FIFA 20 Realistische carrière-topic

Poulsen is hun spits, middenveld Arthur, Neves en Sanchez. Flankspelers zijn Perisic en Bamba. Op doel Patzler een jeugdspeler.

Goede aankoop met Hložek! Fijne speler. Kan overal voorin wel uit de voeten.

Mooie carrière, goede opstelling, toffe aankopen. Frappant dat Bayern het zo slecht doet. Hoe doet Hlozek het? Mateta vind ik een geweldige spits, trouwens!

BAYERN S3 JULI 2021

Met groot verdriet ben ik er achtergekomen dat ik mijn Sheffield United carrière per ongeluk op mijn Bayern carrières plaats heb geüpload. Dit is ietwat ironisch aangezien mijn Bayern carrieres tacktiek vanaf de winter van 2021 geïnspireerd was door die van mijn Sheffield United carrière. Dit was waarschijnlijk mijn lievelings carrière in jaren en ik hoop dat ik op de nieuwe editie van Fifa weer zo’n leuke zal hebben.

Ik kan de ratings niet precies herinneren, maar deze kloppen wel voor ongeveer 90%

Andere belangrijke spelers zijn o.a. Nübel (80), Alaba (84), Gvardiol (77), Hickey (73) Thiago (86), Tolisso (85), Cuissance (78), Fein (77), Müller (83), Gnabry (88), Coman (88), Zirkzee (75), Arp (75)

Het idee met deze opstelling is dat de twee wingbacks (Davies en Dest/Gnabry) de hele vleugel bestrijken. Vooral de Canadees moest veel arbeid leveren aangezien Sané niet net als Havertz een beetje meeverdedigt. Gnabry was in het begin de eerste optie, maar na zijn blessure liet Dest zien beter op de positie uit de voeten te kunnen en is Gnabry nu meer een supersub. De twee uiterste centrumverdedigers (Hernandez/Alaba en Pavard) zijn in het spel van centrumverdedigers naar backs veranderd. Dit zorgde ervoor dat ze vaak tussen het duo in het middenveld en de Noord-Amerikanen te vinden waren waardoor ze zowel in de aanval konden helpen alswel het middenveld kunnen versterken. Tegen tegenstanders als Barca en City werd er vaak voor Alaba gekozen aangezien hij sterker aan de bal is en ook meer als middenvelder kan fungeren. Sané en Havertz’ rol was niet helemaal hetzelfde. Sané was echt een tweede spits die of de laatste bal aan Lewandowski gaf of met een steekpass één-op-één kwam. Havertz zocht meer naar de vrije ruimtes en was vaak samen met de opkomende Goretzka achter het duo te vinden. De reden dat ik voor Goretzka en Kimmich op het middenveld koos is omdat ze ontzettend veel werk konden leveren. Goretzka was zowel in de aanval als verdediging te vinden en Kimmich zorgde er toen Gnabry nog naast hem stond voor dat de rechterflank nooit onbedekt was. Niklas Süle bleef als enige man altijd achter, maar kwam door zijn geweldige stats nauwelijks in de problemen. Wel werd er tegen tegenstanders met een snelle nummer-9 die op de counter speelden voor Hernandez in het centrum gekozen aangezien de Fransman ietwat sneller is dan zijn Duitse collega. Tegen lastige tegenstanders speelden we soms met Flick’s 4-3-3 en wanneer we een belangrijke voorsprong moesten verdedigen zelfs met een 4-4-2 met Sané en Lewandowski voorin.

Nu naar de bankzitters: Nübel kreeg een paar kansen, maar Neuer zeurde daar al vrij snel over dus de tweede doelman kwam niet verder dan 5 optredens. Alaba was minstens zo goed als de andere verdedigers en ik heb hem ondanks de interesse van City en Juventus niet verkocht. Gvardiol is een Kroatisch talent dat in de zomer van 2020 overkwam en was zonder twijfel de grootste verrassing van het seizoen. Hij fungeerde vooral als stand-in van Süle en was op geen enkel foutje te merken. Ik overwoog zelfs een tijdje om hem in de basis te stoppen, maar toen Süle bij mij kwam klagen moest de Kroaat weer op de bank. Hickey is een Schots talent die een paar optredens op de positie van Davies mocht maken, maar behaalde helaas nog niet de zelfde prestaties als Gvardiol. Thiago moest door verandering van formatie op de bank plaatsnemen. Dit komt vooral door zijn lage uithoudingsvermogen. Hij was alsnog cruciaal voor ons succes en maakte niet veel minder optredens dan de basisspelers. Tolisso was vooral in seizoen 1 vanuit de bank heel belangrijk, maar kon in seizoen 2 op minder optredens wachten en het plan was om hem aan het begin van S3 te verkopen. Cuissance en Fein maakten her en der minuten, maar voor één van de twee zou dit het laatste seizoen worden. Müller was in het eerste seizoen één van mijn beste spelers, maar raakte rond kerst 2020 geblesseerd en was daarna niet meer helemaal de zelfde. Alsnog maakte hij genoeg minuten, vooral als back-up van Havertz. Gnabry en Coman werden de dupe van de aankopen van Sané en Havertz en vooral Coman was niet tevreden over zijn verminderde speelminuten. Ze deden beiden wel meer dan genoeg wanneer ze speelden. Als laatst zijn er nog de twee talenten voorin die steeds vaker mogen invallen voor een verouderende Lewandowski.

Met dit team wist ik in het eerste seizoen de dubbel te pakken (PSG was te sterk in de halve finale) en in seizoen 2 werd de treble gewonnen. Het plan voor seizoen 3 om deze prestatie te evenaren met een paar nieuwe spelers (Jonathan David, Emre Can, een uit de Championship terugkerende Früchtl en wellicht ook Upamecano, Zakaria, Hakimi, Henrichs of Ferran Torres als Gnabry vertrekt).

Na lang zoeken heb ik eindelijk een realistische carrière gevonden!
Ik heb besloten om een carrière aan te gaan al ‘Patrick Vieira’. Het is Nice die de Fransman en icoon van Arsenal in 2018 terug naar Europa heeft gehaald na zijn avontuur in NY bij het plaatselijke New York City FC.
Hiermee volgde hij Lucien Favre op die vertrok naar Dortmund.
Na zijn carrière als speler bij onder meer Cannes, Arsenal , Juventus , de beide ploegen uit Milaan en Manchester City, ging hij bij de laatstgenoemde club aan de slag als jeugdcoördinator om zo Trainer te worden van het B-elftal en daarna via NY City, bij Nice te belanden.
In zijn eerste seizoen bij Nice, deed hij het meer als behoorlijk met een 7e plaats. Dit leverde interesse op van onder meer Arsenal.
Nu wil ik in het seizoen 2019-2020 beter doen dan het afgelopen seizoen en zo eventueel een transfer versieren naar een van de ex-clubs. Dit zijn allemaal topclubs die de laatste jaren niet meer zijn wat ze waren. Dit is dan de uitdaging om een van hen weer DE topclub te maken!

Deze carriere junk is na Schalke, Manchester United, Sunderland en Milan ook begonnen in Spanje, met Real Valladolid. Ik wilde eens totaal iets anders, een kleine club met weinig transferbudget en waarschijnlijk vechten tegen degradatie.

logo

Keepers
Masip (30), Caro (25), Perez (22).

Verdediging
Porro (20, huur), Apa (19), Olivas (31), Joaquin (23), Alende (22), Salisu (20), Sanchez (22,huur), Nacho (30), Carnero (30, huur).

Middenveld
Hervias (26), Waldo (24), Victor (22), Alcarez (28), Michel (31), Fede (22), Fernandes (21), Villa (24), Plano (28), Ben Arfa (32), Zalazar (21).

Aanval
Guardiola (28), Sandro (24,huur), Unal (22,huur), Plaza (20), Miguel (20).

Redelijk uitgebalanceerde selectie, overal dubbel bezet maar wel vijf gehuurde spelers. We begonnen in het 4-4-2 systeem maar we verloren direct van Real Betis en Real Madrid, geen schande maar wel werk aan de winkel. Ik besloot om ons aan te passen aan de tegenstand. Bij 2 spitsen speelde wij met 3 achterop en anders gewoon met 4. Het programma zat misschien mee maar er werd direct gewonnen van Levante, Osasuna, Granada, Espanyol en zelfs Atletico Madrid. Bilbao en Getafe wisten nog van ons te winnen. In geen enkel duel hadden we meer balbezit dan de tegenstander maar als we de bal hadden dan waren we vaak erg dodelijk. Met name Sergi Guardiola kende een geweldig seizoen en kwam uit eindelijk op 20 treffers. Er stond geen maat op Barcelona en Real Madrid dit seizoen, Atletico kon goed bij blijven en wij waren verrassend ‘best of the rest’.

Tijdens de 36e speelronde ontvingen wij Barcelona dat op dat moment drie punten los stond van Real Madrid, een beter doelsaldo had maar onderling resultaat was in het voordeel van de Madrilenen. Barcelona kwam vroeg op voorsprong en schakelde daarna behoorlijk terug, zelfs zo ver dat wij nog voor rust gelijk konden maken. Een Messi-loos Barcelona is van een totaal ander niveau. In de tweede helft drongen ze wel aan maar het was erg inspiratieloos. Onze lef werd opnieuw beloond en we zorgde voor feest in het midden van Spanje. Madrid werd koploper en uit eindelijk kampioen, Valladolid zorgde voor de grote verrassing door een Champions League ticket te bemachtigen. Ver achter Real Madrid en Barcelona (100 punten) Atletico (95 punten), Valladolid (82 punten). Enkel in de eerste ronde van de Copa werden we afgeslacht door Atletico Madrid (1-5), alle doelpogingen vlogen erin of dat het zondagsschoten waren. Frustrerend maar we konden het goede competitie gevoel al snel door trekken.

President Ronaldo liet zijn connecties werken. In januari werden Urzi en Ortega vanuit Argentinie, Spanje ingevlogen. Met name de kleine dribbelaar Urzi wist direct furore te maken. Daarentegen stond het vertrek van smaakmaker Waldo naar Villarreal. Voor seizoen twee moeten we op zoek naar een nieuwe rechtsback, rechter middenvelder, een spits en het liefst nog een centrale verdediger.

Shortlist :
Porro (rb, nogmaals huren van Manchester City of zelfs definitief overnemen), Pablo Maffeo, Stuttgart dat nog in de 2.Bundesliga speelt. Tejero van Eibar.

In principer zijn Villa en Urzi op beide flanken goede opties maar ik wil een dubbele bezetting. Soro van Real Madrid komt in aanmerking maar ook Brahim. Als aanvaller heb ik Santi Mina op de korrel, speelde maar tien duels voor het teleurstellende Celta Vigo. Toni Martinez van Famalicao of Pozuelo terug halen van zijn Amerikaans avontuur.

Centraal achterin is het jonge duo Salisu-Joaquin behoorlijk sterk en met Olivas heb ik een prima ervaren speler in huis. Alende is nog niet klaar voor het grote werk dus lijkt mij een speler huren een goede optie. J.Hernandez (R.Madrid) of Montero (A.Madrid).

Ziet er goed uit! Ik heb Plaza eens gekocht als back-up, en hij deed het enorm goed. Heerlijke speler, met zijn kracht, snelheid, lengte én 4* skills. Krijgt hij bij jou veel kansen? En Ben Arfa, heeft die potten kunnen breken?

Ik begon dus met twee spitsen Guardiola en Unal, het was allemaal net niet. Plaza kwam erbij en met zijn snelheid waren we veel productiever, waardoor Guardiola ook veel beter uit de verf kwam. Helaas had ik behoorlijk wat blessures waardoor zelfs Sandro een tijdje heeft gespeeld. Ben Arfa heeft eerst even op tien gespeeld en later als schaduw spits vanwege de vele blessures, toen is hij belangrijk geweest. Zijn trap techniek en overzicht is geweldig, zijn snelheid en inzet laten te wensen over. Na seizoen twee stopt hij, probeer nog van hem af te komen maar dat zal moeilijk gaan denk ik. Voor het volgende seizoen zijn Guardiola en Plaza mijn spitsen koppel. Verder is Apa een ruwe diamant als rechtsback, het centrale duo is sterk, met name Salisu is een beest. Alcarez is op het middenveld een kilometervreter. Villa kan wel eens een belangrijke rol gaan spelen, wil hem eens uit proberen in de as van het elftal.

1 like

Oh ja, Alcaraz, onderschatte speler vind ik. Die heb ik ook wel eens gekocht, doet het altijd goed. Als je zijn stats bekijkt snap ik niet dat die ‘maar’ een algemeen van 79 heeft. 85 vrije trap en schotkracht, 81 afstandsschoten, wordt inderdaad zelden moe, zit overal tussen én kan het spel verdelen.
Het enorm gebrek aan real faces is het enige wat me nog tegenhoudt om ook met Vallalodid te starten. Mooie carrière!

1 like

Dankje!

Over Alcarez heb je helemaal gelijk. Zijn ALG staat haaks op zijn eigenschappen. Hij is erg belangrijk en het hele team trekt aan hem op. Super schot in de benen en zijn vrije trappen zijn een goed wapen, maakte zes doelpunten en is aanvoerder. Real faces is wel een dingetje idd maar dat kun je nog enigszins naar je hand zetten. 8 spelers (zonder huurlingen meegeteld) hebben er een.

2 likes

Wow Dit is wel een club die je niet snel voorbij ziet komen. Wel leuk dat jij daar aan de slag mee gaat. Ik zal dit zeker volgen. Succes met deze uitdaging.

Fulham eind seizoen 2

In het eerste seizoen met Fulham zijn we gepromoveerd en wisten we beslag te leggen op de Carabao Cup, waardoor Europa League voetbal in het verschiet lag. In mijn vorige update (heb hier voor het gemak zelf op geantwoord zodat deze makkelijk terug te vinden is) heb ik de zomerse transferperiode besproken en een overzicht gegeven van het team. Ondertussen zit ook het tweede seizoen erop.

Premier League
Bij de terugkeer in de Premier League was het doel duidelijk, handhaving. Dit werd eigenlijk zonder echte moeite behaald. We wisten op een zeer nette tiende plaats te eindigen (16x gewonnen, 12x gelijk en 10x verloren, 59 goals voor/47 goals tegen) met maar liefst zestien punten voorsprong op nummer elf Southampton en slechts twee punten achterstand op het teleurstellende Tottenham.

Manchester City werd kampioen door achtervolgers Manchester United en Liverpool te kloppen. Arsenal gaat als vierde ploeg naar de Champions League. Nummer vijf Wolverhampton en zes Chelsea gaan direct naar de Europa League. Newcastle grijpt als zevende naast de voorronde Europa League door de winnaar van de Carabao Cup. Promovendi Nottingham Forrest en West Brom degraderen samen met Watford.

Bekers
Afgelopen seizoen bewezen we echte cupfighters te zijn door de Carabao Cup te winnen en in de FA Cup pas bij de laatste zestien door Chelsea uitgeschakeld te worden.

Bij het verdedigen van de titel troffen we Norwich (5-1), Reading (0-0, gewonnen na strafschoppen), Cardiff City (2-4), Liverpool (3-1) en in de halve finale Manchester City. Het eerste duel met City werd met 1-2 verloren, maar in de uitwedstrijd verraste we door met 0-3 te winnen. Zo werd opnieuw de finale gehaald en was ditmaal United de tegenstander. Door een domme overtreding van Harry Maguire, die rood kreeg, opende we via de stip de score. De 1-0 voorsprong werd niet uit handen gegeven en zo wonnen we opnieuw de Carabao Cup en gaan we weer Europa in.

Ook ons FA Cup avontuur was vrij succesvol. Achtereen werden Bristol City (2-4), Cardiff City (4-0), Brighton (1-0 na verlenging), Wolves (3-4 na verlening) en Newcastle United (3-2) verslagen. In de finale was Manchester City echter met 4-2 te sterk.

Europa League
Nadat we ons relatief eenvoudig hadden geplaatst voor de groepsfase van de Europa League kwamen we in een groep met AS Roma, Royal Antwerp en Rosenborg terecht. Op onderling resultaat eindigde we tweede achter Roma waardoor de loting erg pittig was.
Sevilla was de eerste tegenstander in de knock-out fase en ook direct de laatste. Met een 1-1 in Engeland was de opgave erg lastig en bij Sevilla werd er met 2-0 verloren. Wolfsburg zou uiteindelijk het toernooi winnen, Barcelona won de Champions League finale.

Selectie
Vanaf de start van het seizoen zaten we wat krap in de aanvallers en door blessures van Ikoné en Cavaleiro moest er noodgedwongen een top aanvaller bij. Ryan Kent werd voor 10,5 miljoen pond overgenomen van Rangers, wat de enige transfer was in de winter. Aan het einde van het seizoen ziet het team er als volgt uit:

Ook zijn er ondertussen enkele jeugdspelers toegevoegd, maar hier heb ik zelf nog niet mee kunnen spelen. De twee belangrijkste veranderingen t.o.v. de start zijn Onomah en Hector die beide een basisplek hebben heroverd. Beide leken vervangen te worden door aankopen, maar vochten zich terug. Eze en Davies (die beide wel veel minuten maakten) werden daardoor naar de bank verwezen.

Verder hebben we enkele grote talenten die afkomstig zijn uit de jeugd:
Niels Hansen: Is een Duitse linksbuiten (17 jaar, 69 rating) die met zijn snelheid en behendigheid de nodige indruk heeft weten te maken. Helaas heeft hij slechts een ster voor zijn zwakke been, wat het enigszins interessant maakt om hem mogelijk te verkopen.
Jordan Thomas: Een aanvallende middenvelder (19 jaar, 72 rating) die eigenlijk op alle aanvallende posities uit de voeten kan, met zijn lengte (1,85 meter) een beetje een apart type om voorin erbij te hebben, maar met zijn snelheid is niets mis. Aan de afwerking moet wel nog gewerkt worden
Sam Bailey: Veelbelovende linksbenige middenvelder (18 jaar, 68 rating) heeft nog niet zoveel minuten gemaakt als de andere jeugdspelers, maar is minstens net zo goed in de wedstrijden die hij speelt.
Hugh Watson: De parel uit de jeugdopleiding. (18 jaar, 70 rating) Opnieuw een linkspoot die verdedigend zijn mannetje staat, maar ook erg goed kan voetballen. Door zijn goede spel is hij ook wel eens als zes gebruikt en ook daar bevalt hij.
Angus Hamilton: Nu al tweede doelman en dat op achttien jarige leeftijd (72 rating). Speelt veel bekerduels en speelt de ene wedstrijd fantastisch en in andere wedstrijden is het bibberen, hopen dat hij constanter kan worden.

Komend seizoen
Voor het komende seizoen gaan we zeer waarschijnlijk opnieuw de Europa League in (moeten de voorrondes nog overleven) en willen we opnieuw hoge ogen gooien in de competitie en bekers. Hiervoor staan er enkele spelers op de verlanglijst:
Een spits: Giroud stopt ermee waardoor er een nieuwe spits aangetrokken moet worden. Ollie Watkins van Brentford is de eerste optie. Zijn ploeg kwam niet in de buurt van promotie waardoor de spits wel toe zou kunnen zijn aan een stap omhoog. Andere opties zijn: Karlan Grant en Michy Batshuayi.
Verder lijkt een verdediger van topkwaliteit (Evans is dit niet gebleken) geen overbodige luxe. Chris Smalling van United en Jamaal Lascelles van het gedegradeerde Watford staan op de lijst.
Ook Will Hughes, eveneens van Watford, zou een mooie optie zijn voor het middenveld als de ouder wordende Cairney een transfer wordt gegund. Mocht iemand andere tips hebben of deze transfers niet realistisch vinden hoor ik het graag.

Na de zomerse transferperiode zal in een nieuwe update plaatsen. Vragen en/of opmerkingen zijn altijd welkom.

1 like

Mooi team, zeg! Toffe, realistische transfers en een prima opstelling. Leuk ook om te zien dat de andere Sessegnon een degelijke voetballer wordt. Hoe doet Eze het, en waar gebruik je hem? Ik overweeg hem te halen bij Leicester.

1 like

Ik gebruik Eze voornamelijk als tien en af en toe als linksbuiten. Hij begon het seizoen in de basis, maar Onomah nam zijn plek al snel over omdat hij meer diepgang had. Als invaller was Eze echter vaak trefzeker waardoor hij steeds meer minuten ging maken en volgend seizoen weer in de basis zal starten.

Al met al denk ik dat hij voor Leicester mogelijk geen directe versterking zal zijn aangezien ik het niveau daar hoger inschat, al weet ik niet precies hoe je selectie eruit ziet.

1 like

Nice team wel voor Fulham. Tiende is zeker mooi voor Fulham na hun terugkeer in de Premier League. De transfers zijn inderdaad ook realistisch zoals hierboven gezegd. Giroud is een leuke speler om er bij te hebben voorlopig, benieuwd wie je gaat halen ter vervanging binnenkort. Batshuayi zou zeker top zijn.

1 like

@Raindog zo zag mn team met Leicester eruit. Door mn carrière met Real Sociedad niet meer verder gegaan. Misschien dat je er wat aan hebt voor je eigen carrière.

1 like

Een tijdje terug begonnen bij Sevilla. Inmiddels 20 wedstrijden onderweg en de top 6 ziet er als volgt uit:
1 FC Barcelona: 55
2 Atletico Madrid: 51
3 Real Madrid: 50
4 Valencia: 49
5 Sevilla: 42
6 Getafe: 39

De groepsfase van de Europa League eenvoudig doorgekomen in een groep met Bologna, Trabzonspor en FC Kopenhagen. In de knock out fase mag ik aantreden tegen Ajax. Ik wilde niet te veel veranderen aan mij selectie aan het begin van het seizoen. Deze ziet er momenteel zo uit:

Gk Ayala 17J - 65 (jeugdspeler, uitgeleend aan FC Famalicao
Gk Soriano 22J - 71 (uitgeleend aan Leganes
Gk Rico 26J - 77 (uitgeleend aan PSG)
Gk Bounou 28J - 77 (2e keeper)
Gk Garcia 21J - 64
Gk Diaz 22J - 67
Gk Vaclik 30 J - 81 (1e keeper)

Lwb Vazquez 19J - 61 (Uitgeleend aan Heracles)
Lb Escudero 30J - 78
Lb Perez 19J - 61
Lb Reguilon 23J - 81 (geleend van Real Madrid)

Cb Gnagnon 23J - 77 (Uitgeleend aan Stade Rennes)
Cb Kounde 21J - 81 (op weg om basisspeler te worden)
Cb Gomez 27J - 80 (basisspeler)
Cb Kjaer 30J - 81 (Uitgeleend aan AC Milaan, mag hierna uitkijken naar andere club)
Cb Diego Carlos 26J - 81 (onbetwiste basisspeler)
Cb Berrocal 20J - 68
Cb Amo 21J - 64

Rb Navas 34J - 81 (basisspeler en aanvoerder)
Rb Tavares 18J - 75 (gekocht van Benfica en rechtsback voor de toekomst)
Rb Corchia 29J - 74 (uitgeleend aan Espanyol)

Cdm Mena 21J - 64 (uitgeleend aan Cluj)
Cdm Amadou 26J - 77 (uitgeleend aan Leganes)
Cdm Gudelj 28J - 79
Cdm Fernando 32J - 81 (onbetwiste basisspelers)

Lm Rodriguez 17J - 63 (jeugdspeler, mag 2e seizoenshelft verhuurd worden)
Lm Pozo 20J - 72 (uitgeleend aan Mallorca)
Lm Pejino 23J - 68 (uitgeleend aan Club Brugge)

Cm Oliver Torres 25J - 80
Cm Mesa 30J - 78 (Uitgeleend aan Leganes)
Cm Jordan 25J - 80
Cm Aburjania 25J - 70 (Uitgeleend aan Twente en mag na dit seizoen weg)
Cm Genaro 21J - 62 (uitgeleend aan Tondela)
Cm Banega 31J - 84 (2e aanvoerder, contract loopt bijna af en mag transfervrij weg, Oliver Torres neemt zijn positie volgend seizoen over)

Cam Vera 17J - 66 (jeugdspeler, mag 2e seizoenshelft op huurbasis ergens anders spelen)

Rm Vidal 30J - 76 (uitgeleend aan Alaves)
Rm Lara 19J - 65 (uitgeleend aan Nimes)

Lw Nolito 33J - 78 (contract loopt af en mag dan transfervrij weg)
Lw Gil 18J - 68 (uitgeleend aan Leganes)
Lw Rony Lopes 24J - 80 (speelt bij mij als cm)

Rw Ocampos 25J - 81 (de blikvanger van het team)
Rw Suso 26J - 81 (geleend van Ac Milan, niet de intentie om hem volgend seizoen weer te halen)

St De Jong 29J - 81
St En Nesyri 22J - 79
St Fernandez 23J - 76 (uitgeleend aan Granada)
St Munir 24J - 80 (speelt normaal op Lw, maar door de blessure van De Jong al een tijdje in de spits)
St Gual 23J - 72 (Uitgeleend aan Real Madrid)

Veel spelers uitgeleend. Kijkend naar volgend seizoen maken de volgende spelers kans op speeltijd bij Sevilla: Ayala, Rico, Gnagnon, Amadou, Rodriguez, Pozo, Vera, Lara & Gil. De rest mag uitkijken naar een andere club al dan niet op huurbasis.

Voor volgend seizoen ben ik ook alvast op zoek naar een nieuwe linksback om Reguilon, die terugkeert naar Real Madrid, te vervangen. De volgende namen heb ik op mijn shortlist: Angelino (City), Digne (Everton), Zinchenko(City) en Cucurella (Getafe / Barcelona). Ook ben ik op zoek naar een spits voor volgend seizoen. Munir vind ik fijner spelen aan de linkerkant en zowel Luuk de Jong als En Nesyri vind ik niet goed genoeg. Opties zijn: Plea (Monchengladbach), De Tomas (Espanyol), Gerard Moreno (Villarreal) en Mariano (Real Madrid). Daarnaast wil ik volgend seizoen Roca (Espanyol) aantrekken, mede door het vertrek van Banega en het feit dat de jaartjes beginnen te tellen bij Fernando

1 like

Ziet er erg goed uit, mooie namen ook op je verlanglijstje. Ik zou ook uitkijken naar een jonge doelman die op termijn Valcik uit de ploeg kan spelen.

Volgend seizoen komt Rico, die voor een keeper nog redelijk jong is, terug van zijn huurperiode. het is de bedoeling dat hij gaat strijden voor de plek onder de lat met Vaclik. Voor de langere termijn hoop ik dat Ayala zich gaat ontwikkelen en in de toekomst 1e keeper wordt

1 like

Mooie ploeg, goede selectie , en mooie versterkingen op je verlanglijstje, al zou ik En Nesyri toch nog niet afschrijven, ik vind hem op FIFA en zeker met de rating die hij bij jou nu heeft beter dan Plea bijvoorbeeld