Ben onder leiding van Wayne Rooney begonnen aan een Swansea carrière. Iemand nog leuke suggesties? Moet zeggen dat het team behoorlijk matig is. Zou sowieso graag Wilfried Bony willen terug halen.
Upamecano wordt genoemd centraal achterin. Meunier vind ik een goede optie voor de rechterflank, die zou weg mogen/moeten bij PSG.
AC Milan carreer mode.
Een nieuwe spits om rebic op te vangen.
Een nieuwe 2de doelman omdat reina snel met pension gaat.
En een nieuwe rechtsback met ervaring om calabria te laten groeien.
Liefst Italianen of Brazilianen.
Met Plizzari komt in S2 toch een veelbelovende keeper terug van een uitleenperiode? Voldoet Conti niet als back-up voor Calabria? En ik zou Rebic gewoon overnemen na S1 als hij het goed gedaan heeft. Echt een geweldige speler met een uniek profiel. Moest je toch nieuwe mensen willen halen:
GK: Sportiello, Renan Ribeiro, Matheus
RB: Caligiuri, Rafael, Piccini
SP: Belotti, Willian José, Richardlison (komt nog wat in de buurt van Rebic qua profiel), Joelinton of gewoon André Silva gaan gebruiken.
Ben trouwens wel benieuwd naar je opstelling! Als je wil mag je ze altijd (in het juiste topic) posten.
Plizzari komt inderdaad terug maar wil een ervaren 2de keeper hebben. Ben zelf niet echt fan van conti zelf.
Als spits is rebic zeker een optie om te kopen.
En qua opstelling wil ik 4312 gaan gebruiken met suso als cam.
Cragno van Cagliari als doelman. Zappacosta is in seizoen 2 weer terug bij Chelsea die zou je ook kunnen halen.
Bij welke club zien jullie Sancho - Havertz en Haland samen belanden?
@LaFlame Uhmm… Juventus, Barcelona, Bayern (op Sancho na)
Manchester city,Bayern.
Dortmund? Haland kan sowieso, en Havertz in S2 als Leverkusen geen Europees haalt en er een topper vertrekt bij Dortmund.
Vraagje voor FIFA19: ik zoek een linksback bij Atletico Madrid als back-up en op de lange termijn mogelijk vervanger voor Tagliafico. Zit op dit moment in seizoen 20/21. Iemand nog suggesties?
@Begiristain loopt er al een Filipe Luis regen rond? Anders misschien Gaya of Lato van Valencia eens bekijken, zouden wel stevig met Tagliafico kunnen concureren. Andere optie zou nog kunnen zijn om Theo Hernandez terug te halen. Ook Rogerio van Juventus zou een optie kunnen zijn denk ik.
Angelino misschien, lato of Gaya?
Ik haalde zelf Angelino naar Valencia omdat Gaya voor veel geld werd verkocht en Lato tegen viel. Angelino vond ik opvallend sterk in de lucht, goede voorzet, aanvallende drive.
Iemand met realistische opties voor Marseille S1? De selectie is best karig.
Je kan best de talentjes van de kleinere teams wegplukken. Keuze genoeg.
Zelf zoek ik een flankspeler voor Everton. Walcott is 7 maand out, Iwobi valt tegen en Bernard is niet meer heel jong…
Schijnt dat ze interesse hebben/hadden in Neres. Lijkt me een leuke optie.
Bowen van Hull City. Adama Traoré van Wolves vind ik echt super spelen in Fifa!
Ik zoek realistische Linksback en een rechtsback en een jonge doelman voor S2 bij PSV
DM: Pettersson (Zweden, 22 jaar, 72/79), Osaka (Japan, 19 jaar, 66/76), Klaesson (Noorwegen, 18 jaar, 61/78)
LB: Jang Gyeol Hee (Zuid-Korea, 21 jaar, 67/77), Risa (Noorwegen, 21 jaar, 65/79)
RB: Hefti (Zwitserland, 21 jaar, 69/81), Lorona (Mexico, 20 jaar, 68/80),