FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Dat is wel heel fijn om te gebruiken tijdens de opbouw. Ik doe dat met frenkie en dribbel dan het middenveld in. Perfect :ok_hand:

Mannen, mbappe of ben yedder otw in de spits ??

@grimm dat is wel heeeeel erg zuur van blanc!
Maar die Black Friday , is ergens midden november ? Vanwaar komt die eigenlijk en waarom doen ze dat ?

Jemig , heb Messi gekocht maar ik merk totaal geen verschil met Dembele :scream: iemand anders die ervaring ook? Verschil is gewoon 1.3 miljoen dus daar kun je aardig wat mee doen :sweat_smile:

Nou black Friday is ontstaan uit Amerika. En dat betekend dat er in heel veel winkels een soort sale is. Dat alle prijzen van bepaalde producten met de helft goedkoper zijn. Dit geld ook voor webshops dus alle producten.

EA heeft dit ook overgenomen dat betekend dat prijzen van de spelers het aller laagst zullen zijn. En dat er ook bepaalde SBC komen en er speciale Black Friday kaarten worden komen.
Black Friday is in 2019 op 29 november.

Persoonlijk zou ik zeggen mbappe snel en goed schot en pace is dit jaar best belangrijk.

@MeisterLandis Op de Xbox was vorig jaar wel een market crash niet zo erg als het jaar ervoor, ik was even vergeten dat ik nu op ps4 zit hahaha, ik zie ook al overal dat de prijzen al goed gedaald zijn en met de munten die ik nu nog heb ga ik mijn team morgen denk ik maar maken als de rewards uitgepakt zijn. En zijn zakgeld is voor één jaar voor papa hahaha. En als ik jou was ging ik voor Mbappe die schijnt buitenaards te zijn.

Dus paar dagen ervoor gaat alles al dalen ? En paar dagen later de waardes normaal?

Wat voor team ben je van plan om te maken met zoveel coins?

@thebriann Zoals je hebt kunnen lezen zijn mijn coins door een dom iets gehalveerd heb nu nog 800k dus het zal nu een hybrid worden tussen La Liga en de Premier League maar één ding is zeker Son zal ik daar in zitten die is echt BEAST.

Op de Xbox begon het altijd twee weken voor de black Friday dat begonnen de mensen hun team in paniek te verkopen door de weekend league ging de markt dan weer iets omhoog, maar na de weekend league ging iedereen weer verkopen dan heb je de promo met veel verkoop rondes elk uur 50k 100k en 125k pakketten dan komt de markt zo vol te staan dat is de tijd om te kopen want daarna gaan de top spelers als een gek stijgen, maar zoals @MeisterLandis al aangaf viel dat op PS4 vorig jaar wel mee, ik ben in maart overgestapt van Xbox naar PS4 dus ik weet het niet zeker of de crash komt.

Klinkt niet verkeerd. Wel zonde dat je gehalveerd ben is denk nu op dit moment moeilijker om te investeren omdat de markt zo onstabiel is.

Zijn er mensen met ervaring in deze fifa met een verdediging met 3 achterin?

Investeren kan je nog steeds gewoon wat stapjes vooruit denken markee matchups Uefa matchups, en als ik me niet vergis is de eerst grote FIFA toernooi in RoemeniĂ« vorig jaar kregen we bij elk toernooi sbc’s dus daar kan je op investeren. Verder snipen kan je altijd.

Ja klopt maar als je de marquee vergelijk met 2 jaar geleden bijv is het wel lastiger. Toen moest je echt per wedstrijd 1 of 2 spelers van die club hebben en nu volstaat helaas een speler van de competitie ook (op grote wedstrijden na). Ben zelf nu bezig met mass bidding maar heb het gevoel dat ik met me aantal coins meer kan doen dan wat ik nu doe

Je kan ook op YouTube kijken daar staan heel veel dingen over hoe en in wat en op welke tijd te investeren, ik heb nu 60 roemeense gouden spelers tegen discard ingekocht komt er eind november wel een sbc waar je één of twee gouden Roemeense spelers bij nodig bent dan schieten die naar de 10k komt die er niet verkoop ik ze voor het minimale en maak ik toch een kleine winst.

Ja klopt, ben nu zelf in zilveren/non rare goud aan het investeren uit de serie a voor de league sbc.

Ik heb mbappe inderdaad in de punt gezet en ben yedder verkocht . Ga hem binnenkort wel halen als wisselâ˜ș Als je je team koopt doe dat op woensdagavond dan is het echt goedkoop. Donderdag stijgt het echt snel, tenminste de afgelopen weken.

@MeisterLandis ik zie toch altijd dat de spelers na de weekend league goedkoper zijn dan op woensdag wat ik toch wel raar vind had vorige week Lenglet op zondag avond gekocht voor 102k en op woensdag was hij 125k heb hem toen op vrijdag voor 134k verkocht.

Dan zal hrt miss door sbc’s geweest zijn geen idee. Ik ga in elk geval mijn team verkopen morgen en met die munten flink snipen :laughing: