FIFA 20 - Speler gezocht

Is Johnstone van West Brom geen optie?

Realistische spelers voor Ajax ?
Positie maakt niks uit.

Vertonghen, Riedewald, Boadu, Stengs, Fosu-Mensah?

Chakvetadze, Baluta, Fulgini, Gonzalez (van Monterry), Bruno Viana, Galeno, Zahid, Verbic, Shaparenko en Kedziora.

Ideeën voor vaste basisspelers voor Fc Cluj?
Mag elke positie zijn.

Als linksback misschien Czyborra van Heracles.

Voor mijn leipzig career mode ben ik op zoek naar een back up rechtsachter die aanvallend in gesteld is.( die dus mee aanvalt en verdedigt) want ik speel in een 5-3-2 en aanvallend wordt dit een 3-5-2.
Het liefst iemand jong die op termijn in het eerste elftal kan spelen en die ook realistisch is.
Suggesties?

Henrichs lijkt me ideaal dan of had je die al gekocht?

1 like

Ik ben gestart met Chelsea, 1e transferperiode uit en ik doe het eerste seizoen SWS geen transfers door de transferban. Wel zet ik alvast spelers op de transferlijst om geld binnen te halen voor volgend seizoen.

Ik ga vooral met jonge gasten werken en de doelstelling is Champions League voetbal behalen. Top 4 dus als ik mij niet vergis.

Voor seizoen 2 zoek ik centrale verdediger van wereld niveau en een 2e keeper. Caballero zal tegen dan al 39 worden en is ook al einde contract. 2e keeper zal vooral in de Engelse bekers mogen spelen en bij blessure of schorsing van Kepa.

Tomori is het grote talent dat Chelsea al heeft. Diakhaby van Valencia of Ruben Dias.

Butland als tweede doelman? Stoke doet het namelijk niet bijzonder goed in het Championship.

Butland is inderdaad heel goede optie.

Als positie van verdediger zoek ik wel iemand die nu al beter is dan Zouma Rüdiger of Christensen
. 1 van die 3 zal ook mogen uitkijken naar een andere club om plaats te maken voor een topper en om de jeugd genoeg kansen te kunnen blijven geven.
Hoeft ook niet perse zo jong te zijn, wel max 30 jaar. En ±85 rated.

Koulibaly zou een optie kunnen zijn

Zie Koulibaly niet zo snel gebeuren, die is echt heel erg duur. Misschien is Boateng, Tah of Kimpembe een optie?

Tah vind ik ook een optie. Koulibaly zou top zijn maar wist niet in hoeverre haalbaar al heb ik nu wel 130 miljoen dat ik gewoon een jaar lang moet bijhouden.

In hoeverre is Alderweireld realistisch? Gaat zijn contract niet verlengen bij Tottenham en is dus gratis een top verdediger.

Zat ik ook te denken. Weet het niet zo goed. Maakt bij Chelsea meer kans op prijzen, al is het dan wel een concurrent van Spurs. Denk dat het op zich wel kan, zie niet zoveel soortgelijke ploegen voor hem gaan. In de vorige FIFA had ik 'm gehaald bij United.

Ik ben een carrière gestart met Malaga in de Spaanse 2e divisie hiervoor zoek ik:
Spelers die bij hun club niet meer aan spelen komen en hun carrière nieuw leven in willen blazen.
Of spelers van Max 23 die uit mindere competities.

  • Luciano Acosta
  • Fagundez
  • Higuita (aanrader)!

@Aron1997 heb Koulibaly vorig jaar gehaald bij Chelsea, echt een beest. Denk dat het financieel voor Chelsea niet zo’n probleem is om hem te halen nu ze 2 periodes geen geld uit kunnen geven.

1 like

Spurs career mode:
Ik ben op zoek naar:
Een cenrale verdediger die Vertonghen en Alderweireld kan vervangen op termijn.
Een rechtsachter die kan concurreren met Walker-Peters.
Een nieuwe tweede doelman.
Suggesties?

Cv: Tah, De Vrij, Rugani, Romagnoli, Akanji
Ra: Aarons, Bogle, Mazraoui
Dm: Butland, Pope, Ryan