FIFA 20 - Speler gezocht

Ja ik ben eerst de overbodige spelers aan het verkopen zoals sanchez Jones smalling Fred Mata matic en wat keepers die geen toekomst hebben van de hand gedaan.

En heb tot nu toe koulibaly, maddison, rice gekocht in de winter.

En dan komen nog Sancho, CM ben ik nog niet uit, Chillwell als back up voor Shaw. En misschien Moussa Dembélé als reserve spits achter rashford. Zodat Greenwood kan rijpen daar achter met een leenbeurd ergens in Engeland.

@Rico
Je hebt straks ook nog A. Gomes en Tuanzebe die doorstoten naar een goed algemeen.

Ben ik beide aan het trainen/uitlenen zodat ze later bij de definitieve selectie kunnen toevoegen.

Ik ben zojuist een CM begonnen met Aston Villa. De basis is best redelijk, alleen is de breedte zeer ondermaats. Ik ben nu op zoek naar 1-2 jonge, snelle vleugelaanvallers die op termijn kunnen uitgroeien naar basisspeler en uiteindelijk met flinke winstmarge te kunnen verkopen. Het liefst haal ik ook nog 2 spelers met Nederlandse roots/Eredivisie ervaring.

Ben zelf ook net begonnen met Aston Villa.
Voor de vleugel ben ik zelf naar sinisterra en Pjaca aan het kijken.
Ben overging ook wel benieuwd hoe jij speelt?!

Ik ben de voorbereiding begonnen met de 4-3-3 die als standaardopstelling van Villa werd gebruikt. Ik heb Pedro de la Vega als eerste aankoop opgehaald en Malacia voor gekocht van Feyenoord, aangezien Haps hoogstwaarschijnlijk de eerste back zal zijn en hij bij Villa nu als de toekomstige linksback gezien wordt.

Malacia zat ik zelf inderdaad ook aan te denken.
Ik ben zelf 4-3-2-1 gaan spelen met Grealish op links in een vrije rol wat hij echt geweldig doet, en Trezeguet aan de rechterkant die het spel breed moet houden en diepte maakt.

Maatsen (Chelsea) naar Aston Villa realistisch?

Opzoek naar een spits…

Chelsea is aanvallend voor mij te beperkt…
Giroud doet het uitstekend…
Abraham is geblesseerd uitgevallen in de 2de voorbereidingswedstrijd en Batshuayi valt jammer genoeg een beetje tegen…

Alle tips zijn welkom…

Ik weet zelf persoonlijk niet hoe Maatsen er op staat bij Chelsea, denk dat het wel een tijd gaat duren voordat hij echt op PL-niveau zit…

Ik zat zelf te denken om Pietro Pellegri van AS Monaco te halen als 2e spits. Zal net als Cutrone (van Milan naar Wolves) als jonge Italiaanse spits de overstap naar Engeland kunnen maken.

Welke type spits zoek je en welke leeftijdscategorie?

Vooral een sterke en snelle spits die de weg naar doel weet staan…

Iemand die onmiddellijk inzetbaar is als 1ste spits waar je kan op rekenen… graag ook wat groeimarge in potentieel

Josef Martinez of Belotti zou ik aanbevelen. Morata kan je ook terughalen.

Het verbaast me dat je niet tevreden bent van Batshuayi. Van alle spitsen die ik al heb opgesteld in mijn carriere met Villareal ( spitsen zijn/waren Moreno,Bacca, Rebic, Unai)ben ik het meest tevreden van Haland van Salzburg die ik pas recent ben haan halen. Hij is balvast, snel, technisch en groeimarge. Kan je wel pas in een tweede seizoen halen denk ik, in S1 is hij uitgeleend

Ben opzoek naar realistische transfers voor Schalke 04.

1e seizoen

Kluivert (Roma)
Kempf (Stuttgart)
Maina (Hannover)
Brahim (Real M) huren
Anton (Hannover)
Bell (Mainz)
Howedes (Moskou)
Leibold (HSV)
Meyer (Crystal P)
Latza (Mainz)
Kerk (Nürnberg)
Divadi (Stuttgart)
Arp (Bayern M) huren
Wood (HSV)

En voor in het 2e seizoen;

Da Costa (Frankfurt)
Dahoud (Dortmund)

Ik heb zelf Robin Gosens gehaald als linksback. Hij wilde voorafgaand aan het seizoen naar Schalke maar het kwam niet tot een transfer. Verder heb ik Maina ook gescout en Mateta (spits) echter beide nog niet gehaald. Kutucu zou ik volop kansen geven aangezien die echt goed is/wordt.

Kluivert acht ik niet groot aangezien die dit seizoen toch elke keer start bij Roma, Meyer is met veel bombarie weg gegaan dus ook die zie ik niet terug keren. Howedes heeft juist voor het avontuur gekozen en is al aardig op leeftijd.

Ik had ook het idee om met Schalke te beginnen. Ikzelf had laatst dit lijstje gemaakt (met rating en potentie). De ene realistischer dan de ander, maar leken mij wel leuk voor het 1e of latere seizoenen.

Idd heel jammer dat Batshuayi wat tegen valt…
ondertussen haland gehaald (afkoopsom 18,7M) en die is heel sterk…

Jaden Sancho naar Chelsea… realistisch in s2
Bergwijn is mijn tweede optie.

Je hebt toch Pulisic en Hudson-Odoi? Ik zou eerder voor een ervaren speler gaan, niet nog een supertalent.

Ben zelf op zoek naar een eerste keeper voor Betis, en naar een doublure voor Guardado die op relatief korte termijn de concurrentie met hem kan aangaan.