Politano niet voldoende? Corona is een aanrader!
Veel van die namen vind ik toch te aanvallend voor dat systeem. Zelf zou ik Jordan Lukaku halen voor links, die past perfect in dat plaatje.
@Raindog
Roussilion en Lukaku zouden dan in het plaatsje passen. Kostic zou ook nog kunnen.
Ik zoek voor aston villa spelers voor de volgende posities:
Linksback voor de basis
Cvm/cm
Talentvolle vleugelspits
Wissel spits
Alvast bedankt.
Max van Augsburg
Augustinsson van Werder Bremen
Masuaku van West Ham
Ik zoek een realistische winger voor Leicester City, een vervanger voor de reserve linksback positie en een talentje op de CV plaats.
Iemand suggesties? Heb zelf al een aantal namen in gedachten maar ben benieuwd naar jullie ideeën.
Flank:
Mcneil
Bowen
Brooks
Ik zoek bij Arsenal een aanvulling op het middenveld. Het eerste wat ik namelijk in de carrière gedaan heb is Xhaka de deur wijzen. Op dit moment spelen Torreira, Guendouzi en Ozil/Ceballos. Ik zou hier graag een fysiek sterkere CM/CVM aan toevoegen, ook voor de breedte van het team.
Op dit moment twijfel ik tussen Partey, Doucouré en Zakaria. Wie van deze drie zouden jullie halen en/of hebben jullie nog andere suggesties?
Uit deze 3 zou ik voor Doucouré gaan, kent de PL en Fransman.
Kijk ook zeker eens voor Maier, Berge of Soumaré.
Is Declan Rice geen optie? Engelsman, bij de buren wegtrekken en wordt 87.
Doucouré is wel de meest complete, brengt ook aan vallend veel bij.
Zou Rice niet een te dure optie zijn? Het wordt een soort roulatie systeem. Hij is jong/Engels, vaak is dat wel prijzig.
Voor mijn carrière met Villarreal zoek ik een snelle opkomende linksback. Ook een diepe balvaste spits gezocht.
Omdat Kean de laatste matchen beter in vorm was heeft Calvert-Lewin een tijdje niet gespeeld. In plaats van daar eerst iets over te zeggen heeft hij plots besloten dat hij wil vertrekken. Ik hoop hem nog te kunnen behouden, maar ik ben wel al op zoek naar een vervanger. Liefst iemand die qua speelstijl watlijkt op Calvert-Lewin, maar dat wordt uiteraard redelijk moeilijk. Wel wil ik sowieso iemand met lengte, want daar ontbreekt het Kean wat aan.
Aaron Martin terug halen naar Spanje, speelt nu bij Mainz.
Morelos (Rangers) of Josef Martinez (Atlanta Utd), zijn sterk en hebben een goede balans. Wel echt iets voor een balvast spits.
Manchester United S2
De Gea ruilen met Oblak
Pogba ruilen met Kroos
Zien jullie dat gebeuren?
@Rico
Ik zie eerder Isco de overstap maken en Oblak zie ik niet vertrekken bij Atleti.
Ja maar ik zoek een CM. op CAM heb ik al Maddison gekocht
En Rice heb ik als cvm gekocht voor de toekomst.
@Rico
mijn carrière met united ga ik ook Rice kopen en hem een middenveld laten vormen met McTominay en Ward-Prowse. Mijn insteek is om van de te dure paniek aankopen af te stappen zoals: Fred, Sanchez etc.
Waarom zou je Kroos ruilen voor Pogba. Kroos is al wat ouder, zou eerder denken aan Milenkovic Savic van Lazio of iets in die richting.