@LucBelt kane speelt voor mij heerlijk heeft bij minimaal 2 doelpunten per wedstrijd aandeel. Heb er op dit moment geen instructies voor. Maar als je hem kan halen zou ik het doen.
Ik ga dan Gulacsi even proberen en anders voor Pavlenka!
En als tussenoplossing voor Delaney en sparen voor Witsel.
Zelf vind ik Goretzka heerlijk spelen, Gnabry de ene wedstrijd beter dan de andere
Mijn beste snipe tot nu toe gewoon ongelovelijk hoe mensen munten weggooien
Bergwijn binnengehaald voor 36.5K. Zal wel gaan stijgen deze !
Ik weet het niet, word niet door veel mensen gebruikt door zijn 2* zwakke voet.
Maar goeie match met Malen
En depay zal wellicht inform krijgen dus waarde omhoog denkek
@Grunn1972 ja het is echt ongelofelijk! Vandaag een sule gesniped voor 2,5 k dat is makkelijk verdienen. Ik ben Koeman in de gaten aan het houden. Wanneer hij weer zakt richting de 650 koop ik hem en als hij dan weer is gestegen naar 730 zet ik hem te koop. Hij stijgt en daalt redelijk hetzelfde elke dag. Interessante speler om mee te verdienen
@MeisterLandis lekker man zoals je kan zien ik een Davidson Sanchez voor 4.4k vandaag in anderhalf uurtje snipen 120k verdiend, en met Koeman kan je lekker mee verdienen wel jammer van de 5% tax die EA moet hebben en ik hou hem ook nog steeds in de gaten maar ook andere gewilde icons.
Vanmiddag begonnen met weekend league rond 16:30 de servers zijn zo traag als een stoptrein.
4 potjes gedaan 2 verloren en 2 gewonnen.
Straks later op de avond nog 6 potjes doen hopelijk speelt het dan fijner
Op welke icons zit je nog meer nu?
Had gisterenavond ook nog even gesniped 100K gemaakt in een uurtje . Een goretzka voor 11K en witsel voor 31K verder kwamen de goretzka’s voor 26.000 voortdurend te voorschijn en die kon ik allemaal oprapen en verkopen voor 29.5 , ideaal
Op dit moment Koeman 88, Matthaus 88, Rijkaard 88, Makalele 87, Crespo 87 ik kijk vooral elke dag wat de waarde van deze icons zijn, ook zet ik ze in mijn verlanglijst om te kijken tot hoe ver mensen bieden om zo achter de ideale koop prijs te komen.
Na dat gister de icon swaps bekend zijn geworden ben ik benieuwd voor welke swap jullie gaan?
Ik ben ook maar eens weer met FUT begonnen en wil ook gaan swipen. Gebruiken jullie de filters om spelers te zoeken of op namen? en hoe komen jullie dan bij de namen
@thebriann als ik het voor elkaar krijg lijkt Hugo Sanchez me wel een goeie maar ik weet het niet of ik al die kaartjes voor elkaar krijg vooral die met first owners van bepaalde leagues dan moet ik echt met zilveren of bagger non rare gouden kaartjes gaan spelen of heel veel packluck krijgen met sbc’s en rewards.
@Robinjuuh Ik zoek meestal op naam met snipen of op club met bijvoorbeeld Spurs voor Aldeweireld en Vertongen omdat die dezelfde prijs hebben.
@Grunn1972 snap wat je bedoeld. Volgens mij zitten in dit deel van de wissels maar 4 first owners (leenspelers tellen ook) uit de grote competities maar is wel lastig. Zit zelf aan rui costa te denken puur omdat ik hem de voorgaande jaren had maar wil dit jaar misschien een ander proberen.
Ik twijfel nog tussen Butragueno en Keane. Lijken me beide super. Butragueno supersnel en 5* zwakke been en Keane een erg goede cvm. Maar ik moet inderdaad ook even kijken hoeveel first owner spelers ik heb van die leagues.
Waar baseer je dan je keuze voor Alderweireld of Vertonghen op? Dus waarom kies je voor die spelers
Heb keane vorig jaar gehad en heb hem snel weer op de bank gezet en normale fabinho terug gehaald. Vond hem zelf niet fantastisch, ook door zijn lengte als cdm.
Ik baseer niet op namen maar op spelers die in sbc’s nodig zijn dus voor de Auba Sbc heb je hoge spelers en spelers uit de Premier League en bij die twee hoef je niet op naam te zoeken maar kan je op CV van Spurs en Belgische nationaliteit dus dan heb je meer kans om er één te snipen omdat je twee tegelijk neemt. Bij andere spelers kijk ik wat gewilde spelers zijn om mee te spelen dat zijn veel Premier League spelers zoals Sanchez, Vardy, Jesus, daar kan je op verdienen omdat het gewilde spelers zijn en zo heb je in de top vijf leagues gewilde spelers waar je op kan verdienen.
@Grunn1972 heb je zoveel pack luck gehad dat je aan zoveel coins komt of is het voornamelijk van traden?