Wanneer alle spelers in FUT 10 chemistry hebben en ik bijvoorbeeld tijdens de wedstrijd mijn twee flankspelers van plaats wissel, blijft de chemistry van beide dan 10? Of zakken ze beide naar bijvoorbeeld 7 chemistry?
Bedankt!
Wanneer alle spelers in FUT 10 chemistry hebben en ik bijvoorbeeld tijdens de wedstrijd mijn twee flankspelers van plaats wissel, blijft de chemistry van beide dan 10? Of zakken ze beide naar bijvoorbeeld 7 chemistry?
Bedankt!
Als je ze onderling wisselt blijft het 10 voor allebei. Wissel je andere spelers erin wordt het volgens mij 5?
Bedankt! Volgens mij krijgen gewisselde spelers chemistry 6
Inmiddels gestopt met FUT. Na die update van gisteren voelt het me nog erger gescript aan. Open doel kansen worden gemist door zowel Bale als Benzema terwijl ik gewoon een gecontroleerd schot maak. Bij 1 wedstrijd schoot Benzema hem voor open doel op de lat waardoor die heel mooi terug kwam op een vleugelspeler van de tegenstander, die maakte via de counter de 1-2 in de 93e minuut. Erg jammer dat EA dit speel zo verkloot heeft, de stats van je spelers hebben weinig invloed op de wedstrijd, alles word beslist in de laatste secondes of de enige kans die je tegenstander krijgt in de wedstrijd.
Hoe ronden jullie af ? Ik schiet heel veel geplaatst en zonder te sprinten of wat dan ook. En ik scoor nu aan de lopende band
@MeisterLandis In de 16 geplaatst of hard in de hoeken low driven probeer van alles maar ik denk nog geen 15% gaat erin mede door ongelovelijke bloks van de AI of geweldige reddingen van keepers ook vaak dan schiet ik anderhalf tot twee balkjes kracht en dan komt er een losse flodder, net buiten de 16 even balletje klaarleggen of even terug halen en geplaatst schieten en die gaan vaak wel goed als er geen verdediger tussen zit gaat dat er vaak in, maar bijna elk schot op mijn doel gaat erin en daar snap ik niks van ja als ik nou met kloten spitsen speelde maar ik heb Son, Lucas, en Lacazette, ook van die rare pasjes dwars door mijn verdediging mijn verdedigers doen niks ik kan dan ook vaak niet naar ze schakelen en altijd als resultaat een tegendoelpunt. Misschien moet ik maar naar FIFA peuterschool hahaha.
@Grunn1972, Dit had ik in het begin ook. Vanaf nu doe ik alles in de korte hoek, wonder boven wonder gaat dat er allemaal in…
Dat is wel echt klote ! Heb dat vorige week gehad nu speel ik echt een stuk rustiger en wacht ik af tot ik echt genoeg ruimte heb. Werd ook gek van die auto blocks en die onzin. En dat ongelofelijk drop back hè. Sommige teams zakken terug met de spitsen tot op 35 meter … geen beginnen aan.
Ga volgende week de penaltie flink oefenen dan laat ik het daar gewoon op aankomen of op een bevlieging .
Heb wel echt een top team bij elkaar gesniped . Vandaag weer 5x een Sane voor 210.000 gesniped en voor 242.000 verkocht💪
Ja echt belachelijk dat drop back, en dan hebben ze ook nog een keer de cvm laten zakken tussen de verdedigers, en maar counteren. Ik heb inmiddels ook al een aardig team alleen ben ik nu bezig met de icon objectives en dan heb ik niks aan dat team aangezien ik nog geen weekend league wil spelen, ik zit ook te denken om van Dijk te verkopen heb hem vorige week kunnen oppikken voor 545k en hij gaat nu al richting de 680k. Ik heb ook weer lekker verdiend met non rare verdedigers uit de top 5 leagues 100 stuks ingekocht voor 350 coins per stuk en net voor 900 tot 1200 coins per stuk verkocht.
Eindelijk een lekker dagje gehad met fifa! Potje of 10 gespeeld en zeker 8 gewonnen en gepromoveerd naar divisie 5.
Ik weet niet wat het is het maar ben in vorm want win me wedstrijden.
Zou het te maken hebben omdat ik het betere team heb dan me tegenstander of door de update van fifa.
Heb zin in de weekend league en ga er morgen met een goed gevoel en vorm aan beginnen
Dit is mijn team nog tips wie ik kan kopen.
Zelf wil ik nog Virgil van Dijk en Pogba.
Het kan aan mij liggen hoor, maar sinds die conditie glitch gefixed is, zijn mijn spelers VOOR de rust al helemaal bek af! Hoe kan dit? Ik geef ze altijd een conditie kaart voor elke pot!?
Ik denk gewoon dat EA het ‘even’ snel wou oplossen en daardoor weer iets anders naar de klote geholpen hebben
Ben nu bezig met die objectives voor de Icons, maar man man man wat ben ik een partijtje aan het flippen zeg. Moet je met 7 first owned (gepackte) spelers in Rivals 3 potten winnen tegen de meest onmogelijke teams…
Ja ik begrijp ook niet waarom Ea ons zo moeilijk maakt. Je moet namelijk voor die icon wissels Squad Battle wedstrijden op wereldklasse winnen.
Dat is voor mij te moeilijk. Ook moet je er voor wedstrijden Rivals winnen. Ook daar ben ik geen ster in.
Gek genoeg heb ik ze allemaal al gehaald in Rivals. Voor deze objectives won ik lang niet alle wedstrijden, maar heb met deze objectives ruim de meerderheid van de wedstrijden gewonnen. Met Serie A zelfs 3 uit 3!
Ben erg benieuwd naar dit weekend. Heb weer de tijd (vorige week niet) om de hele WL af te maken!
Als dat te moeilijk is speel je voor die objectives alleen tegen de slechtste teams met een lage alg zorg gewoon dat je drie top wissels hebt en gooi die er gelijk in dan word het makkelijker om te halen.
Leuke ploeg heb je ! Ook goed begonnen aan de weekend league ? Succes allemaal
Thnx Floyd!
Heb nu 9 potjes gedaan 5 winst pas.
Net een 2-0 weggegeven ga voor rang ergens in goud
Volgens mij heeft EA de pack weight fors naar beneden gezet, had 25 packs opgespaard waaronder 6 zeldzame mega pakketten en twee 50k pakketten en dan 84 Dzeko twee waardeloze 83 alg spelers en één discard inform.
9/10 tegen goals die ik krijg zijn gewoon counters, helemaal niks tegen te doen. Verdedigers zouden “slimmer” zijn. Ergens klopt dit wel. Bij standaard sitiaties en spel hervattingen staan zij beduidend beter en komen ze beter uit waar de bal beland, maar ze kunnen 0,0 uitrichten tegen een speler die sneller is, laat staan 85+ sprint. Kom ook alleen maar spelers tegen die complete sprinters hebben… De stempel slechtste FIFA ooit zit er al op, maar word steeds dikker aangedrukt. EA heeft dit jaar met volle verstand haar gamers OPGELICHT om volgend jaar met een totaal verbeterde, waarschijnlijk nieuwe engine (nieuw systeem) aan te komen kakken ivm PS5 en nieuwe Xbox…
Wat een bagger game dit, doe je zelf alles goed de loopaktie dan de steekpass, maar dan heb je wel weer EA die je gewoon keihard naait, hier kan ik echt niet tegen, kan iemand hier mij uitleggen wat ik dan misschien fout doe, waarom als je een pass op een speler geeft gaat de bal zovaak naar de verkeerde speler waar je de bal niet eens heen stuurt.