FIFA 20 - Speler gezocht

Toffe namen, maar niet meteen klaar voor de basis. Aanvallend zoek ik iemand die vanop de rechterflank kan spelen.

De grote vraag bij Spurs is momenteel denk ik vooral: gaat Levy nu echt investeren en er serieus geld insteken? Als dat namelijk het geval is en Mourinho krijgt een ruim budget om zijn selectie te versterken dan sluit ik niet uit een Milan Skriniar naar Spurs komt. In de zomer voordat Mourinho ontslagen werd bij United wilde hij Maguire al vastleggen voor 75 miljoen, dus ik zou er niet raar van opkijken als hij een dergelijk bedrag over heeft voor Skriniar. De wat goedkopere opties (bijvoorbeeld Tah, Rugani of De Vrij) zijn kwalitatief direct wel een stukje minder.
Voor de rechtsachter zijn er denk ik niet heel veel opties die passen, ik zou dan toch eens naar Riccardo Pereira kijken. Nelson Semedo lijkt we ook nog wel een optie net als Elseid Hysaj.
Als defensieve middenvelder lijkt Ndidi me een hele goeie, las laatst een stuk dat hij qua onderscheppingen de beste van Europa is op die positie. Een soort nieuwe Kanté maar dan vooral positioneel erg sterk, waar Kanté toch meer een stofzuiger is die overal lijkt te zijn.

1 like

Met Skriniar haal je dan meteen wel een van de beste van de wereld binnen, da’s er misschien wat over. Alles zal afhangen van wie er vertrekt. De prioriteit voor mij ligt vooral op de rechtsback, en daar vind ik Pereira wel een goede optie, maar ik ga niet twee spelers weghalen bij Leicester. Moeilijke keuze!

Skriniar lijkt mij ook wat teveel van het goede, zie Spurs niet zo snel dergelijke bedragen neerleggen. Pereira is wel een mooie optie!

Meunier geen optie als rechtsback raindog? Vind hem wel het profiel hebben voor de premier league en is zowel verdedigend als aanvallend sterk.

Goh, verdedigend durft hij wel steken laten vallen, en ik vind hem ook een beetje traag. Maar hij staat op m’n lijstje.

Zoek een snelle aanvaller voor Aston Villa einde seizoen 1. Iemand enig realistische opties?

Ik had zelf als aanvallers bij Aston villa de volgende aanvallers gehaald:
Nelson (Arsenal)
Lookman (Leipzig)
Morelos (Rangers)
Watkins (Brentford)

Alle 4 aanraders!

Thanks zal ze vanmiddag allemaal even scouten.

Denk dat je ook eens naar Bowen ( Hull City) moet kijken .

1 like

Klopt, bowen is echte aanrader en gratis. Snel genoeg, wel niet pijlsnel maar een echte doelpuntenmachine.

Dit seizoen al goed voor 15 goals in 20 optredens vorig seizoen 22 goals in 46 wedstrijden als rechtsbuiten.

Zal hem op m’n lijstje zetten!

Ben naast mijn career mode met Barca een carriere met Arsenal begonnen. Nu ben ik opzoek naar een aantal versterkingen die Arsenal in de breedte kunnen helpen vanwege het drukke speelschema en de Europa League.

Ik had zelf een aantal spelers (deze CM ga ik niet volledig aan het realisme werken):

• Hakim Ziyech
  • Donny van de Beek
  • Ousmane Dembele
  • Phil Foden
  • Marco Asensio (komt bij Madrid niet volledig tot zijn recht dit seizoen)
  • Nelson Semedo
  • Carles Aleña

Andere spelers zijn altijd welkom!

Dembélé - te blessure gevoelig lijkt me?
Foden - City gaat hem niet naar de “concurrent” laten gaan, en moet de opvolger van D.Silva worden.
Asensio- geblesseerd, vandaar geen minuten dit seizoen.
Andere 4 zijn opzich namen die zouden kunnen, maar ik zou zelf andere keuzes maken.

Wat voor spelers zie jij voor je? Die opties kan ik wellicht ook overwegen?

Misschien zijn de volgende spelers nog leuke optie’s:
Madison (Leicester)
Aouar (Lyon)
Neves (Wolves)
Ward prowse (Southampton)
Wague (Barca)

En persoonlijk zou ik naar grote (onbekende) talenten kijken zoals Arsenal zelf ook vaak doet.

Ik zat ook te denken om Rice van West Ham te halen, alleen is dat wellicht wel een gevoelige transfer

Ben toch te veel gaan twijfelen en niet met Newcastle United maar met Swansea City begonnen.
Ik heb de club 2 maanden geleden bezocht en het lijkt me een mooie uitdaging om terug te brengen naar stabiele middenmoter in de Premier League. Nu zit ik na te denken over aankopen als ik mogelijk promoveer.
Ik zoek een links & rechtsbuiten en rechtsbenig centrale middenvelder, zelf zat ik te denken aan Gakpo & Perreiro (transfervrij) van PSV en Renato Sanches.
Achten jullie dit realistisch of hebben jullie zelf suggesties?

Gakpo en Renato sanches lijken mij niet echt realistisch.
Gakpo is nog geen basisspeler van PSV en als hij zich blijft ontwikkelen zou hij een stap hoger willen.
Sanches heeft er al gespeeld en dat beviel niet heel goed.
Pereiro zou kunnen mits je promoveert.

Centraal achterin zou ik investeren als eerste;

• Umtiti, Upamecano, Skriniar zijn opties voor je.

Een spelmaker/10 zou ook niet misstaan aangezien Özil z’n beste tijd lijkt te hebben gehad.

• Eerder genoemde namen zoals Aouar en Madison zijn zeker goede opties hier ! Maar misschien is een James Rodriguez ook wat ?

Mocht je nog voor meer posities namen willen, laat maar horen .