FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Leuke ploeg! Je hebt denk ik wel het sterkste PL team nu. Misschien scream Bernard als volgende upgrade.

Heb me gisteren richting 1.1 mil gesniped als ik otw ben yedder verkoop kan ik Messi halen. En als ok otw griezmann verkoop pak ik mijn winst en kan ik miss een aardige icon halen. Wat te doen :thinking:

Taison is best een leuke kaart , niet ?
Ik kreeg Hummels, Doucoure en Martinez in de player picks :blush:

Hoe speelt aguero eigenlijk? Zit te denken om hem namelijk te halen. Maar betwijfel of die niet te sloom is?

Ik ben aan het oppotten voor als de marketcrash komt dan ga ik mijn team bij elkaar kopen, ik heb nu 1.6 miljoen, door de herfst vakantie heb ik geen tijd gehad om te handelen na het weekend weer volop aan de gang ik wil tegen de tijd dat de boel instort minimaal 2,5 miljoen te besteden hebben tot die tijd zal ik met dit team spelen, op de bank heb ik dan nog Sreamer Hulk, OTW Promes en POTM Osimhen.

@Grunn1972
Ik ga ook mijn coins sparen tot wanneer de markt inmekaar zakt.

Wanneer denk je dat dat zal gebeuren?

@thebriann Aguero bevalt prima!
Speel er al jaren mee in fifa. Scoort veel goals voor me. Ik zou hem kopen

Iemand ervaring met Jong?

Ik heb het geluk gehad om twee-drie weken geleden Agüero in een pakketje te krijgen.
Hij doet het bij mij ook fantastisch. Vooral heerlijk hoe snel hij kan draaien en vervolgens hard kan schieten.

1 like

Ik heb Kane in de spits. Hij is erg goed in afmaken. Jammer dat er in de Premier Leuage weinig snelle goede spitsen zijn. En in heel Fut trouwens.

Ja je hebt Rasford maar die is alleen snel dat geld voor Vardy ook. Je hebt Auba nog maar die is onbetaalbaar.

Vorig jaar had ik ook Aguero als stand in.
Hij deed het toen ook goed.

Twijfel tussen kane en aguero in een 2 spitsen systeem met evt switch naar 4231

Meestal na de weekend league in de week van en tijdens black friday

Man o man ik was gisteren zo blij had een 85 Blanc gesniped voor 800k de goedkoopste was op dat moment 1 miljoen ik dacht lekker minimaal 150k winst ging even naar de keuken drinken pakken komt mijn zoontje binnen even met mijn controller spelen heeft hij hem per ongeluk gediscard 81,5k muntjes erbij baal enorm maar eigen schuld had ik hem maar naar mijn club moeten sturen 720k :sneezing_face::sneezing_face::sneezing_face:munten verloren dus dat word druk snipen de aankomende weken. Zit trouwens hands weer in het spel want ik kreeg gisteren een strafschop tegen na een voorzet en er was geen tegenstander in de buurt jammer genoeg kreeg ik geen herhaling te zien maar heeft iemand van jullie dit ook gehad of is het weer een rare bug?

iemand een idee voor een cdm/cm voor de positie die nog open staat?

Fabinho komt direct in me op!

1 like

Fabinho en als hij te duur is Rodri of Fernandinho

1 like

Zelf heb ik Rodri OTW die het prima doet. Ik zou hem zeker aanraden voor je team. Rechtsback kan je ook Walker nog neerzetten.

1 like

Komt er wel market crash. Vorig jaar kwam die door de velen content ook niet. Maar goed het zou altijd kunnen :slight_smile:

Balen zeg! Zeg maar dag tegen je zakgeld kleine :see_no_evil:

Klopt maar zit te denken om met 3 atb te spelen en kolarov als lm en Silva waarschijnlijk als hangende rm

Ik heb voor Rodri soms ingesteld dat hij tussen de centrale verdedigers komt te staan, dat vervult hij naar behoren. Wel is het dan, denk ik, verstandig om een shadow kaart te gebruiken.