FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Enige oplossing is nieuwe ps4 en nieuwe account (niet in België)
Erg

En als je nou een nieuw account aanmaakt op die vriend zijn PS kan je dan ook niet me t dat account op je eigen PS points kopen

Dan ga ik mijn team kwijt zijn eh

Ik denk andere ps4 aanschaffen en nieuw account… en dan op het nieuwe account u spelers duur verkopen aan je oude account. Dan heb je al het geld : alleen hopen dat je geen van krijgt lol

Mij lijkt die league sbc Tonali echt heel goed! Ik heb al best veel serie a spelers van de verschillende teams in mijn club. Indien ik hem zou willen voltooien, is het dan slim om dat zo snel mogelijk te doen (i.v.m. extinct rakende zilveren spelers enz.)?

Ik denk de sbc makkelijk 150/200K… voor zo een kaart die moeilijk te linken valt …

Heb hem wel direct gedaan! Had nog nooit een League sbc gedaan ook. Hij linkt goed met m’n Milestone Politano. Ik startte op 540k en eindigde op 508k, dus het heeft me heel weinig gekost. Ik packte o.a. Koke (10k), Fabinho (25k) en Busquets (46k)!

Ik ben op het punt aangekomen waar ik gewoon plezier wil (proberen te) hebben, haha. Nieuw teampje :slight_smile:

Daar gaat het natuurlijk ook om! Onder andere daarom heb ik die Tonali ook unlockt. Had veel Serie a spelers in mijn club en wilde weleens zo’n league sbc doen.

Ik ben benieuwd naar de servers dit weekend. Waren de afgelopen weken echt niet goed en nu met die drukte van Black Friday en Super Sunday ben ik er bang voor.

Wat ik nu packte uit een mega pakket. Helaas onverhandelnaar. Maar hij past toch in mijn team.
Ik ben hier heel blij mee.

Lekker man ik heb gisteren 5 x 100k en 8x 125k packs geopend met munten en kreeg Ziyech 25k waard en Bonucci 14k en Pjanic 14k Vertongen 23k ervoor terug word weer hard snipen voor de volgende promo om mijn munten te verspillen.

Kan iemand me zeggen waarom FIFA mijn gemaakte squad voor onderstaande SBC weigert?

Misschien word er bedoelt dat het 1 van de 2 competitie’s moet zijn anders zou ik het ook niet weten.

Kan ook wel is zijn dat die niet via de app werkt om in te leveren. Misschien moet je het via je console proberen want alles klopt verder gewoon.

Er zitten wel eens bugs in een sbc ik zou het gewoon op de console doen dan moet het lukken.

Goeie. Dat ga ik inderdaad vanavond maar eens proberen dan.

Heb vanavond even een draft gedaan halve finale kansloos 4-2 verloren kreeg twee 7,5k en een Premium goud spelers pakket deze kwam uit een 7,5k pakketje lopen :slight_smile:

:scream: heel nice! Ga je een team rond hem bouwen of toch verkopen?

Poeh lekker zeg!

Mijn packluck is een beetje verdwenen. Begon het jaar met heel veel geluk met o.a. Scream Zlatan en player pick Griezmann, maar de laatste tijd pack ik alleen maar slechte dingen…

Ik hoop heel erg op leuke sbc’s tijdens Futmas! Heb wel weer zin in een leuke kaart :wink:

Heb eerst even een paar potjes met hem gespeeld en daarna verkocht voor 2.46 als spelers zoals Mbappe uit die promo zijn en na de weekend league ga ik mijn team upgraden als de prijzen weer wat zijn gedaald.
@LucBelt Bij mij juist andersom eerst helemaal niks tot deze week eerst uit de Uefa matchups Icon Sanchez en nu Messi zal nu wel moeten wachten tot juni ofzo hahaha