FIFA 20 - Speler gezocht

Volgende namen lijken me wel haalbaar mits europees voetbal. Enkele namen wel pas in seizoen 2.

• Anthony Lopes
  • Neto
  • Pavlenka
  • Soria
  • Pacheca
  • Perin
  • Rulli

Doublure voor Guardado heb ik zo nog niet meteen. Veel spelers die ik in gedachte zijn zijn ex spelers. Fabian, Lo Celso of ceballos :smiley:

1 like

Er zit zeker wat tussen alleen de laatste vijf van het rijtje acht ik onhaalbaar (dortmund verleden) of Schalke al ontgroeit. Denk dat je vooral maar oud spelers of nieuwe talenten moet gaan kijken. Kehrer, Draxler, Meyer pas wanneer ze 30 of ouders zijn bijvoorbeeld.

@Raindog, begrijp dat je op zoek gaat naar een eerste doelman voor Real Betis. Het verlies van Pau López (AS Roma) hebben ze namelijk onvoldoende opgevangen. In welk seizoen zit je? Geronimo Rulli (Montpellier, uitgeleend door Real Sociedad in het eerste seizoen), Neto (FC Barcelona, beschikbaar in het tweede seizoen), Pacheco (Deportivo Alavés), Jordi Masip (Real Valladolid) of Andriy Lunin (Real Madrid, uitgeleend aan Real Valladolid) lijken me geschikte opties.

Wat betreft je doublure voor Guardado, daar heb je echt een overvloed aan opties voor. Manu Trigueros (Villarreal), Edu Expósito (SD Eibar), Alexis Mac Allister (Brighton, uitgeleend aan Boca Juniors), Rodrigo Bentancur (Juventus) en zou je zelfs Carles Aleñá (FC Barcelona) aan kunnen raden.

Speel trouwens zelf met de gedachte om Clément Lenglet in de winter van het derde seizoen te laten gaan. Samuel Umtiti heeft de concurrentiestrijd definitief gewonnen en heb met José Miguel (jeugdspeler; 71 ALG; 91-94 POT), Jean-Clair Todibo (al kan hij op huurbasis bij een club uit La Liga gaan spelen) en Juan Miranda (als linkercentrale verdediger) een aantal talenten om blessures bij Gerard Piqué, Samuel Umtiti en Matthijs de Ligt op te vangen. Is het erg vreemd om dan Eric García (Manchester City) terug te halen en hem het uit te laten vechten met de drie anderen om Gerard Piqué op langere termijn te vervangen? Of hebben anderen nog betere suggesties voor jonge getalenteerde verdedigers?

Julian Draxler of Max Meyer lijken me nu ook al realistisch. Beide kinderen van de club, hebben geen prominente rol bij hun huidige club en kunnen hun oude club gaan leiden.

Meyer heeft de club niet al te chique verlaten. Ik verwacht dat hij gaat zwerven of elders terug zal keren in Duitsland. Draxler zou zeker wel kunnen. Goed idee om die terug te halen want verwacht dat er veel interesse komt in Harit.

Zoek voor het derde seizoen met Celta waarin ik CL speel een:

• LM (basis)
  • LM (talent)
  • RA (basis)
    Het liefst allemaal met een gameface. Alvast bedankt!

Voor Dortmund zoek ik een nieuwe spits op termijn, zelf dacht ik aan Jovic? Zie hem niet doorbreken bij Real… Over de rechtsback positie ben ik ook niet al te tevreden dus hierin zou ik graag ook iemand bijhalen. Iemand ook nog tips voor een 2e keeper?

Luca Plogmann van Werder Bremen of Christian Früchtl van Bayern Munchen II.

Is Horn realistisch? Mag de strijd aangaan voor de eerste plek met Burki

Garcia kan wel! Gebeurd wel vaker dat jeugdspelers weer terug keren en/of niet genoeg kansen krijgen in de Engelse top.

Zoek een topspits voor Manchester United, wil met Rashford en Martial op de flank naar binnen trekken en dan een echte afmaker als 9.

Icardi, Håland, Dembélé, Rodrigo, Zlatan, Cavani, …?

Goedenavond,

Ben met Sunderland begonnen, en nu zoek ik een SP en een CAM

Een goedkope met een redelijk normaal potentie (minimaal 74) en realistisch

Graag hoor ik jullie suggesties

Belotti is een echte afmaker!

1 like

Voor Aston Villa zoek ik:
Een DM opvolger voor Heaton.
Een rechtsback die Guilbert kan concurreren
En een talent voor de Linksback

Zat zelf te denken ook de volgende spelers te halen:
De Guzman
Kongolo
Tranvernier (Rangers)
Gebre selasie (Werder)
Sinisterra

In mijn Aston Villa carrière heb ik voor de rechtsback positie Maehle gehaald. Ik kan hem echt aanraden. Verdedigend is hij erg solide en hij heeft ook geweldige aanvallend kwaliteiten. Daarnaast is zijn workrate hoog-hoog.

Voor de linksback positie heb ik Kongolo gehaald. Ik vind hem ook een prima linksback. Vooral zijn lengte is erg fijn. Voor de DM positie zou misschien voor Butland kunnen kijken.

Misschien is Timo Horn ook een optie? Goed genoeg voor Villa maar niet voor de top/subtop zeg maar.

Denk dat je het wat hoger moet zoeken dan een De Guzman dan wel Sinisterra. Zijn nou niet bepaald van zulk hoog niveau bij hun eigen clubs dat ze de stap naar de Premier League maken.

Maehle is inderdaad een aanrader! Heb hem ook gekocht met Werder Bremen. Hoeveel moest jij ervoor betalen?

De Guzman is voor de eerste 2seizoen als back up en iemand die wat meer voetbal brengt op mijn middenveld.
Plus het feit dat ik altijd fan van De Guzman ben geweest.
Sinisterra komt pas in aanmerking in seizoen 2/3 heeft zich ondertussen toch al ontwikkeld tot speler van her Colombiaanse elftal