@Jesse Cedric Bakambu van Beijing Guoan. Heeft al een verleden in Spanje bij Villarreal en is erg snel.
Klopt, maar ik denk dat zijn afkoopclausule (38.500.000) net iets boven mijn budget zit.
.
Zou Chalov van CSKA Moskou een optie zijn? En Pussetto van Udinese?
Ademilson van Gamba Osaka,scoort normaal ook ng vlot
Ik zoek een realistische speler voor Chelsea Voor de onderstaande posities.
2de doelman
Ervaren centrale verdediger
Ervaren spits
Als spits misschien Kramaric? Prima backup. Kijk voor de CV of Boateng nog veel speelt bij Bayern. Als doelman misschien iemand als Viviano / Sergio Asenjo?
Een speler tussen de 78-80 algemeen ga je niet vinden voor minder dan 5 miljoen. Denk dat je 1 van de 2 criteria zal moeten aanpassen…
Jaa daar ben ik ook al achter gekomen inderdaad. ALG mag wel wat lager en de prijs kan wel wat hoger :). Ik twijfel nu tussen Chalov (CSKA) en Mateta van Mainz. Welke zou jij doen?
Indien je je mateta kan veroorloven zou ik hem doen. Wat een fysiek beest en kan zowel koppen als afwerken.
Andere namen die ik vond waarbij de 3 eerste trouwens spaanstalig zijn:
Borré
Pusetto
Morelos
Kouamé
Ik heb in FIFA19 met Mateta gespeeld en ik vond hem geweldig. Heeft alles wat een spits nodig heeft.
Celta de Vigo, tweede seizoen waarin ik EL-groepsfase ga spelen. Aspas is weg, dus ik zoek een geschikte vervanger voor hem die een goed koppel kan vormen met Mina. Verder zoek ik een back-up (liefst een talent) voor de 2 spitsen en zoek ik een goede centrale verdediger. Het liefst allemaal met een real face.
Mijn budget is mede door de verkoop van Aspas liefst 80 miljoen, dus eventuele suggesties voor aankopen op andere posities zouden welkom zijn!
Sanabria terughalen?
Is een goede spits ik speel er graag mee maar denk niet dat hij die snel genoeg vind
Centrale verdedigers:
- Coates van Sporting Lissabon
- Aké van Bournemouth
- Balbuena van West Ham
Spits:
- Belotti van Torino
- Josef Martinez van Atlanta
- Juan Hernandez (als Talent)
- Nicolas Gonzalez (als talent)
Thanks, ga ik zeker eens naar kijken! Nog ideeën voor een linksback misschien?
@luuktk Ik heb zelf Salcedo (Tigres) op mijn verlanglijst. Als linksback ga ik Kongolo halen (Huddersfield). In mijn carrière staat Giovanni van Bronckhorst aan het roer dus wil wat (oud) eredivisie spelers halen.
Heb ik over nagedacht maar heeft ook de snelheid niet die ik zocht.
Ben inderdaad voor Mateta gegaan, prima back-up die op den duur in het eerste elftal komt!
Hi,
In mijn carrière met Inter ben ik op zoek naar een links en rechtshalf in het 3-5-2 systeem. Opties?
- Guedes (Valencia)
- Rafa (Benfica)
- Kostic (Frankfurt)
- Rousillion (Wolfsburg)
- Guerreiro (Dortmund)
Zit hier wat tussen?
Absoluut! Wel voor de linkerkant. Nu nog een goede voor de rechterkant;)
Tsygankov (Kiev) of Lamela (Tottenham)?