FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Heeft waarschijnlijk ermee te maken dat je het knopje van de steekpass niet lang genoeg ingedrukt houd. Als je hem kort ingedrukt houd gaat die naar de dichtstbijzijnde speler.

Dat probleem heb ik ook Grimm… is meestal een doelpunt dat je mist pff

Ik heb gister uit icon swaps Guardiola gehaald. Hele goede speler en zit overal tussen. Heb voor de rest van de swaps nog 16 tokens beschikbaar. Zien jullie Guardiola een goed blok vormen met Keane? Of andere tips?

Vind zelf Guardiola ook erg goed! Denk dat het wel een goed duo is met Keane ja. Een voetballer en een echte breker.

Ikzelf twijfel ook nog over wie ik nog meer ga unlocken. Dacht dat misschien Wright wel een goede spits zou zijn, maar toen kreeg ik scream Zlatan en heb ik nu Aubameyang en Son voorin. Weet niet of Wright wel beter is dan die 2.

Lang niet zo’n goed weekend meer gehad, maar in de beslissende wedstrijd in de 109e minuut een penalty tegen en daardoor geen elite 3 gehaald… Verdomme man. Weer door zoiets waarbij EA de wedstrijd voor jou verliest met een automatische ingreep van m’n verdediger.

Zonde volgende keer beter! Je kunt er niks aan doen :blush:

Zelf wel elite gehaald tegen youtuber Sebas de jong in zijn stream :grin:

Bench

• Sancho - Deadeye
  • Coman - Deadeye
  • Delaney - Basis niet IF
  • Mbabu - Basis

Upgrades?
Budget +/- 150k (maar kan evt. nog sparen)

Netjes man, maar Sebas deed het zelf 3-0 voor en toen begon hij zich al in te dekken van het is nog niet gebeurd ik ga op balbezit spelen, zelfs ik als fifakneus weet dat bij 3-0 of ze gaan weg of ze gaat all in, deze speler verranderde zijn spel en Sebas reageerde daar niet op en toen de 3-1 viel begon hij al weer te zeuren over alles valt ineens de andere kant op hij haalde met zijn gepraat zichzelf uit die wedstrijd. Wel jammer voor hem maar hij deed het zelf doordat hij niet doorging zoals hij in de eerste helft speelde.

Heb jij ook al eens tegen hem gespeeld ?
Het mooie vond ik dat ik minder schoten had maar qua veldspel echt veel sterker was. Het enige waarmee ik het me lastig maak is dat ik te lang loop te breien…

De pot in zijn stream is te zien op 3 uur 41 minuten. Hij meteen ja geld team dit dat haha ik dacht gast ik handel en snipe als de malle :see_no_evil:

Prima team. Je kan altijd nog Neuer halen. Zelf zou ik de rechterkant aanpassen met spelers uit een andere league. Da Costa heeft namelijk niet het niveau om op te boksen tegen professionele gamers. Zelf ben ik aan het sparen om daar Walker en Sterling te plaatsen. Dat zou ook een goede optie zijn, maar dan moet je nog ff doorsparen.

Weet iemand trouwens of het verstandig is om nu een team te kopen? Heb het gevoel dat de markt nu op het laagste punt zit tot black fryday.

Idd, waarom zijn alle spelers zo in waarde gezakt? Suarez, dembele, cancelo etc…
Gaan die vrije val blijven gaan ?

Komt omdat er nu veel pakketjes worden geopend in verband met de Scream promo. Daarnaast verkopen veel RTG Youtubers hun team, omdat ze bang zijn voor een grote deflatie. Kijkers doen dit na uit paniek, en verkopen spelers heel goedkoop. Als het net als vorig jaar gaat is de markt over 2/3 weken op het hoogste punt, en gaan alle prijzen heel hard stijgen.

Dit is in ieder geval mijn theorie, maar ik weet het zelf ook niet zo goed. Het is sowieso niet slim om nu je spelers te verkopen. Alles zal namelijk wel weer stijgen, denk ik. Alleen vraag ik me af wanneer de markt op zijn laagste punt is. Veel mensen zeggen komende of volgende woensdag, of komende zondag. Daarna stijgt het waarschijnlijk weer.

Nee heb nog nooit tegen hem gespeeld maar ik speel ook nog niet zo lang op de PS4 heb de wedsrtijd nog even terug gekeken hij vond je in ieder geval wel een hele goede tegenstander, het rare is dat als ik jullie zo zie spelen dan denk ik zo rustig speel ik ook alleen ben ik gewoon niet rustig genoeg voor de goal, en als het dan tegen gaat zitten zoals zo vaak in deze FIFA dan raak ik snel mijn concentratie kwijt en dan val ik zo ver terug in het spel dan lijkt het nergens meer op. Wel tof dat je hem ff goed hebt laten rage’n hij sloeg bijna zijn tafel doormidden.

Oki thanks man ! Even de waardevolle spelers van de transfer markt halen en wachten :slight_smile:

Neuer is idd een goede optie, zelf dacht ik ook nog aan IF Delaney.
Bedoel je dan de volledig rechterkant dus Da Costa, Gnabry, Goretzka, Ajkani?

Nee ik bedoel alleen je rechtsachter en rechtsmidden. Zo krijg je nog steeds volle teamgeest op elke speler.

@Xavi2k let wel op dat spelers als Rashford en Dembele elke week langzaam zullen dalen. Spelers van onder de 84, die op zijn, zijn voor veel mensen niet meer nodig, waardoor de hele markt vol komt te staan met die spelers. Daarnaast worden ze nu ook veel gepackt.

Ik zat zelf te denken aan deze

https://www.futbin.com/20/squad/9907325

Alleen over de keeper twijfel ik

Dit team kom ik zo’n 10x tegen in de Weekend League en Rivals, dus zal wel prima zijn. Areola is ook een optie, die speelde echt heel goed voor mij. Sowieso vind ik het verschil tussen keepers deze FIFA minimaal, dus maakt het niet veel uit denk ik.

Ziet er prima uit, alleen moet je wel in je hoofd houden dat je op dit team waarschijnlijk verlies pakt. Maar ziet er voorderest goed uit.

Heb inderdaad voor Areola gekozen! En dan Goretzka en Witsel omgedraaid.

Ik ben zelf gewend om 4-5-1 te spelen, maar zit er over na te denken om een andere tactiek te hanteren evt. alleen ingame vanwege de grote ruimtes die soms ontstaan.

Wellicht een optie om Vidal te kopen en met 2 CDM te spelen (Witsel + Vidal) en dan Havertz of Goretzka ervoor als CAM?