Zoals geopperd door @Spoon0612 deel ik hier mijn Ajax-career 2020/2021 die ik op het officiële forum van EA in het Engels post.
In mijn eerste seizoen 2019-2020 (die ergens daar als gesloten topic ook nog wel te zien valt, denk ik) werd Ajax net zoals in 2019 kampioen, echter in de bekerfinale was Utrecht met 3-1 te sterk; geen dubbel dus.
In de Champions League verliep het net als het jaar ervoor tegen Tottenham. Ik reikte tot de halve finale waar het letterlijk in de slotseconde weer mis ging. In het tweeluik met Barcelona won ik thuis met 2-0. In Camp Nou kwam Barça na 74 minuten op 3-0. Ik schoot in de 85e minuut Ajax naar een allesbeslissend uitdoelpunt (3-1), maar in blessuretijd maakte uitgerekend Frenkie de Jong op aangeven van Leo Messi 4-1. Weer geen finale.
De Career opent alsof ik als nieuwe trainer begin en gaat voornamelijk over het opvangen van de verwachte uitstroom van topspelers. Inmiddels ben ik -net als met mijn Bayern II career hier- aanbeland op 1 september maar dan van 2020: ik heb met hangen en wurgen de groepsfase Champions League gehaald en mijn start in de Eredivisie is ook niet glorieus met een voorlopig 6e plek.