

Ik zou graag een club die vroeger veel successen kende maar die het nu veel minder doen een soort van rebuilden.
Ik dacht hierbij meteen aan AC Milan maar het feit dat Juventus niet meer in het spel zit houdt me wat tegen.
Vinden jullie dat ik toch 1 met AC Milan moet doen?
Of weten jullie een andere club met hetzelfde probleem als Milan?
Laat gerust weten.

Deportivo? HSV? Beide grote clubs met eigen stadion en veel mogelijkheden

1 like

Nu ik met Aston Villa in seizoen 2 geen Europees voetbal heb gehaald voor seizoen 3 is de lol er wel een beetje vanaf.
Daarom zoek ik een nieuwe club ik zat zelf aan deze team te denken:
Real Mallorca
Hsv
Stuttgart

IK zou wel graag in de toekomst Kocku en evt Boetius willen aantrekken.
Mochten jullie nog andere opties hebben hoor ik ze graag.