Overigens wel een aanrader, Zakaria. Heb 'm zelf bij Arsenal gehaald. Ben het met je eens dat die niet als stand-in gaat komen.
Er zit ook wel veel verschil in de spelers die je op de lijst hebt. Harit is meer een technische cam en Zakaria is echt een beest, meer box to box. Bentalen vind ik zelf zeer technisch maar weer meer een cm dan cam. Ward Prose heeft geweldige stats qua passing,vrij trap enz. komt alleen wat snelheid te kort maar kan oh zo belangrijk zijn. Waardoor ik hem al favoriet zie van dit lijstje.
Bedankt voor jullie reacties, had m’n twijfels inderdaad wel over Zakaria. Denk dat het Harit/Ward-Prowse gaat worden.
@Joostvans Ik heb Messi hangend op rechts staan, met Frenkie in zijn rug. Waardoor hij veel naar binnen kan trekken en Semedo de hele rechterflank kan bestrijden.
Nu heeft Chelsea bij de afkoopclausule voor Lenglet betaald, een kleine €95 miljoen. Ik heb vanwege het geld besloten om hem te laten gaan. Maar nu heb ik wel een nieuwe verdediger die kan rouleren met Umtiti, en het liefst linksbenig is. Iemand suggesties?
En wat Bernardo Silva/Neymar betreft, zal in ieder geval pas in de winterstop/volgend seizoen zijn. Dan laat ik waarschijnlijk Rakitic gaan. Dus dat zal dan de oplossing zijn.
@robin-vg, dan resteert je eigenlijk nog maar één keuze: in welke rol wil je Antoine Griezmann laten spelen? In mijn carrière speelt hij eigenlijk in dienst van Lionel Messi en Neymar en is de enige aanvaller die niet is vrijgesteld van zijn defensieve taken, waardoor hij vaak het middenveld komt helpen bij balverlies. Met Lionel Messi en Antoine Griezmann heb je al genoeg scorend vermogen, dus zou dan voor een typische linksbuiten gaan. Dus als de keuze tussen Neymar en Bernardo Silva is, dan zou ik voor de Braziliaan gaan.
Wat betreft de opvolging van Clément Lenglet, dan zou ik echt denken aan wereldtoppers als Marquinhos (PSG), Aymeric Laporte (Manchester City) of Matthijs de Ligt (Juventus).
@Joostvans Ik ga proberen om José Giménez van Atletico te halen, dit aangezien ik een maand terug las dat Barça wellicht een optie had op een tweetal spelers van Atletico, waaronder Giménez.
Waar zien jullie Stengs en Boadu wel heengaan?
@robin-vg, ondanks dat ik begrijp waar je de interesse in Giménez vandaan haalt en zijn komst door die constructie waarschijnlijk realistisch is denk ik dat hij niet bij Barcelona past als centrale verdediger. Daarvoor mist hij toch echt rust, overzicht en techniek voor.
@luuktk, zie beide heren wel samen naar Ajax gaan als Hakim Ziyech vertrekt.
En qua buitenland? Echte top of meer subtop?
@luuktk, subtop. De echte topclubs zullen pas toeslaan als ze zich op een hoger niveau (Champions League of eindtoernooi met het Nederlands elftal) hebben bewezen. En dat is ook precies de reden waarom ik ze een tussenstap bij Ajax zie maken, dat is namelijk een podium waar ze door de Barcelona’s van deze wereld worden gevolgd.
@Joostvans Ik moest toch voor Marquinhos gaan, aangezien de onderhandelingen met Giménez stuk liepen op deadlineday.
Modric naar Monaco ?
aangezien Valverde steeds meer de voorkeur zal krijgen op het middenveld bij Madrid.
@Pooolifant Ik zie dat zelf aan de kant wel zitten, ook omdat Monaco de laatste jaren wel wat gebrek aan kwalitatief goede routiniers voor de jonge jongens. Maar ik zie hem eerder dan toch voor een PSG kiezen.
Hangt vooral ook van de resultaten van Monaco af. Alleen als ze CL spelen zou het eventueel kunnen. Maar met Fabregas, Golovin en Adrien Silva in de selectie zou ik m’n budget op een andere positie inzetten.
Zoek voor West Ham halverwege seizoen 1 een talentvolle CAM die niet direct uit is op een basisplaats
Tyler Roberts en Angel Gomes komen dan bij mij op.
Hagi van Genk zou ook nog gaan maar is nieuw bij de club
Ben nu bijna in seizoen 2 dus dan kan Hagi eventueel wel. Ben bijna zeker van EL-voetbal en zoek voor seizoen 2 voor de basis:
- RW/RM
- LB
- RB
Als flank zou ik voor Bowen gaan. Die is namelijk gratis op te vissen en begint met 75/83
Ik zoek voor mezelf als coach van inter een nieuwe CAM en kwam uit bij Eriksen en Oscar. Beide heren hun contract gaat vervallen en is dus gratis op te halen. Bij Eriksen twijfel ik aan het realisme al vond ik Lukaku binnenhalen toch ook een enorme stunt. Oscar lijkt me dan weer perfect haalbaar om weg te halen uit China.
Ook zoek ik een rechtsachter die in 4-3-3 systeem kan spelen maar ook in een 3-5-2 systeem die dan de hele flank voor zijn rekening neemt hiervoor kwam ik uit bij Thomas Meunier.
CAM:
Sergej Milinkovic Savic (Lazio Roma)
Bruno Fernandes (Sporting Lissabon)
Exequiel Palacios (River Plate)
Matías Zaracho (Racing Club)
Amine Harit (Schalke 04)
Thiago Almada (Velez Sarsfield)
RWB:
Ricardo Pereira (Leicester City)
Youcef Atal (Nice)