FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Ik heb alleen de Gea, Lloris en OTW Icardi gepacked uit rewards en sbc’s Lloris heb ik nog en die andere twee waren toen samen 90k de rest is snipen en traden.

Doe je goed. Kom zelf altijd laat op gang met traden, pas als de markt gekelderd is lukt het me goed. Heb geen goed inzicht dit jaar waarop je goed kan snipen

Gewoon in de top vijf leagues gaan kijken op gewilde spelers, gebruik daarvoor Futbin of kijk voor trading tips op Youtube bij Focuss dat is een youtuber die heel veel over handelen en traden op zijn kanaal deelt, ook een tip kijk op maandag en donderdag op non rare spelers uit de top vijf leagues en bied op die spelers de goedkoopste prijs 300 tot 350 coins vooral op donderdag als dan s’avonds de marquee matchups er zijn gaan dat soort spelers tussen de 600 en 1000 coins weer verkocht worden, neem dan wel Duitse spelers uit de Bundesliga en zo ook uit de andere leagues en vooral verdedigers zijn goede investeringen.

1 like

Thanks voor de tip, zal is gaan kijken!

Dus bijvoorbeeld op maandag en donderdag geen zeldzame gouden spelers uit een league met dezelfde nationaliteit (engelse verdedigers uit engeland/ spaanse uit spanje)?

kun je trouwens selecteren dat het geen zeldzame spelers zijn?

Zoek op de transfermarkt de spelers en zet bij je filters bij minimale de maximale bied prijs op 300 coins (75 rated) of 350 coins (76+ rated) en je zal geen rare spelers van dat land tegenkomen, denk er wel om verdedigers willen we allemaal voor die coins dus soms betaal je iets meer tussen de 300 en 600 coins omdat heel veel mensen daar op gaan bieden, als het bieden niet lukt probeer ze te snipen voor 500 coins maar alleen verdedigers de cm cvm en cam kan je voor 350 tot 400 ook snipen en en om zijn weer iets duurder.

Pfff wat een weekend league … door ongelofelijk delay en allerlei bullshit van 17-3 naar 19-6 kwam ik in de laatste pot waar ik 22-7 ging 2-0 voor. Hij maakt een prachtige 2-1 maar in de 90 min besluiten mijn spelers ermee te stoppen en hij mag zo de 2-2 aantekenen…

In de verlenging kwam ik weer voor en wederom in de laatste seconden besluiten mijn spelers ermee te stoppen… ik snap dit soort onzin in het spel gewoon echt niet .

Helaas de penalties verloren en net elite mis gelopen en dat na al die bullshit dit weekend. Qua spel had 27-3 een heel reeel en verdiend resultaat geweest maar goed . Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen…

Hoe is jullie weekend league gegaan? Ook zoveel onzin te verduren gehad ?

Balen man, en je hoort en ziet het veel meer van mensen ook youtubers klagen steen en been over deze game, dat is ook de reden dat ik alleen squad battle en rivals speel zolang het niet word gefixt speel ik geen weekend league, ik word al gek dat bijna elke wedstrijd en of aftrap ik mijn linksback kwijt ben die bij de cornerflag met zijn knakworst aan het spelen is of dat je met tien man speelt omdat je een bevroren speler hebt staan, en de rest van de bugs en fouten in de game en dan die slome servers, lijkt wel of EA er op g…lt dat mensen controllers stuk gooien, want iets aan die servers doen gaat denk ik nooit gebeuren.

Mijn huidige team

Ik zit nog te kijken naar de Chemistry Styles, formatie en de keuzes
Gnabry - Sancho / Coman - Perisic

Heb (gelukkig) niet alle wedstrijden gespeeld. Er ging bij mij weinig goed. Uiteindelijk alsnog wel doorgespeeld tot goud 2 ivm de player picks. Had nog een aantal wedstrijden over, maar geen tijd meer.

Jongens ik ben van plan om weer even te snipen maar welke spelers werken goed iemand tips?

Heb hetzelfde. Heb ook dat elke bal die ertussen in valt voor me tegenstander is of dat als de tegenstander 3x achter elkaar tegen mijn verdediger aanloopt dat de aanvaller het duel wint maar andersom verlies ik altijd de bal. En het kan aan mij liggen maar het uitverdedigen is echt dramatisch. Schiet je hem vol weg op de achterlijn beland die voor de voeten van een tegenstander op randje 16.

Het is hetzelfde als in FIFA 19 EA brengt een game uit die helemaal niet klaar is, het is 90% van de tijd niet eens leuk meer om te spelen met zoveel fouten als dat erin zitten alleen maar ergenis, er zit maar één voordeel aan en dat is dat je meer tijd hebt om te snipen.

Klopt helemaal. In het begin dacht ik dat het aan mijn team lag maar begin daar nu aan te twijfelen.

Ik weet niet wat er is met deze fifa Maar fifa 20 is niet mijn favorieten deel uit de FIFA’s die ik gespeeld heb.

Win geen wedstrijden meer!
Zit in een te lagen divisie 6
Weekend league was me slechtste ooit (zal maar nie zeggen waar ik geëindigd ben)

Ik word er helemaal gek van.
Dat er maar snel een update komt

Hoekschoppen ik weet niet wat ik verkeerd doe maar scoor er bijna nooit meer uit
Ik heb geen plezier meer in dit spelletje
Ik kom best een aardig potje fifa spelen maar dit deel is drama

Ik lees ook dat jullie niet zo te spreken zijn over fifa 20

Het in form gedoe snap ik niet 100% hoe het in elkaar zit .
Als voorbeeld bergwijn, als die een nieuwe kaart krijgt als POTW, dan gaat zijn vorige kaart helemaal zakken in waarde ? Dus als mensen zeggen die speler gaat nog enkele IF krijgen, wat houdt dit dan net in ?

Als Bergwijn een nieuwe inform krijgt dan heeft die kaart een hogere rating dus ja dan zakt zijn eerste inform kaartje in prijs omdat zijn nieuwe kaart beter is, maar daar hoef je je nu nog niet druk over te maken want de eredivisie informs blijven nog wel even hoog door de icon challens waarin je met een eredivisie team 5 squad battle wedstrijden moet winnen op minimaal wereldklasse, ik zou hem wel verkopen net voor dat die challens uit de game gaat want dan gaat zijn prijs heel snel zakken.

Kloten spel he hahaha ik zit ook zo zit in divisie 7 en kom er maar niet uit elke keer als ik kan promoveren gaan de volgende wedstrijden verloren omdat je team ineens niks meer kan heb gewoon het idee dat EA dat in de game heeft gedaan om je gek te maken en te stressen ik dacht dat FIFA 19 slecht was maar vergeleken met deze was dat een goede game.

Ok thanks :slight_smile: maar wat bedoelen de mensen dan ‘ja ik heb deze speler gekocht, hopelijk krijgt die 1a2 IF’s’ dan moet hun kaart toch in waarde stijgen of wat hou dit in?
En idem, bijna in divisie 6. Ernet 6 games verloren en mn team deed alles anders . Nu 5 na elkaar gewonnen … rare boel

Wat een lol… nu 3x verloren… defensie ga gewoon open constant zonder ik x doe, passen lukt niet meer niks… echt rare boel