FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Klopt, maar dat heb ik toch al gehad met mijn start squad Lozano bijv van 20K :-1:

Klopt inderdaad. Wat er ook gebeurd altijd rustig blijven spelen. Makkelijk gezegd maar heeft me al veel opgeleverd deze FIFA . Ik brei soms echt nog te veel. Dan ga ik weer terug tereijl ik alleen had kunnen afronden . Dat mag wel wat directer.

Mooi hè :joy: heb er een printscreentje van gemaakt hahaha

@MeisterLandis Ik word helemaal gek van die icon objectives ben alweer gedegradeerd van divisie 6 naar 7 moet met 75 tot 79 alg spelers en minimaal zeven first owners spelen en dan krijg je teams tegen je te spelen van 85, 86 en 87 alg vol met top spelers kan tot aan de 60ste minuut goed mee komen maar daarna kan mijn team zo de stortplaats op verlies nu al 8 op rij met minimaal verschil 3-2 2-1 mijn ergste terug val was 5-1 voor en 5-5 spelen omdat het hele team kapot was en geen speler meer iets kon doen, en moet voor de Franse league nog één winnen tot dat ik met een iets beter serie A team verder kan. Speel ook met een achterhoede waar je gek van word heb zelfs een zilveren cv met 49 pace hahaha maar heb geen andere first owners in mijn club. Ik denk dat ik maar een paar 7,5k pakketjes ga openen met coins kijken of ik geluk heb.

Als het over TOTW gaat , bv ik denk dat nu chadli , ben yedder, di Maria er gaan inzitten. Als dat dan ook gebeurd, (ik heb ze bv elk 10
X gekocht , de gewone goude kaart) stijgt dan die waarde ?

Als ze in de totw zitten zal de prijs wel iets omhoog gaan al denk ik zelf dat Chadli niet veel zal stijgen tenzij hij nodig is voor een sbc, Di Maria is al gestegen, door de scream Hulk sbc zijn 85, 86, 87, en 88 alg kaarten al omhoog gegaan of hij nog meer zal steigen weet ik niet, als je Ben Yedder optijd hebt gekocht kan je daar zeker op verdienen, maar verkoop ze wel optijd ik had vorige week geluk heb alle Wijnaldums voor 32k verkocht maar één uur was hij al met 8k gezakt omdat iedereen die ze dan gesniped heeft ze op de transfermarkt dropt, voor mij was de goede tijd 10 minuten voordat zijn inform uitkwam.

5-2-3 ingame:

Ziet er prima uit. Niet te veel meta spelers, maar juist leuke spelers. Probeer dit zelf ook te doen. Zo’n Zlatan is eigenlijk niet goed genoeg volgens de “kenners” maar is natuurlijk gewoon een leuke speler. Heb je trouwens geen problemen met zo’n slome verdediging?

Dit is mijn team op het moment. Moet alleen nog even de voorste drie kopen, maar dat doe ik als komende zondag weer ga spelen (kan toch niet spelen tot zondag).

Valt wel mee, waarschijnlijk mede doordat ik met 5 achter speel. Vind het sowieso gewoon leuk om Maguire en Dunk te gebruiken.
Ik heb net op de WebApp nog even OTW Wan-Bissaka gekocht :slight_smile:

Ook leuk teampje hoor!

Is nu 3de keer op een dag of 4 dat ik met 2 doelpunten voor sta (diep 2de helft) volledig domineer en zelf niet voor de aanval nog kies maar rustig controleer. Ik ben 2x nog verloren en 1x draw. Een penalty (die ik toch we goed kan trappen) schiet ik Met een afstand van de paal weg, en jawel paal… mijn defensie gaat gewoon open als die er tussen komt en vorige 70 min passeert die er gewoon niet… is dit een script ofzo??

@Xavi2k Ik denk het wel dat dit scripting is, ik heb precies hetzelfde al heb ik het meer gehad met de icon challengers heb nu dan wel Guardiola, maar ten koste van wat zit nu in divisie 8 te klooien wel op 5 puntjes van divisie 7 af maar dit had ik nooit moeten doen ik verloor gewoon 12 potten op rij omdat ik met een 76 alg team speelde wat gewoon na 70 minuten niet meer vooruit te branden was en kreeg dan de doelpunten als zoete broodjes om de oren, maar ik had gewoon geen andere first owners uit de Franse competitie. En gewoon maar eigenwijs doorgaan, ook kreeg ik in 10 van die 12 potten rode kaarten voor bijna elke sliding of tackle niet normaal meer en dat op een gelijke stand en dus moest ik weer de verlies glitch doen omdat ik anders maar 6 first owners in de volgende wedstrijd had, ben ook blij dat ik dat achter de rug heb voor nu.

Haha moment dat ik je bericht lees ben ik net klaar met al mijn rivals … en ja de refs zijn enorm erg, duidelijke penalty fouten krijg je niet, als je geen fout maakt krijg je penalty tegen etc…
maar de divisie voor je rewards maakt toch niks uit ? Zolang je maar in rang 1 eindigt ?

Nee. Hoe hoger de divisie, hoe beter de rewards.

Oh damn, ja lijkt meeste logische ook. Maar die tank 1 (goud?) voor wat staan die dingen dan ?

Ja de scheidsrechters hebben ze wel heel bagger gemaakt, mijn spits word in de 16 meter met twee benen van achteren onderuit geschopt de bal blijft ook liggen en hij laat gewoon doorgaan, in mijn 16 meter hij schiet naast maar loopt door op mijn speler strafschop en rood, maar ook andersom hoor ik krijg soms een strafschop en zie in de herhaling dat mijn speler niet eens geraakt word, zelfde met buitenspel soms is het 100% buitenspel en telt de goal gewoon en soms word er gefloten en staat de speler 100% geen buitenspel en dat is van beide kanten.

EA wilde de onterechte penalty waardoor ik geen elite heb gehaald afgelopen weekend even goedmaken :blush:

1 like

Ik speel nu met dit team, maar krijg toch vaak makkelijk tegengoals door balverlies op het middenveld. Misschien maar is een andere formatie proberen?

Naast mijn basisteam heb ik nog wat ander spelers:

Subs

Wat zouden jullie veranderen en welke formatie raden jullie aan?
Iemand ervaringen met Frenkie de Jong?

Daarnet de rewards van mijn eerste weekend league van dit jaar geopend, goud 2 en kreeg rode Hummels en Ben Yedder, heel blij met die laatste!

Ik heb op dit moment dit team, enkele dingen dat ik kan aanpassen met +/- 150k?

Hoho ! Wat het rode ? Alles +1?

@Xavi2k Rode kaarten zijn speciale in form kaarten die verdiend kunnen worden met de Weekend League.

Zelf had ik met 17 wins uit 25 potjes (goud 2) hoop op goede rewards deze week. Dat werden Taison en Ángel, dus toch wel (weer) teleurstellend.

Dit is mijn team op het moment!
Ik wil nog Virgil van Dijk en dan is me team aardig compleet
Of weten jullie nog spelers waar ik me team mee kan versterken?