FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Als Wijnaldum een IF krijgt gaat zijn gouden
kaart omhoog omdat die in die week uit de packs is en aangezien hij een goede kaart voor starterteams van heel veel mensen heeft kan en gaat de prijs richting 35k of nog hoger op donderdag vrijdag en zaterdag, zijn prijs was gedaald naar 18k en is nu 28k ik heb vijf gekocht voor 23k dus als de prijs richting de 35k gaat maak ik 60k winst. Wat mensen ook wel bedoelen zijn de OTW kaarten zoal Lozano als die een IF krijgt groeit zijn OTW kaart mee dus hoe meer informs hij krijgt hoe duurder zijn OTW kaart gaat worden en dat kan je ook zien aan zijn OTW kaart omdat hij goed heeft gepresteerd is die kaart in een paar dagen 30k duurder geworden

Topper grunn, thanks

Maar de toekomstige if kaarten is pure speculatie of zijn daar sites voor?

Je kan op Google zoeken TOTW predictions je hebt meerdere sites die dat bij houden daar staat ook bij wat ze hebben gedaan om volgens hun een inform te kunnen krijgen natuurlijk klopt nooit alles maar toch hebben ze voor meer dan 80% gelijk.

Iemand enig idee of die conditie glitch nog van toepassing is? Dat je dus geen fitness kaartjes hoeft te geven zeg maar.

Gisteravond nog wel. Heb Rivals gedaan en geen de conditiebalkjes waren gewoon vol bij de start van de wedstrijd.

Zit met hetzelfde! Ik heb het idee dat ea low ratings in bescherming neemt om over blessure tijden te zwijgen. Heb een voorhoede met Suarez en Benzema inform. Ik heb potjes gehad dat ik 15 doelpogingen op doel had en 1x scoorde terwijl mijn tegenstander 3 schoten nodig had voor 2 doelpunten. Leukste is dat Pulisic veelal met afstandsschoten lukraak zo de kruising inschiet terwijl zijn stats 60-70 is qua schieten.

Schijnt dat ze nu wel weer nodig zijn sinds de patch…

Ja heb het gezien helaas haha. Heb er stuk of 20 opgemaakt voordat ik erachter kwam dat ze nog helemaal niet nodig waren :joy:

Wat een ruk spel dit, speel rivals kan weer promoveren naar een hogere divisie, heb Son, Lacazette, en Lucas Moura voorin staan ik schiet 7 keer op doel 2 goals hij een keer op doel rust stand 2-1 in de statistieken staat 4 schoten voor hem ik een schot :exploding_head: tweede helft drie keer allen op de keeper af drie keer geplaatst hard schot met Son één keer paal twee keer een losse flodder, hij schiet een bal weg en zijn Calvert-Lewin is weg en maakt de 2-2 mooie goal, ik steek een bal op de ingevallen Promes maar zijn David Luiz is sneller daarna speelt het spel ineens als stroop niks lukt meer geen speler is vooruit te branden, geef nog een lobpass op Lucas alleen op de keeper af maar weer komt er een rolletje van zijn voeten af, laatste minuut rost hij de bal weg en zijn Matic rent alles eruit bij mij van Dijk loopt Sanchez bij mij onderste boven alle twee op de grond en hij scoort de 2-3 Ik zoals ik het ongeveer heb geteld iets van 12 schoten 2x raak hij 3 schoten 3x raak statistieken ik 4 schoten 1 op doel hij 8 schoten en 8 op doel, die stats kloppen gewoon helemaal niet met hoe de wedstrijd was dan vraag ik me af ben ik nou gek of is dit spel gewoon verrot :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

@grunn wel geluk met Wijnaldum. Doe je die nu direct weg? Of wacht je dag of 5 dag die niet ‘zeldzamer’ wordt ?

Meer mensen last van afgekeurde doelpunten wegens buitenspel terwijl het geen buitenspel is, dacht dat het na de update was opgelost maar helaas…

De conditieglitch werkt nog altijd volgens mij. Kon zelfs geen conditiekaart erop gooien… mij hoor je niet klagen in elk geval :slight_smile:

Begint langzaam aan richting de slechtste FIFA ooit te kruipen, helaas…

@Xavi2k ik wacht tot morgen of vrijdag dan zal die kaart meer waard worden omdat mensen hun weekend league teams weer gaan bouwen.
@FeyeMadrid Niet alleen doelpunten ook steekpasjes worden al terug gefloten en dat terwijl de speler in de verste verte niet buitenspel staat, ik gaf een steekbal op Lucas die de verdediger nog voorbij moest en er werd gewoon gefloten voor buitenspel gewoon om gek van te worden.

Wat een zaad game sta 1-1 met nog vijf minuten te gaan doe een wissel en de wedstrijd gaat gewoon door zonder mij ik krijg alleen de manager in beeld scoort hij de 2-1 Dit is echt de slechtste FIFA ooit en als het zo door gaat ook mijn laatste FIFA ooit.

Troost u, maguire liep even mijn Williams met hunter eraf… en Williams begon de game aan 99%

Rank 1 en 3 shit packs. Beste is kramaric echt Wenen

h

Tegenstander zoek gespeeld. Kom toch 0-2 achter door 2 rebound goals. Tegenstander pakt rood en ziet niet de nadelen ervan word sterker gemaakt door FIFA. Benzema (IF) schiet nog zachter dan die Past, bovendien mis ik na de update letterlijk alle 1 op 1 situaties, waar voorheen een geplaatst schot 90%+ raak was.

2de potje 5-1 verloren, alleen maar rebound en counter doelpunten tegen omdat me tegenstander alleen kan winnen met een BPL pace-voorhoede en me achterhoede lang blijft stilstaan. Helaas kiest fifa ervoor om pace weer belangrijker te maken techniek en het mooie voetbal minder belangrijk te maken.

Nee, ik speel morgen alleen de weekend league gezien ik dit voor de eerste keer doe en dan richt ik me op de carrière mode, FUT is letterlijk alleen op geld en pace uit.

Leuk he fut hahaha, heb precies hetzelfde gisteren tegen een compleet zilveren team ik 17/12 schoten hij 4/4 zijn zilveren keeper haalt alles eruit en mijn Lloris pfff 0-4 hahaha gewoon ongelovelijk straks eerst een nieuwe controller ophalen speelt niet goed meer als die de muur heeft geraakt.