Ja die moet zeker kunnen.
Om te huren ja om te kopen denk ik niet.
Ik wil een carrière gaan beginnen met Newcastle United.
De uitdaging is om aan te haken bij de top 6.
Hiervoor zoek ik een snelle (wat kleinere) spits zoals Vardy of Craig Bellamy.
Zelf zat ik te denken aan Vardy of Malen maar acht het niet realistisch dat deze 2 spelers naar Newcastle komen, hebben jullie suggesties?
Kolbeinn Sigthorsson zou er mss wel passen,ex ajacied en bij mij doet hij het telkens goed.
Die is niet bepaald snel. Misschien Plea van B.Monchengladbach
Kolbeinn Sigthorsson is niet wat ik zoek, maar bedankt voor het meedenken.
Plea heeft een sprintsnelheid van 76, had zelf hoger verwacht…
Acheampong,ex anderlecht is wel een pijl,weet wel niet ofdat een zuivere spits is
Dat is een goed.
Het word Acheampong of Morelos van Rangers.
Vinden jullie het realistisch als Justin Kluivert naar Newcastle gaat?
Ik vind eigenlijk geen van die drie realistisch. Morelos en Kluivert kunnen naar grotere ploegen die Europees spelen, Acheampong wordt waarschijnlijk erg veel betaald in China. Hij is ook meer flankaanvaller dan centrale spits, is zelfs als linksback begonnen. Vergeet niet dat je met Saint-Maxim en Almiron al twee enorm snelle spelers hebt.
In mijn carrière met Barcelona moet ik stilaan op zoek naar een vervanger voor Luis Suárez en een vervanger voor Ivan Rakitic. Om de Uruguyaan te vervangen heb ik maar één kandidaat voor ogen: Lautaro Martínez (Internazionale). Heb Gabriel Jesus (Manchester City), Mikel Oyarzabal (Real Sociedad, speelde op het EK in ‘mijn’ Spanje geweldig als valse spits toen Isco daar door vermoeidheid niet kon starten), Kylian Mbappé (PSG), João Félix (Atletico Madrid) en Paulo Dybala (Juventus) ook overwogen, maar de Argentijn heeft wat mij betreft het ideale profiel. Goede keuze? Abel Ruiz was eigenlijk de gedroomde opvolger, maar denk dat het nog iets te vroeg voor hem is.
Voor een vervanger van Ivan Rakitic heb ik jullie hulp nodig. Door het aanstaande vertrek van Clément Lenglet zal de Kroaat waarschijnlijk als noodoplossing minuten gaan maken als centrale verdediger, wat natuurlijk niet zijn ideale positie is. Verder fungeert hij voornamelijk als stand-in van Busquets, aangezien Frenkie de Jong beter tot zijn recht komt in een offensievere rol. Kortom, ik zou graag een Spanjaard als vervanger voor die twee posities aan willen trekken. Daarmee loopt die aankoop namelijk niet de ontwikkeling van Aleñá en Puig voor de twee offensieve posities op het middenveld in de weg. Aan wie zou ik kunnen denken?
Hmmmm zit wat in…
Ik wil graag 4-4-2 gaan spelen met Joelinton als aanspeelpunt en een snelle spits erom heen. Saint Maxime en Almiron aan de zijkanten.
Ik dacht Kluivert omdat z’n vader er ook gespeeld heeft(maar dat is meer als buitenspelen), al krijgt hij bij AS Roma nu veel basisplaatsen. Morelos twijfel ik een beetje over omdat Newcastle toch geen kleine club is waar ook hoge transfersommen en salarissen worden betaald. Acheampong kan ik me in vinden en streep ik door.
Heb je zelf nog suggestie’s?
Wat dacht je van Diatta ( Club Brugge) ?
Heb ik ook aan zitten denken, maar is meer een buitenspeler denk ik. Ik zou Diatta kopen ipv Kluivert
Samatta, Toko Ekambi van Villarreal of Lukebakio? Dennis van Brugge speelde vroeger wel in de spits nu staat hij meer op de flank maar is misschien ook een optie
Vier aanvallers lijkt me toch veel voor een club als Newcastle, hoor. Ik zou gewoon met Joelinton als spits spelen en Almiron en Saint-Maxim er naast laten lopen.
Dennis is meer spits dan flank dus zou idd kunnen. Ook lukebakio zou zeker kunnen.
Ik zoek spelers voor HSV die mij helpen om te promoveren en spelers die mij kunnen versterken als ik ben gepromoveerd.
Ik wil in januari mijn Spurs versterken, en zoek daarvoor vooral een rechtsback die meteen de concurrentie kan aangaan met Aurier.
Daarnaast wil ik ook nog een doelman, een centrale verdediger, een aanvallende versterking en eventueel een defensieve middenvelder halen, maar niet noodzakelijk in januari. Behalve als iemand vertrekt, zoals Eriksen, LIoris, Vertonghen of Alderweireld.
Probeer wat spelers te huren van de grote clubs die weinig aan spelen toe komen.
Verder kun je kijken of er wat spelers met een kort lopend contract te vinden zijn.
Rechtsback: Aarons van Norwich City lijkt me een leuke optie.
CV: Diop van West Ham, kan een stap hogerop wel maken.
DM: 1e doelman ? Dan Onana…
CVM: Soumare van Lille.
Aanvallende versterking? Kun je iets specifieker zijn… is het makkelijker namen te noemen.
Meunier vind ik wel wat mocht die nog niet vertrokken zijn.